Ja wiedziałem, że będę miał tylko zestaw naprawczy. Taki "urok wersji wyposażenia i silnika" - tak mi powiedziano w salonie.
Z tego co doczytałem to albo chodziło właśnie o ręczny z autohold, albo silnik - nie wnikałem w to.
Widziałem też teorię, że nie dodawali koła zapasowego 18cali, bo nie zgadzała by się już masa pojazdu pod jakąś normę.
Tak czy inaczej - nie ważne jaką średnice ma felga, liczy się obwód koła na dojazdówce może być mniejsza, stąd ograniczenie max prędkości wtedy.
To koło służy tylko do dojechania do warsztatu, a nie do dalszej podróży (w praktyce bywa różnie patrząc po ulicach).
Koło dojazdowe 16 - czy to pomyłka?
-
- Posty: 480
- Rejestracja: 22 lis 2021, 22:20
Re: Koło dojazdowe 16 - czy to pomyłka?
Warto jednak sprawdzić , np zakładając dojazdowkę w czasie wymiany kół/opon. Ponoć w niektórych wersjach Xceed są większe tarcze hamulcowe i 16" obciera o zacisk .
- shider
- Posty: 523
- Rejestracja: 24 lis 2021, 07:55
- model samochodu: CEED GT-Line MY22 1.5 T-GDI 7DCT AEB
Re: Koło dojazdowe 16 - czy to pomyłka?
Tak jak pisałem wcześniej, większe 17 calowe tarcze występują wyłącznie z silnikiem 1.6 T-GDI 204KM. W takiej wersji zamiast koła dojazdowego jest zestaw naprawczy. To samo dotyczy Ceed/Proceed GT.Blues Brothers pisze: ↑23 mar 2023, 07:41 Warto jednak sprawdzić , np zakładając dojazdowkę w czasie wymiany kół/opon. Ponoć w niektórych wersjach Xceed są większe tarcze hamulcowe i 16" obciera o zacisk .
Nie ma tu żadnej loterii...