Czy dobrze działa u was fabryczny zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V?
Mam Kia Sportage BL HEV z wszystkimi dodatkami. Auto sprawuje się naprawdę dobrze, ale od samego początku mam problem z jakością odbioru rozmów telefonicznych. Ja słyszę rozmówcę bardzo dobrze ale on mnie prawie wcale. Pozostałe funkcje działają dobrze tzn. sms i wybieranie głosowe.
Jak byłem na rocznym serwisie to powiedziano mi, że mam zainstalować aktualizację i będzie OK. W domu sprawdziłem, że mam wszystkie aktualizacje już wgrane, tzn. aktualizowałem nawigację.
Sam resetowałem pamięć Bluetooth, usuwałem telefon i podłączałem go jeszcze raz. Mam MI 10T. Przyznam od razu, że nie jestem znawcą technologii i nie próbowałem podłączyć innej komórki, bo jeżdżę autem sam.
A moja komórka łączy się bardzo dobrze, że smartwatchem czy słuchawkami bezprzewodowymi, więc problem raczej nie leży po stronie smartfona.
Poradzicie coś? Co mam zrobić samodzielnie w ustawieniach, żeby mnie wyło lepiej słychać?
Dzięki
zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
Regulamin forum
link
link
Re: zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
Mój smartfon jest podłączony do zestawu głośnomówiącego w innych 2 autach i działa bez problemu. Nie sądzę, żeby to była wina komórki.
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 03 sty 2023, 09:13
- model samochodu: Kia Sportage BL + AEB 150KM 7DCT MHEV
Re: zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
u mnie działa ok, nawet jak dziecko z tylnej kanapy mówi bez krzyku to rozmówca słyszy dobrze, do tego często muszę mówić, że jest na głośnomówiącym w aucie bo rozmówca nawet nie wyczuwa różnicy.
-
- Posty: 284
- Rejestracja: 17 cze 2022, 16:15
- model samochodu: KIA SPORTAGE V, L, MHEV, 150 KM, 2023, Blue Flame
Re: zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
W poprzednim modelu sportage V M+smart rozmówcy narzekali na jakość połączenia.
Ja ich słyszałem OK.
Co ciekawe nie wszyscy narzekali - więc nie wiem czy to była wina sieci, modelu telefonu czy ciśnienia atmosferycznego
W obecnym modelu jakoś nikt mi jeszcze "reklamacji" nie złożył ale mam go niespełna miesiąc.
Ja ich słyszałem OK.
Co ciekawe nie wszyscy narzekali - więc nie wiem czy to była wina sieci, modelu telefonu czy ciśnienia atmosferycznego
W obecnym modelu jakoś nikt mi jeszcze "reklamacji" nie złożył ale mam go niespełna miesiąc.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 07 maja 2022, 20:20
- model samochodu: Sportage NQ5 HEV GT-Line AWD, HK, AE+
Re: zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/ ... l#ganchor1
"Korzystanie z menu podczas rozmowy telefonicznej"
Punkt 2 Ustawienie dźwięku mikrofonu.
"Korzystanie z menu podczas rozmowy telefonicznej"
Punkt 2 Ustawienie dźwięku mikrofonu.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 mar 2023, 16:46
- model samochodu: KIA Sportage V 2022 1.6T 230 (HEV) L FWD
Re: zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
U mnie od niedawna pojawił się identyczny problem, dodatkowo wycina cześć rozmowy.
Dzieje się tak podczas połączenia / rozmowy z innym samochodem, który korzysta do rozmowy połączenia przez bluetooth.
Przetestowałem już różne kombinacje połączeń w tych samych warunkach i inne działają prawidłowo.
mój telefon - inny telefon;
mój telefon - samochód z bluetooth.
Sportage V - inny telefon.
Zastawiam się co może być powodom.
Przetestuje jeszcze te ustawienia głośności mikrofonu.
Jak ktoś znajdzie źródło problemu prośba o info.
Dzieje się tak podczas połączenia / rozmowy z innym samochodem, który korzysta do rozmowy połączenia przez bluetooth.
Przetestowałem już różne kombinacje połączeń w tych samych warunkach i inne działają prawidłowo.
mój telefon - inny telefon;
mój telefon - samochód z bluetooth.
Sportage V - inny telefon.
Zastawiam się co może być powodom.
Przetestuje jeszcze te ustawienia głośności mikrofonu.
Jak ktoś znajdzie źródło problemu prośba o info.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 mar 2023, 16:46
- model samochodu: KIA Sportage V 2022 1.6T 230 (HEV) L FWD
Re: zestaw głośnomówiący w Kia Sportage V
Problem rozwiązany.
Reset ustawień do ustawień fabrycznych + zmniejszenie czułość mikrofonu = głośność mikrofonu do wartości "2" z fabrycznego "3" i efekt ucinania poszczególnych słów w trakcie rozwiązany. Dodatkowo wyciszyło też szumy z otoczenia w trakcie rozmowy.
Dotyczy to nie tylko Sportage ale także nowych Ceed.
Reset ustawień do ustawień fabrycznych + zmniejszenie czułość mikrofonu = głośność mikrofonu do wartości "2" z fabrycznego "3" i efekt ucinania poszczególnych słów w trakcie rozwiązany. Dodatkowo wyciszyło też szumy z otoczenia w trakcie rozmowy.
Dotyczy to nie tylko Sportage ale także nowych Ceed.