niestety moja się wyłącza wraz z akumulatorem, więc tak samo jak wyszarpanie zasilania
Klocki i tarcze - Stinger GT
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
Nowe klocki DBA dotarły się idealnie.
Po przebiegu 28k mam połowę grubości tarcz.
Nie robiłem przetaczania itd.
Po przebiegu 28k mam połowę grubości tarcz.
Nie robiłem przetaczania itd.
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
Jak ocenisz DBA vs seryjne brembo ?
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
Jak spokojnie dotrę, to dam znać. Póki co auto stoi w garażu i czeka na serwis (przebieg poniżej 100km do serwisu, termin za tydzień).
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
Mi padły przy 14 000 km... chyba coś nie tak...
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
Ja mam 16 tys
Klocki maja jeszcze kolo 50% okladziny a tarcze minimalny rant ( moje klocki pewnie bede wymienial przy +/- 30 tys km )
Tarcze powinny wytrzymac te 50 - 60 tys km jak nic sie nie zmieni.
Klocki maja jeszcze kolo 50% okladziny a tarcze minimalny rant ( moje klocki pewnie bede wymienial przy +/- 30 tys km )
Tarcze powinny wytrzymac te 50 - 60 tys km jak nic sie nie zmieni.
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
dziwna sprawa.
Mi piszczą przy parkowaniu i cofaniu.
Cała lewa strona rzęzi jak puszcze hamulec. Objawy jak na bank klocki.
Mi piszczą przy parkowaniu i cofaniu.
Cała lewa strona rzęzi jak puszcze hamulec. Objawy jak na bank klocki.
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
MI też piszczą fabryczne klocki przy lekkim hamowaniu - auto garażowane, nie było nic grzebane, a zużycia jest mniej niż 50 % ?
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
Im bardziej sportowy klocek tym zazwyczaj bardziej piszczy. Tym bym się raczej nie przejmował.
Re: Klocki i tarcze - Stinger GT
kończą się przy 14k km ... i ch**** nie uznają wymiany w ramach gwarancji. Ja nie odpuszczę im... już był rzeczoznawca, KIA EUROPA i teraz sąd. Jeśli ktoś chce dołączyć do pozwu zbiorowego do UOKiK zapraszam na priv