Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Bez względu na to czy jest JBL czy nie trzeba dołożyć dodatkowe źródło tonów wysokich niż tylko to które jest w desce bo bardzo dominuje z przodu i wręcz skrzeczy. Oraz wymienić głośniki w drzwiach wtedy jest całkiem ok. Są gotowe zestawy p&p szanujących się firm które pasują w fabryczne miejsca. Są to nowe głośniki wysokotonowe w desce + woofer przód w drzwi i współosiowe głośniki w drzwi tylne. Koszt takiego zestawu to około 2000. Natomiast pakiet JBL warto wziąć z tego powodu że wtedy dostajemy też wzmacniacz i po wymianie głośników robi to dużą różnicę.
- shider
- Posty: 525
- Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
- model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Nic nie pika. Jedynie ostatnio widziany znak wyświetla się na zegarach i nawigacji.lethaljelly pisze: ↑05 kwie 2023, 13:51 A ma ktoś z was System rozpoznający znaki ograniczeń prędkości ISLW który teraz dodają z pakietem TEC? Zastanawiam się czy nie będzie mi pikało przy każdym przekroczeniu prędkości
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 04 kwie 2022, 09:57
- model samochodu: ProCeed GT-Line 2022, White Deluxe
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Automat fajna sprawa. Jak kupowałem swój, to nie był dostępny w ofercie. Z drugiej strony na klubie Proceed na Facebooku ludzie narzekają na awarie sprzęgieł i szarpanie skrzyni. Na plus w manualu, to 6 bieg, który już od 60-70 można wrzucić i spokojnie jechać w trasie. Jednak to zawsze tylko manual. Z drugiej strony ja planuję w 5 lat pokonać 250 - 300 tys. km , więc chyba to bezpieczniejsze rozwiązanie.nrg pisze: ↑04 kwie 2023, 22:36 Hej, pytanie do osób które możliwie stały przed podobnym dylematem co ja. Czy opłaca się dobierać pakiet TEC do nowego procka? Czy dopłata 5k (wg cennika na 2023) do cyfrowych zegarów i lepszego nagłośnienia usprawiedliwia taką cenę (pomijam pozostałe składowe pakietu)? Warto czy to raczej fajny bajer bez którego można się obejść? To samo automat - warto skupić się na takiej skrzyni czy lepiej postawić na sprawdzone, manualne, rozwiązania?
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Cyfrowe zegary to kwestia gustu, mnie się osobiście te w KIA nie podobają i jak dla mnie są strasznie biedne jeśli chodzi o możliwość ich dopasowywania do własnych potrzeb, ale to już kwestia gustu na pewno wyglądają nowocześnie chociaż ja osobiście lubię zwykłe zegary, a te w KIA są bardzo ładne i czytelne więc ja zrezygnowałem z tego pakietu. Automat na jazdach testowych mi pasował, ale ja musiałem brać manual i jest on ok tylko, że to manual jak się przesiadasz z automatu to pewnie do manuala nie będziesz chciał wracać, jeśli jeździsz na manualu to skrzynia biegów jak dla mnie jest ok i nie narzekam, ale to już Twój indywidualny wybór jak wolisz automat to bierz automat jak Ci manual nie przeszkadza to też będziesz zadowolony.nrg pisze: ↑04 kwie 2023, 22:36 Hej, pytanie do osób które możliwie stały przed podobnym dylematem co ja. Czy opłaca się dobierać pakiet TEC do nowego procka? Czy dopłata 5k (wg cennika na 2023) do cyfrowych zegarów i lepszego nagłośnienia usprawiedliwia taką cenę (pomijam pozostałe składowe pakietu)? Warto czy to raczej fajny bajer bez którego można się obejść? To samo automat - warto skupić się na takiej skrzyni czy lepiej postawić na sprawdzone, manualne, rozwiązania?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 22 kwie 2022, 10:43
- model samochodu: ProCeed GT Line MY 2022
- Lokalizacja: Małopolska
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Mam Proceed'a od grudnia 2023. Mam automat, bez żadnych dodatkowych pakietów (miał być AEB, ale zamówiony miał wady więc nie odebrałem i musiałem się zadowolić bez pakietów), innych pakietów nie rozważałem. Z pakietu AEB brakuje mi adaptacyjnego tempomatu i systemu start-go do jazdy w korku, ale teraz (od modelu 2023) to jest wyposażenie standardowe. Po trzech miesiącach użytkowania samochodu najbardziej brakuje mi automatycznego otwierania bagażnika. System standardowy w Proceed jest słaby - tylko przycisk na klapie bagażnika, w dodatku jak jest bardzo zimno to guma go chroniąca jest sztywna i trudno otworzyć klapę. Brak możliwości otwarcia klapy bagażnika z wewnątrz kabiny, to niestety porażka KIA.
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Z tym otwieraniem z kabiny jestem przyzwyczajony. Wcześniej jeździliśmy 2 Fiatami. Jeden miał (Linea), drugi (Tipo) już nie Jakoś nie sprawiało to większego problemu (ale to tylko moja opinia)
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Teraz też bym brał to otwieranie bagażnika bo tak jak kolega wyżej otwieranie jest uciążliwe, zamykanie też niewygodne bo klapa ciężka do tego ta otwierana na 3 klapa przydałaby się do przewożenia sprzętu narciarskiego tak to zawsze musze wybebeszac jeden fotelik
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Cześć,Mifamis pisze: ↑14 kwie 2023, 16:42 Mam Proceed'a od grudnia 2023. Mam automat, bez żadnych dodatkowych pakietów (miał być AEB, ale zamówiony miał wady więc nie odebrałem i musiałem się zadowolić bez pakietów), innych pakietów nie rozważałem. Z pakietu AEB brakuje mi adaptacyjnego tempomatu i systemu start-go do jazdy w korku, ale teraz (od modelu 2023) to jest wyposażenie standardowe. Po trzech miesiącach użytkowania samochodu najbardziej brakuje mi automatycznego otwierania bagażnika. System standardowy w Proceed jest słaby - tylko przycisk na klapie bagażnika, w dodatku jak jest bardzo zimno to guma go chroniąca jest sztywna i trudno otworzyć klapę. Brak możliwości otwarcia klapy bagażnika z wewnątrz kabiny, to niestety porażka KIA.
Mam Proceeda od tygodnia. Istnieje możliwość otwierania klapy bagażnika z kabiny. Kierowca ma przycisk po lewej stronie od zegarów. Wydaje mi się, że działa on tylko wtedy, gdy silnik jest wyłączony. Oczywiście jest też funkcja otwierania automatycznego, gdy auto jest zamknięte i zatrzymamy się obok bagażnika z kluczykiem w kieszenie. Piknie 3 razy i się otworzy, chyba, że się oddalimy w międzyczasie. To zamiast machania nogą, jak jest w innych autach
Pozdr,
Robert
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
RobertZG pisze: ↑16 kwie 2023, 15:49Cześć,Mifamis pisze: ↑14 kwie 2023, 16:42 Mam Proceed'a od grudnia 2023. Mam automat, bez żadnych dodatkowych pakietów (miał być AEB, ale zamówiony miał wady więc nie odebrałem i musiałem się zadowolić bez pakietów), innych pakietów nie rozważałem. Z pakietu AEB brakuje mi adaptacyjnego tempomatu i systemu start-go do jazdy w korku, ale teraz (od modelu 2023) to jest wyposażenie standardowe. Po trzech miesiącach użytkowania samochodu najbardziej brakuje mi automatycznego otwierania bagażnika. System standardowy w Proceed jest słaby - tylko przycisk na klapie bagażnika, w dodatku jak jest bardzo zimno to guma go chroniąca jest sztywna i trudno otworzyć klapę. Brak możliwości otwarcia klapy bagażnika z wewnątrz kabiny, to niestety porażka KIA.
Mam Proceeda od tygodnia. Istnieje możliwość otwierania klapy bagażnika z kabiny. Kierowca ma przycisk po lewej stronie od zegarów. Wydaje mi się, że działa on tylko wtedy, gdy silnik jest wyłączony. Oczywiście jest też funkcja otwierania automatycznego, gdy auto jest zamknięte i zatrzymamy się obok bagażnika z kluczykiem w kieszenie. Piknie 3 razy i się otworzy, chyba, że się oddalimy w międzyczasie. To zamiast machania nogą, jak jest w innych autach
Pozdr,
Robert
Mam Proceed GT z sierpnia/września 2022 i za automatyczne otwieranie/zamykanie klapy bagażnika trzeba było dopłacić tak samo jak za dostęp bezkluczykowy. Jak ktoś tego nie wykupił to tego nie ma.
Re: Zakup proceed - dodatkowe pakiety / skrzynia DCT
Ja w ubiegłym roku, w takich oto okolicznościach
doceniłem otwieranie klapy bagażnika (podobnie, jak i szyb) z pilota .
doceniłem otwieranie klapy bagażnika (podobnie, jak i szyb) z pilota .