Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Regulamin forum
link
link
- bielaPL
- Posty: 331
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Cześć
Teraz te auta w ciekawych cenach są 123 tys za wersje M, taki standard niezbędny. Kupilibyście jeszcze raz to auto? Ja teraz ujeżdżam Ceed 3 kombi z 1.0 120KM i jestem zadowolony.
Teraz te auta w ciekawych cenach są 123 tys za wersje M, taki standard niezbędny. Kupilibyście jeszcze raz to auto? Ja teraz ujeżdżam Ceed 3 kombi z 1.0 120KM i jestem zadowolony.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
No to ja mam Stonica 1.0 120 i Tucsona 1.6 150 więc czuć różnice ze ten 1.6 150 ma większą dynamikę i moc. Kolejna ciekawostka jest taka że te auta typu Tucson czy Sportage to w istocie maja nadwozia typu kombi. To jest kombi + 5 cm w górę a nie zwykły hatchback + 15 cm w górę.
O Tucsonie a nie Sportage zdecydowało parę mniejszych/wiekszych drobiazgów choc wcześniej w moich wyborach Ceed wygrał z i30, Rio z i20 a Stonic z Kona.
O Tucsonie a nie Sportage zdecydowało parę mniejszych/wiekszych drobiazgów choc wcześniej w moich wyborach Ceed wygrał z i30, Rio z i20 a Stonic z Kona.
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 lut 2022, 17:38
- model samochodu: Sportage _150 KM MHEW_7 DCT
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
jeżeli juz to wersja L a do tego mhev z automatyczn skrzynią .Według mnie to minimum dla tej auta
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Tak ale nie w wersji M ale min M+S.
-
- Posty: 1122
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
A ja już pewnie tego modelu bym w ogóle nie kupił. Abstrahując od tego, że i tak musiała by być wersja BL i wszystkie pakiety to i tak teraz w wersji BL nie ma wentylowanych siedzeń. Są tylko w wersji GT, gdzie dla mnie nie jest akceptowalna ścięta kierownica.
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
- bielaPL
- Posty: 331
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Czyli widzę że raczej zadowoleni jesteście z auta.
Trochę straszy wątek z GPF ale jak widzę może już temat ogarnięty.
Trochę straszy wątek z GPF ale jak widzę może już temat ogarnięty.
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Przyszły temperatury dodatnie więc jest pół roku bezproblemowej jazdy. Tak tam piszą, wypalanie zaczyna doskwierać jak robi się zimno.
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Niezłe naprawdę , uzytkownik niepoprawnie użytkujew auto.autor: Lunar GT » dzisiaj, 09:50
Zwłaszcza gdy się przemieszcza żabimi skokami i zamula silnik na niskich obrotach przez cały przebieg.
Po prostu auto jest zaprojektowane/ekologicznie okrojone dla stefy podzwrotnikowej i równikowej a nie dla naszej szerokości geograficznej skoro problem występuję przy przebiegu auta do 30 km ( słownie trzydzieści kilometrów na blacie ) wracając do wątku o GPF.
-
- Posty: 290
- Rejestracja: 17 cze 2022, 16:15
- model samochodu: KIA SPORTAGE V, L, MHEV, 150 KM, 2023, Blue Flame
Re: Czy kupilibyście jeszcze raz KS5 1.6 150?
Sprawa BARDZO indywidualna.
Ktoś pisze, że nie chce wersji M + Smart.
Miałem taką przez 364 dni bo była osiągalna od ręki. Gdyby dźwignia zmiany biegów w M wyglądała inaczej to takie bym auto wziął; a tak w ramach porozumienia z dealerem wziąłem L, mhev bo było podobnie jak poprzednie auto od ręki.
Moi znajomi nie wierzyli, że miałem klimę na tylny rząd siedzeń...czego już oczywiście nie ma (chyba od drugiej połowy 2022; kupowałem auto koniec kwietnia 2022). A była. Tylko w wersji M można było wrzucić na wyświetlacz nawigację z telefonu, a w każdej lepszej musi to być zrobione po kablu.
Nie wiedziałem, że jest filtr gpf bo taki jestem znawca. Wypaliłem go przy 7000 km. Potem zacząłem jeździć więcej na sport, więcej hamowałem silnikiem, zmieniałem biegi przy wyższych obrotach. Gdybym tak jeździł wcześniej to być może nie miałbym tego problemu. Jak ktoś kupił sporawe auto i myśli, że będzie mu paliło jak panda to jest w błędzie. Jak ktoś pisze, że w korkach benzyniak pali mu 6,5 l/100 km to albo niedowidzi , że jednak 6 jest 8 albo nie sprawdza spalania z kalkulatorem. Auto stojąc musi swoje spalić. Na trasie potrafi przy rozsądnych prędkościach mało spalić - publikowałem swoje raporty z trasy. Być może w nd zrobię 2x150 km nowym autem to też wrzucę. W 1 stronę na start/stop+eco+żeglowanie+przepisowa jazda, a z powrotem sport+przepisowa jazda. I sam sobie odpowiem na takie czy inne pytania.
Ja miałem wadę fabryczną; może i błahą ale była i finalnie mam nowe auto. Ale to nie wina serwisu tylko fabryki. Serwis / dealer podpadł innymi sprawami, które dalej rzutują na ocenę marki. Więc jak ktoś ma 2,3 dealerów w jednym mieście to niech "dopyta" o auta zastępcze (bo niektórzy mieli z tym problem), o jakość i poziom wiedzy serwisu.
Myślę, że jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia np. porównując to do focusa z 2018 którego miałem. Ale to moje zdanie.
Jak ktoś chce niech objedzie sobie inne marki, sprawdzi ceny,zobaczy co kto oferuje, przejedzie się autami i sam sobie odpowie. Tak chyba jest najlepiej.
Dobrego dnia.
Ktoś pisze, że nie chce wersji M + Smart.
Miałem taką przez 364 dni bo była osiągalna od ręki. Gdyby dźwignia zmiany biegów w M wyglądała inaczej to takie bym auto wziął; a tak w ramach porozumienia z dealerem wziąłem L, mhev bo było podobnie jak poprzednie auto od ręki.
Moi znajomi nie wierzyli, że miałem klimę na tylny rząd siedzeń...czego już oczywiście nie ma (chyba od drugiej połowy 2022; kupowałem auto koniec kwietnia 2022). A była. Tylko w wersji M można było wrzucić na wyświetlacz nawigację z telefonu, a w każdej lepszej musi to być zrobione po kablu.
Nie wiedziałem, że jest filtr gpf bo taki jestem znawca. Wypaliłem go przy 7000 km. Potem zacząłem jeździć więcej na sport, więcej hamowałem silnikiem, zmieniałem biegi przy wyższych obrotach. Gdybym tak jeździł wcześniej to być może nie miałbym tego problemu. Jak ktoś kupił sporawe auto i myśli, że będzie mu paliło jak panda to jest w błędzie. Jak ktoś pisze, że w korkach benzyniak pali mu 6,5 l/100 km to albo niedowidzi , że jednak 6 jest 8 albo nie sprawdza spalania z kalkulatorem. Auto stojąc musi swoje spalić. Na trasie potrafi przy rozsądnych prędkościach mało spalić - publikowałem swoje raporty z trasy. Być może w nd zrobię 2x150 km nowym autem to też wrzucę. W 1 stronę na start/stop+eco+żeglowanie+przepisowa jazda, a z powrotem sport+przepisowa jazda. I sam sobie odpowiem na takie czy inne pytania.
Ja miałem wadę fabryczną; może i błahą ale była i finalnie mam nowe auto. Ale to nie wina serwisu tylko fabryki. Serwis / dealer podpadł innymi sprawami, które dalej rzutują na ocenę marki. Więc jak ktoś ma 2,3 dealerów w jednym mieście to niech "dopyta" o auta zastępcze (bo niektórzy mieli z tym problem), o jakość i poziom wiedzy serwisu.
Myślę, że jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia np. porównując to do focusa z 2018 którego miałem. Ale to moje zdanie.
Jak ktoś chce niech objedzie sobie inne marki, sprawdzi ceny,zobaczy co kto oferuje, przejedzie się autami i sam sobie odpowie. Tak chyba jest najlepiej.
Dobrego dnia.