Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
W poniedziałek mają do mnie dzwonić z ASO i umówić termin zabrania auta na 2-3 dni na szczegółową diagnostykę.
Trochę już bez wiekszych nadziei podchodzę do tego ale kto wie. Pozwolę się ponownis odezwać po feedbacku ze strony ASO.
Trochę już bez wiekszych nadziei podchodzę do tego ale kto wie. Pozwolę się ponownis odezwać po feedbacku ze strony ASO.
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Witam wszystkich,
To taki maly update a mojej sprawie:
Jutro mam wizytę w ASO. Kierownik serwisu ma nim ze mna wykonac jazde. Maja go tez zabrac na testy na 1-2 dni. Jesli to nic nie da to umawiam sie z rzeczoznawca na sprawdzenie dynamometrem.
Dla sprostowania napisze, ze kierownica jest ciezka po lewej stronie, dodatkowo, przy skretach w lewo, np. łukach, wystepuje wrazenie oporu (przy analogicznym skręcie w prawą stronę takiego odczucia nie ma).
To taki maly update a mojej sprawie:
Jutro mam wizytę w ASO. Kierownik serwisu ma nim ze mna wykonac jazde. Maja go tez zabrac na testy na 1-2 dni. Jesli to nic nie da to umawiam sie z rzeczoznawca na sprawdzenie dynamometrem.
Dla sprostowania napisze, ze kierownica jest ciezka po lewej stronie, dodatkowo, przy skretach w lewo, np. łukach, wystepuje wrazenie oporu (przy analogicznym skręcie w prawą stronę takiego odczucia nie ma).
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Hej Panowie,
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale napisze update, może komuś w przyszłości się przyda:p
Wczoraj byłem na jeździe z kierownikiem serwisu. Powiem szczerze, że pierwszy raz od zgłoszenia problemu poczułem, że ktoś mnie nie zbywa, a rzeczywiście stara się zbadać temat. Pan stwierdził, że to mu wygląda na "klejenie" kierownicy z powodu wady silnika od wspomagania. Dla mnie to nadal dziwne, że to "klejenie" występuje tylko po lewej stronie. Obiecał zadzwonić do mnie i umowic sie na 2 dni testow auta z narzędziem diagnostycznym. Ma zamiar sprawdzić parametry silnika podczas jazdy.
Trzymajcie kciuki!
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale napisze update, może komuś w przyszłości się przyda:p
Wczoraj byłem na jeździe z kierownikiem serwisu. Powiem szczerze, że pierwszy raz od zgłoszenia problemu poczułem, że ktoś mnie nie zbywa, a rzeczywiście stara się zbadać temat. Pan stwierdził, że to mu wygląda na "klejenie" kierownicy z powodu wady silnika od wspomagania. Dla mnie to nadal dziwne, że to "klejenie" występuje tylko po lewej stronie. Obiecał zadzwonić do mnie i umowic sie na 2 dni testow auta z narzędziem diagnostycznym. Ma zamiar sprawdzić parametry silnika podczas jazdy.
Trzymajcie kciuki!
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Trzymamy kciuki.
-
- Posty: 530
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
GoldenMat, ja już trzymam...
Ciekawy jestem rozwiązania Twojej sprawy.
Ciekawy jestem rozwiązania Twojej sprawy.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne, ale pewnie lepsze by było szare... Są tacy, którzy chcą zmieniać nawet doskonałe rzeczy, niemając o tym pojęcia.
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Dzięki Panowie!
- Tomasz_Aleksander
- Posty: 56
- Rejestracja: 09 maja 2023, 00:39
- model samochodu: ..............................
Proceed GT 1,6 T-GDI
7DCT MY24
Full: PRE+TEC+AEB+PN
Blue Flame
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Ja też śledzę temat. Także dawaj proszę znać
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Okejka - thanks for the support
Re: Problem z układem kierowniczym (Proceed GT przedlift)
Możemy już puścić kciuki?GoldenMat pisze: ↑20 cze 2023, 21:40 Hej Panowie,
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale napisze update, może komuś w przyszłości się przyda:p
Wczoraj byłem na jeździe z kierownikiem serwisu. Powiem szczerze, że pierwszy raz od zgłoszenia problemu poczułem, że ktoś mnie nie zbywa, a rzeczywiście stara się zbadać temat. Pan stwierdził, że to mu wygląda na "klejenie" kierownicy z powodu wady silnika od wspomagania. Dla mnie to nadal dziwne, że to "klejenie" występuje tylko po lewej stronie. Obiecał zadzwonić do mnie i umowic sie na 2 dni testow auta z narzędziem diagnostycznym. Ma zamiar sprawdzić parametry silnika podczas jazdy.
Trzymajcie kciuki!