Zamawiam XCeeda - czy warto dopłacić do BL?

forum użytkowników modelu Kia XCeed
rasen
Posty: 6
Rejestracja: 09 maja 2023, 14:16
model samochodu: TBD

Zamawiam XCeeda - czy warto dopłacić do BL?

Post autor: rasen »

Cześć!
Będę wkrótce zamawiał XCeed :) Zastanawiam się którą wersję wybrać oraz czy warto dopłacać do niektórych pakietów. Aktualnie jeżdzę Punciakiem za 2009 roku i nie znam się na nowych technologiach.

Plan minimum to (ceny z konfiguratora):

133 500 zł
1.5 T-GDI 160KM 7DCT
Wersja L + Lakier metallic + AEB (bo aktywny tempomat)

Za 10 000 zł więcej mamy Business Line - i tu mam kilka pytań odnośnie różnic. BL dodaje:
1) Przednie czujniki parkowania - można je dokupić osobno w ASO?
2) Pakiet zimowy - spoko bajer, ale jeździłem testowo tą wersją i trochę denerwują mnie te paski ogrzewania na przedniej szybie, przy mojej wadzie wzroku może przeszkadzać w nocy (paski trochę rozpraszaly mi światła sygnalizacji), auto będzie garażowane
3) w pełni cyfrowy wyświetlacz za kierownicą - wygląda nowcześnie, ale z tego co się orientuję to nie można tam zmienić widoku zegarów i zamienić je np. na Google Maps, więc wiele się to nie różni od zwykłych zegarów - czy może się mylę?
4) Dostęp bezkluczykowy - meh.
5) Automatycznie parkowanie - meh.
6) Ładowarka indukcyjna - meh.
7) Głośniki JBL - spoko, ale nie must have.

Braliście jakieś dodatkowe akcesoria typu podswietlenie LED miejsca na nogi, jakieś osłony progów, chlapacze itp.?

Czy bez jakiejś funkcji nie umielibyście żyć? :D Najchętniej wziąłbym BL ale bez podgrzewanej szyby (raczej tego nie można zrobić).
damianeq87
Posty: 7
Rejestracja: 17 mar 2023, 21:31
model samochodu: X-Ceed '23

Re: Zamawiam XCeeda - czy warto dopłacić do BL?

Post autor: damianeq87 »

ad 1. tak można je dokupić osobno
wg. mnie warto się zastanowić na dokupieniem pakietu LED (żarówki tablicy, wszystkie we wnętrzu) + żarówki od wstecznego. Możesz zawsze sam to zrobić - co kto woli.
Cocosh
Posty: 257
Rejestracja: 10 gru 2022, 18:54