KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

forum użytkowników Kia Stinger
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

michal84 pisze: 22 paź 2022, 11:16
seeya pisze: 19 paź 2022, 11:12 Juz wyjaśniać dlaczego:

- kupujesz auto za ponad 250 tys. a jesteś traktowany jak śmieć, jak typowy użytkownik kia stonic czy tego najtańszego modelu,
Ja kupiłem swojego dla siebie nie dla otoczenia, za to jak jeździ i czy dobrze się w nim czuję. Alternatywą było BMW 4GC ale sprawiło na mnie gorsze wrażenie. Jeśli kupujesz auto po to, aby się pokazać przed kimś innym, to Kia rzeczywiście jest po co innego i jest to zły adres dla Ciebie. Stinger jest dla osób które nie mają kompleksów i nie muszą nic nikomu udowadniać.
ja nie mam kompleksów. nie rozumiem tej uwagi. moja wypowiedź miała zupełnie inny sens niż zrozumiałeś. Są pewne standardy, które należy zachować w obsłudze klienta. Nie sprzedają ich multum i może właśnie dlatego nie sprzedawali stingerów za dużo bo nie potrafili zająć się klientami i nie mieli odpowiedniej wiedzy o modelu.
Daniel112
Posty: 73
Rejestracja: 16 sty 2021, 10:59
model samochodu: Kia stinger prestige line

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: Daniel112 »

Popieram w całości twoje spostrzeżenia, obsługa w salonach KIA to poniżej średniej, wiedzą o aucie tak samo, sprzedaż jak i późniejsze serwisy poniżej minimum
DLATEGO BYŁO TAK MAŁO CHĘTNYCH DO ZAKUPU, klient jest zainteresowany lecz podejście do klienta bardzo słabe więc szedł do konkurencji
Też bym już nie kupił drugi raz stingera...
Pozdrawiam
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

Daniel112 pisze: 03 lis 2022, 16:56 Popieram w całości twoje spostrzeżenia, obsługa w salonach KIA to poniżej średniej, wiedzą o aucie tak samo, sprzedaż jak i późniejsze serwisy poniżej minimum
DLATEGO BYŁO TAK MAŁO CHĘTNYCH DO ZAKUPU, klient jest zainteresowany lecz podejście do klienta bardzo słabe więc szedł do konkurencji
Też bym już nie kupił drugi raz stingera...
Pozdrawiam
ooo fajnie, że się ze mną zgadzasz... niestety poszli na łatwiznę i tak ktos kupi stonica i tak, a po co bawić sie w sprzedaz stingera... :roll:
Adam_marki
Posty: 40
Rejestracja: 03 lip 2019, 17:07
model samochodu: Stinger 2022 3.3 GT
Sorento 2018 2.0 L-line

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: Adam_marki »

Panowie, sorry ale to wie kazdy na tym forum- i nie mówię tu tylko o pokoju "Stinger". Obsługa zarówno sprzedażowa jak i sposprzedazowa to DNO !
Ale... czy w związku z tym nie powinniście zmienić tytułu wątku na ja np. Dlaczego nie warto kupować Kii?

Bo jak czytam to macie spostrzerzenia związane podejściem do obsługi a że dotyczy Stingera to już chyba tylko dlatego że jeszcze do niedawna był najdroższym modelem tej marki.
I żeby nie było- nie bronie ich - oferując wg nich premium auto powinni podciągnąć się z obsługi- beż 2 zdań, sam przechodziłem drogę cierniową pt. Mam Cię w dupie i co mi zrobisz, ale czy przez to Stinger jest be?
No ja nie wiem. Miałem Sorento- było zajebiste do tego stopnia że zajebali, teraz ma Stingera i pilnuje jak ona w głowie bo mi podchodzi jak mało co a że KMP I ich sieć dealerska to zjeby to inna para kaloszy. Strach pomyśleć co by było gdyby to oni produkowali auta- szczęście/nieszczęście tylko je sprzedają i serwisuja
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: GeRRaD »

Generalnie problem jest szerszy i dotyczy każdego ASO każdej marki - chyba że mówimy o autach typu od Porsche wzwyż - (np. jakiś Bentley) - tylko że sprawdźcie jakie tam są marże sprzedażowe/serwisowe - stąd może się brać "stosunek do klienta". Niestety ekonomia jest brutalna (widać to wszędzie - proces postępuje), a i jakość produkcji też spada (bo nie jest potrzebny długi czas życia pojazdu - bo moda, normy eko, nienaprawialne elementy itp). Chyba trzeba się przyzwyczaić - choć wiem, że trudno to przychodzi ;)
rees
Posty: 38
Rejestracja: 27 sie 2021, 09:53
model samochodu: Stinger MY22 3.3

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: rees »

Wrzucę swoje 3 grosze. Stingerem GT jeżdzę od lipca tego roku (11 miesięcy czekania!) i złego słowa nie powiem o tym samochodzie.
Owszem, jako człowiek czepliwy co do rzeczy ktore nabywam, już przy odbiorze wypatrzyłem źle spasowana końcówkę lewej końcówki wydechu - spasowali od ręki w ASO. Sam samochód to fajny potwór, kiedy trzeba to naprawdę nie martwię się mocą na autostradzie, a w mieście spokojnie sobie jeżdzę i wszystko działa jak powinno. Mialem wibracje delikatne kierownicy przy 120 kmh ale zrobieniu doważaniu na samochodzie, wszystko zniknęło.
Co do ASO - bylem w dwóch do tej pory (warszawskich) i zawsze bardzo miła obłsuga, nawet jak ich męczylem o skrzypienie szyberdachu (przesmarowali ale to w sumie za wiele nie daje) to starali się pomóc. To nie jest jakiś super premium samochód. Pamiętam jak miałem Lexusa IS200t to tam faktycznie jakość spasowania, wyciszenie i materiały były wysokiej klasy - w podobnej, jak nie mniejszej cenie (180k vs 230k). Stingera wyróźnia to, że jest ich stosunkoow mało i cieszy mnie, że spotykając innego Stingera kierowca zawsze pomacha i się uśmiechnie, a czasem ktoś zaczepi jak parkuję na mieście i pyta się o wrażenia z jazdy. No dobra wadę znajdę jedną: spalanie. Ale jeżdząc po mieście na trybie eco lub smart potrafię zejść do 12,7l co uważam za wyniki akceptowalny.
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

rees pisze: 06 lis 2022, 11:12 Wrzucę swoje 3 grosze. Stingerem GT jeżdzę od lipca tego roku (11 miesięcy czekania!) i złego słowa nie powiem o tym samochodzie.
Owszem, jako człowiek czepliwy co do rzeczy ktore nabywam, już przy odbiorze wypatrzyłem źle spasowana końcówkę lewej końcówki wydechu - spasowali od ręki w ASO. Sam samochód to fajny potwór, kiedy trzeba to naprawdę nie martwię się mocą na autostradzie, a w mieście spokojnie sobie jeżdzę i wszystko działa jak powinno. Mialem wibracje delikatne kierownicy przy 120 kmh ale zrobieniu doważaniu na samochodzie, wszystko zniknęło.
Co do ASO - bylem w dwóch do tej pory (warszawskich) i zawsze bardzo miła obłsuga, nawet jak ich męczylem o skrzypienie szyberdachu (przesmarowali ale to w sumie za wiele nie daje) to starali się pomóc. To nie jest jakiś super premium samochód. Pamiętam jak miałem Lexusa IS200t to tam faktycznie jakość spasowania, wyciszenie i materiały były wysokiej klasy - w podobnej, jak nie mniejszej cenie (180k vs 230k). Stingera wyróźnia to, że jest ich stosunkoow mało i cieszy mnie, że spotykając innego Stingera kierowca zawsze pomacha i się uśmiechnie, a czasem ktoś zaczepi jak parkuję na mieście i pyta się o wrażenia z jazdy. No dobra wadę znajdę jedną: spalanie. Ale jeżdząc po mieście na trybie eco lub smart potrafię zejść do 12,7l co uważam za wyniki akceptowalny.
zdecydowanie potwierdzam, dużo osób"pr na ulicy zagaduje, fajne auto, tania panamera (oczywiście w pozytywnym znaczeniu), przecież to stinger, ale fajnie bokiem poszedł itp :)
a spalania zazdroszcze, chyba 50 km :) moj poniżej 14 nie schodzi a teraz na krotkich odcinkach ponad 20 l
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

seeya pisze: 19 paź 2022, 11:12 Juz wyjaśniać dlaczego:

- kupujesz auto za ponad 250 tys. a jesteś traktowany jak śmieć, jak typowy użytkownik kia stonic czy tego najtańszego modelu,
- serwisy sie nie znają na stingerach i uważają twoją zgłaszana usterkę jako normalną, przetestowane dwa serwisy w Trójmieście - dno totalne...
- auto przyjeżdża uszkodzone - porysowany lakier starymi, suchymi szmatami, ja miałem uszkodzony słupek czarny drzwi zewnętrzny oraz porysowany panel ze stali szczotkowanej obok skrzyni biegów,
- KIA motor polska odpisuje głupoty na twoje skargi i za każdym razem co innego,
- KIA motor polska nie ma sobie nic do zarzucenia w przypadku opóźnienia auta o 3 miesiące, zwalają to na Ciebie lub ostatecznie na salon sprzedaży (od kiedy salon sprzedaży ma wpływ na czas produkcji :lol: :lol: :lol:
- liczne wady i usterki juz po przejechaniu 2000 km: miernej jakości skrzynia biegów, szarpanie w trybie eco a w trybie sport szarpie jak w 10 letnim aucie, ściąganie w bok, kiepskie opony, nagrzewanie się tarcz, kloców, felgi i zapiekanie klockow
- tylko nie zamawiaj wydechu od mg motorsport - to jeszcze większa farsa!! 3 miesiące oczekiwania mimo tego, nikt nie zna terminów, KIA Polska ma to w dupie!! a jakże by inaczej,
- testy na youtube są przekłamane!! auto ma mnóstwo wad i niedopracowań,
- jaki import takie auta...jednym słowem nie jest to auto warte czekania 9 miesięcy albo i dłużej... :lol: :lol: :lol: :lol:
mały update po 7 miesiącach od zakupu, przebieg 6000 km, po wymianie oleju przy 3000 km...

1. (co jakiś czas) piszczenie przy odpalaniu
https://drive.google.com/file/d/1PMTJwQ ... share_link
2. stukanie zawieszenia na wszystkich dziurach poprzecznych, jeszcze nie potwierdzone co to czy wahacz, amortyzator czy bóg wie co, przebieg równo 6000 km, (jakiś kosmos aby zawieszenie pier**** przy takim przebiegu),
3. (za każdym razem) strzelanie przy otwieraniu klapy bagażnika, niczym wystrzał z dubeltówki bądź ak47,
4. (za każdym razem) brak możliwości otwarcia bagażnika - jadę autem, parkuję, siedzę w środku, otwieram blokadę drzwi, chcę otworzyć bagażnik z przycisku wewnątrz i nic, (sposób, muszę wyłączyć silnik, włączyć ponownie - i działa!),
5. (kilkukrotnie) po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika, przycisk włączania silnika nie reaguje,
6. (często) przełączanie profilu dwóch kierowców, profil 1 ma włączony radar HUD, 2 profil nie ma. Po przełączaniu z profilu 2 na profil 1, aktywuje się rada.
7. (często) po wsiadaniu do auta fotelu nie wsuwa się na pozycję do jazdy. Zatrzymuje się w ok. 3/4 odległości, która ma przejechać według ustawień,
8. (czasami) nie działa kick down, gdy chcesz gwałtownie przyśpieszyć,
9. samoczynny restart i usunięcie ulubionych stacji radiowych.
10. piszczenie fotelu przy wysuwaniu do wysiadania.

Dodam, że pod koniec listopada na włączonym silniku przez 50 min aktualizowali oprogramowanie w aucie. Niestety aktualizacja nie pomogła w błędach profilu czy ustawień.
Genocider
Posty: 117
Rejestracja: 15 cze 2021, 12:20
model samochodu: Stinger MY22

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: Genocider »

seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08
seeya pisze: 19 paź 2022, 11:12 Juz wyjaśniać dlaczego:

- kupujesz auto za ponad 250 tys. a jesteś traktowany jak śmieć, jak typowy użytkownik kia stonic czy tego najtańszego modelu,
- serwisy sie nie znają na stingerach i uważają twoją zgłaszana usterkę jako normalną, przetestowane dwa serwisy w Trójmieście - dno totalne...
- auto przyjeżdża uszkodzone - porysowany lakier starymi, suchymi szmatami, ja miałem uszkodzony słupek czarny drzwi zewnętrzny oraz porysowany panel ze stali szczotkowanej obok skrzyni biegów,
- KIA motor polska odpisuje głupoty na twoje skargi i za każdym razem co innego,
- KIA motor polska nie ma sobie nic do zarzucenia w przypadku opóźnienia auta o 3 miesiące, zwalają to na Ciebie lub ostatecznie na salon sprzedaży (od kiedy salon sprzedaży ma wpływ na czas produkcji :lol: :lol: :lol:
- liczne wady i usterki juz po przejechaniu 2000 km: miernej jakości skrzynia biegów, szarpanie w trybie eco a w trybie sport szarpie jak w 10 letnim aucie, ściąganie w bok, kiepskie opony, nagrzewanie się tarcz, kloców, felgi i zapiekanie klockow
- tylko nie zamawiaj wydechu od mg motorsport - to jeszcze większa farsa!! 3 miesiące oczekiwania mimo tego, nikt nie zna terminów, KIA Polska ma to w dupie!! a jakże by inaczej,
- testy na youtube są przekłamane!! auto ma mnóstwo wad i niedopracowań,
- jaki import takie auta...jednym słowem nie jest to auto warte czekania 9 miesięcy albo i dłużej... :lol: :lol: :lol: :lol:
mały update po 7 miesiącach od zakupu, przebieg 6000 km, po wymianie oleju przy 3000 km...

1. (co jakiś czas) piszczenie przy odpalaniu
https://drive.google.com/file/d/1PMTJwQ ... share_link
2. stukanie zawieszenia na wszystkich dziurach poprzecznych, jeszcze nie potwierdzone co to czy wahacz, amortyzator czy bóg wie co, przebieg równo 6000 km, (jakiś kosmos aby zawieszenie pier**** przy takim przebiegu),
3. (za każdym razem) strzelanie przy otwieraniu klapy bagażnika, niczym wystrzał z dubeltówki bądź ak47,
4. (za każdym razem) brak możliwości otwarcia bagażnika - jadę autem, parkuję, siedzę w środku, otwieram blokadę drzwi, chcę otworzyć bagażnik z przycisku wewnątrz i nic, (sposób, muszę wyłączyć silnik, włączyć ponownie - i działa!),
5. (kilkukrotnie) po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika, przycisk włączania silnika nie reaguje,
6. (często) przełączanie profilu dwóch kierowców, profil 1 ma włączony radar HUD, 2 profil nie ma. Po przełączaniu z profilu 2 na profil 1, aktywuje się rada.
7. (często) po wsiadaniu do auta fotelu nie wsuwa się na pozycję do jazdy. Zatrzymuje się w ok. 3/4 odległości, która ma przejechać według ustawień,
8. (czasami) nie działa kick down, gdy chcesz gwałtownie przyśpieszyć,
9. samoczynny restart i usunięcie ulubionych stacji radiowych.
10. piszczenie fotelu przy wysuwaniu do wysiadania.

Dodam, że pod koniec listopada na włączonym silniku przez 50 min aktualizowali oprogramowanie w aucie. Niestety aktualizacja nie pomogła w błędach profilu czy ustawień.
Chyba mogę pomóc z punktem 1):
Jeśli założyłeś dodatkowe zabezpieczenie typu OMEGA to prawdopodobnie wyczerpują Ci się baterie (w tym gówienku przy pilocie)
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

Genocider pisze: 29 sty 2023, 11:06
seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08
seeya pisze: 19 paź 2022, 11:12 Juz wyjaśniać dlaczego:

- kupujesz auto za ponad 250 tys. a jesteś traktowany jak śmieć, jak typowy użytkownik kia stonic czy tego najtańszego modelu,
- serwisy sie nie znają na stingerach i uważają twoją zgłaszana usterkę jako normalną, przetestowane dwa serwisy w Trójmieście - dno totalne...
- auto przyjeżdża uszkodzone - porysowany lakier starymi, suchymi szmatami, ja miałem uszkodzony słupek czarny drzwi zewnętrzny oraz porysowany panel ze stali szczotkowanej obok skrzyni biegów,
- KIA motor polska odpisuje głupoty na twoje skargi i za każdym razem co innego,
- KIA motor polska nie ma sobie nic do zarzucenia w przypadku opóźnienia auta o 3 miesiące, zwalają to na Ciebie lub ostatecznie na salon sprzedaży (od kiedy salon sprzedaży ma wpływ na czas produkcji :lol: :lol: :lol:
- liczne wady i usterki juz po przejechaniu 2000 km: miernej jakości skrzynia biegów, szarpanie w trybie eco a w trybie sport szarpie jak w 10 letnim aucie, ściąganie w bok, kiepskie opony, nagrzewanie się tarcz, kloców, felgi i zapiekanie klockow
- tylko nie zamawiaj wydechu od mg motorsport - to jeszcze większa farsa!! 3 miesiące oczekiwania mimo tego, nikt nie zna terminów, KIA Polska ma to w dupie!! a jakże by inaczej,
- testy na youtube są przekłamane!! auto ma mnóstwo wad i niedopracowań,
- jaki import takie auta...jednym słowem nie jest to auto warte czekania 9 miesięcy albo i dłużej... :lol: :lol: :lol: :lol:
mały update po 7 miesiącach od zakupu, przebieg 6000 km, po wymianie oleju przy 3000 km...

1. (co jakiś czas) piszczenie przy odpalaniu
https://drive.google.com/file/d/1PMTJwQ ... share_link
2. stukanie zawieszenia na wszystkich dziurach poprzecznych, jeszcze nie potwierdzone co to czy wahacz, amortyzator czy bóg wie co, przebieg równo 6000 km, (jakiś kosmos aby zawieszenie pier**** przy takim przebiegu),
3. (za każdym razem) strzelanie przy otwieraniu klapy bagażnika, niczym wystrzał z dubeltówki bądź ak47,
4. (za każdym razem) brak możliwości otwarcia bagażnika - jadę autem, parkuję, siedzę w środku, otwieram blokadę drzwi, chcę otworzyć bagażnik z przycisku wewnątrz i nic, (sposób, muszę wyłączyć silnik, włączyć ponownie - i działa!),
5. (kilkukrotnie) po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika, przycisk włączania silnika nie reaguje,
6. (często) przełączanie profilu dwóch kierowców, profil 1 ma włączony radar HUD, 2 profil nie ma. Po przełączaniu z profilu 2 na profil 1, aktywuje się rada.
7. (często) po wsiadaniu do auta fotelu nie wsuwa się na pozycję do jazdy. Zatrzymuje się w ok. 3/4 odległości, która ma przejechać według ustawień,
8. (czasami) nie działa kick down, gdy chcesz gwałtownie przyśpieszyć,
9. samoczynny restart i usunięcie ulubionych stacji radiowych.
10. piszczenie fotelu przy wysuwaniu do wysiadania.

Dodam, że pod koniec listopada na włączonym silniku przez 50 min aktualizowali oprogramowanie w aucie. Niestety aktualizacja nie pomogła w błędach profilu czy ustawień.
Chyba mogę pomóc z punktem 1):
Jeśli założyłeś dodatkowe zabezpieczenie typu OMEGA to prawdopodobnie wyczerpują Ci się baterie (w tym gówienku przy pilocie)
bardzo dziękuję, zupełnie nie pomyślałem o tym gówienku, a noszę je oddzielnie więc nie powinno sie tak szybko rozładować
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”