Pierwsze przymiarki do Proceed'a

forum użytkowników modelu ProCeed
saron22
Posty: 600
Rejestracja: 04 paź 2022, 13:34
model samochodu: Proceed GT, Sportage V BL.

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: saron22 »

kon pisze: 04 paź 2022, 22:25 Pytania o wyposażenie chyba nie mają sensu, bo jak dobrze rozumiem to chodzi o auto z rynku UK. A wersję wyposażenia potrafią zauważalnie różnic się w zależności od kraju. Wątpię żeby tu ktoś miał w głowie specyfikacje wyspiarskie.
Czyli sprawdź sobie co cię interesuje w cenniki/katalogu.
Biorąc pod uwagę ile ostatnio widuję samochodów na polskich blachach z kierownicą po prawej stronie to moze to nie byc wcale taki wielki problem.
edmun
Posty: 10
Rejestracja: 03 paź 2022, 16:11
model samochodu: Taki co stoi w ASO i wciąż nie potrafią naprawić

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: edmun »

Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.
Co dziwne, ściągnąłem katalog w pdf odnośnie Proceed i są tam niektóre opcje których na próżno szukać wśród modeli na rynek polski czy angielski.
Ale niestety, jak szybko się pojawiłem, tak i szybko "uciekam".
Po wizycie w salonie Kia okazało się, że (niestety) auto jest zdecydowanie za małe i nawet sprzedawca powiedział, że u nich w ofercie nie ma nic co mogłoby spełnić moje oczekiwania (jeśli chodzi o wielkość bagażnika).
Jest naprawdę sporo plusów Proceed, ale niestety (pomimo jak bzdurnie to brzmi) mam takie a nie inne wymagania co do "ładowności" auta.
Mimo że nawet brałem pod uwagę Kia Ceed SW (Stationwagon czyli kombi) to okazało się, że jest to wciąż ten sam segment C ale niestety za "mały".

Pozwolę sobie skopiować co naskrobałem na forum Forda:

Od mechaników prawie prosto pojechałem do salonu Kia.
Salon ten zachwycił mnie wystrojem :D

Obrazek

Okazało się, że mają "re-imaging work" czyli już niedługo znika czerwone stare logo Kia
i wszystko będą mieli w czerni i bieli (wraz z nowym logiem).
Żonie natomiast spodobał się kolor zielony tego XCeeda.

Zdjęcie Proceeda obok mojego już widzieliście.

Obrazek

I teraz tak.

Jak dobrze wiele osób napomniało (a ja się uparłem, że i tak sprawdzę na żywo).
Proceed nie jest autem dużym.
Bagażnik mimo że naprawdę ustawny i ma wiele super schowków
(naprawdę duża zaleta że wszystko co lata luzem w aucie znajdzie tam miejsce).
Ale próba wsadzenia roweru do bagażnika uwidoczniła że nie jest to auto dla nas.
Rower małżonki (mimo że żona ma mniejszy rower od mojego) nie wejdzie do Proceeda bez bawienia się w demontaż przedniego koła.
Biorąc pod uwagę, że my rano wpadamy zazwyczaj w pośpiechu i Focus tutaj sprawdza się dobrze,
to Proceed przez to jaki ma bagażnik odpadł od razu.

Obrazek


Ja się szykowałem na to, ale jednak miałem nadzieję, że "a może wejdzie".

Niektórzy mogliby powiedzieć, że "kurcze człowieku,
będziesz miesięcznie płacić taką ratę za to nowe auto, że mógłbyś żonie kupić inny rower, są np. takie składane".

I jestem w stanie to zrozumieć, że można tak zmienić nasze życie,
żeby usunąć to kryterium w postaci "rower musi wejść do bagażnika" bo jest to dziwne wymaganie.
Że koszt nowego auta i to wymaganie może wydawać się dziwne.

Ale ten prosty test roweru bardzo ładnie nam też ukazuje, czy poradzimy sobie z innymi bagażami.

Czy (tak jak w ten weekend) damy radę się spakować na targi ślubne?
My zabieramy wiele drewnianych skrzyń, duży drewniany stół itp itd.

Czy damy radę się spakować na urlop?

Oto jak nasze auto wyglądało w tym roku:

Obrazek

Obrazek

Dosłownie po brzegi (bagażnik po dach, pies z dodatkowymi rzeczami na tylnej kanapie,
rzeczy za siedzeniami na podłodze, pełny ledwo domykający się box).

Proceed mimo naprawdę fajnego bagażnika, jest mniejszy.
Żona nawet sama powiedziała.
Żeby to auto jeszcze kosztowało jakieś £10-£12 tysięcy funtów (55-66 tysięcy złotych) to mógłbym je kupić i do tego dokupić jakiegoś vana.
I że w kwestii urlopu coś byśmy wymyślili (bo vanem nie będziemy jechać na urlop)
No ale mówimy o Proceedzie za £23-£28 tysięcy funtów.

Co jeszcze mnie zaskoczyło.
Sprzedawca podjeżdża tym niebieskim Proceedem.
Mówię, że żałuję, że to nie GT a GT-Line.
A on że to "GT".
Szkoda że po tygodniu (intensywnego) oglądania Youtube'a mam większą wiedzę jak szybciutko rozpoznać modele niż sprzedawca.
I wiem, że Kia ma nie tylko Proceed'a w sprzedaży i pamiętać wszystkie niusanse może być trudno,
ale nie lubię jak mi sprzedawca (który jest w błędzie) wpiera że to jest "GT" kiedy ewidentnie to nie wersja GT.
Czy Proceed mi się spodobał?
I tak i nie.

Ze zdjęć i z filmików odnosiłem wrażenie, że będzie to większe auto.
Zbliżone może do wielkości Insignii.
A jednak segment C to segment C i dokładnie sprawdzając to auto to nie poczułem się,
jakby w tym aucie (siedząc jako kierowca) było więcej miejsca.
Na miejscu pasażera jest więcej miejsca niż w Focusie.
Odnoszę wrażenie, że Focus MK4 ma więcej miejsca na tylnej kanapie niż Proceed.
Więc pierwszym zaskoczeniem była właśnie wielkość.
Nawet obchodząc auto dookoła, oczekiwałem "dłuższego auta" a jednak jest ono bardzo "kompaktowe".
Nie pomaga nawet shooting brake i widać, że jest to auto segmentu C.

Żona wpadła na pomysł, że może w takim razie Kia Ceed w kombi (tzw. SW - Stationwagon) jednak w salonie takiego nie mieli.
Przypadek sprawił, że wpadłem na takiego wczoraj.
Mocno wyposażone, również czerwone, własnie Ceed w kombi (nówka sztuka)
Zamieniłem kilka słów z właścicielem, przyjrzałem autku dookoła i jednak nie widzę tej magii.
O ile przód wygląda przecież tak samo/podobnie, tak tył jednak moim zdaniem wygląda źle.
Wygląda nowo, ale nie jest to styl auta który mi odpowiada.
Nawet prześwit mi w kombi nie pasuje i to że z tyłu auto wygląda na wąskie i wysokie.

Plus - pakować się w Kia Ceed kombi za takie pieniądze aby być wciąż w tym samym segmencie?
Zły pomysł.

Wracając szybko do Proceeda.
Oczekiwałem też chyba lepszych materiałów w środku.
Wiadomo - nowe auto to wszystko fajnie się dotyka, jednak oczekiwałem czegoś więcej.
Może to też kwestia, że nie siedziałem w GT?

I tak Proceed odpada.
A szkoda, bo był jak sami widzicie faworytem.
Na placu stał też Hyundai i40 (przedliftowy) z 2013 roku za £8750
i żona nawet chciała go sprawdzić (jakiś jej kolega w firme bardzo sobie chwali),
ale okazało się że sprzedał się kilka godzin wcześniej.


Z Volvo na razie się rozstałem. Może (jak nie znajdę nic innego) do niego wrócę.

Ponownie przechodzi mi przez myśl Ford Mondeo 2.0EB w automacie Vignale.
Może? Może muszę przemysleć czy dalej chcę Forda czy koniecznie chcę jednak szukać innej marki?

Szkoda. Szkoda z tą Kią, ale nic nie poradzę.
Starszy asystent sprzedaży z tego salonu sam przyszedł i uznał, że nie mają w swojej ofercie żadnego auta z dużym bagażnikiem.
Więc obecnie żegnamy się z Kią.
Marcin_1976
Posty: 209
Rejestracja: 04 kwie 2022, 09:57
model samochodu: ProCeed GT-Line 2022, White Deluxe

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: Marcin_1976 »

Ja szukałem koniecznie w kombi i auto zawsze musi mi się podobać, żeby nim jeździć. Ciężko byłoby mi, żebym jeździł autem na które "nie mogę patrzeć ". ProCeed ma płytki bagażnik. Po pierwsze z powodu bryły, po drugie ma głębokie schowki pod podłogą. Wygląd u mnie jednak wygrał, chociaż pierwsza opcja miał być Cee'd SW. Fakt tył nie jest mówiąc krótko aż tak bardzo urodziwy.

Forda Focusa skreslilem z jednego powodu. Brak sensownego silnika. 1,0 i ewentualnie drogi ST z 2,3 motorem. Mówię o nowym aucie. Biorąc pod uwage, że w pięć lat zrobię 200 - 300 tys km to już mam obawy o 1,5 w ProCeed a co dopiero 1,0 trzy cylindry w Focusie.

Pomijając fakt, że kombi z silnikiem diesla to już powoli wymarły gatunek w salonach.
edmun
Posty: 10
Rejestracja: 03 paź 2022, 16:11
model samochodu: Taki co stoi w ASO i wciąż nie potrafią naprawić

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: edmun »

Doskonale Cię rozumiem.
VAG u mnie odpada. Może? Może na upartego spojrzę na Superb ale to jak naprawdę już mi zabraknie pomysłów.
Mam wymagania których rynek nie potrafi sprostać.

Kombi
Żadnego crossovera - musi być pojemny bagażnik (stąd kombi)
Raczej segment D a nie C bo nie widzę sensu pakować sporo kasy w auto, które będzie wielkościowo takie samo jak obecny Focus MK3 kombi
(choć jak będę zmuszony to zostaję w segmencie C)
Porządne światła. Proceedowe statyczne LEDy bez doświetlenia zakrętów. No cóż. No auto musiało dużo zaoferować żebym mógł to przeboleć.
Tylko benzyna. Sorry - diesel nie jest dla mnie
Raczej okolice 180KM i więcej. Obecnie mam 182KM i wsiadając do czegokolwiek słabszego to odczuwam dyskomfort
Raczej omijając hybrydy bo z auta będę raczej korzystał przez nastepne 6-8 lat
Nie może być full-elektryk bo urlopowo robię 1600-2000km w jedną stronę. na elektryku spędzę 4-5 dni w podróży zamiast być na miejscu
Żadnej pełnej skóry
Musi być adaptacyjny tempomat i BLIS
Jeśli w automacie to koniecznie już z systemem Stop&Go
Opel (Vauxhall) moim zdaniem odpada. Nie lubię i już. Mam wrażenie że zostali miliard lat w tyle a nowości pakują tylko w Crossovery i auta segmentu B
Kamera cofania musi być (a jak będzie 360' to na plus)
Żona jak widzi auta które nie mają lampek za osłonami przeciwsłonecznymi to ma wnerwa, więc lampki muszą być (a nie jest to takie oczywiste)
Musi być montaż na box dachowy.


Obrazek

Focus MK4 to dla mnie nieporozumienie. Jeździłem zaraz po premierze. Jeździłem również i Focusem MK4 HB Vignale przez jakiś czas jak moje znowu stało w serwisie. Sorry Ford ale zaszedłeś mi za bardzo za skórę a nowy model tylko ukazał że to idzie w złym kierunku (dodatkowo kombi wygląda źle. Jedyny model akceptowalny z wyglądu to ST-Line ale nie będzie na wypasie jak Titanium czy Titanium X, a znowu nie podoba mi się polityka że teraz jest ST-Line X)
Dwustrefowa klimatyzacja
Obecnie już raczej z systemem rozrywki z Android Auto/Apple Car Play - nie musi być bezprzewodowo
Siedzenie kierowcy elektrycznie regulowane. Jeśli będzie z pamięcią ustawień to za to dodatkowy plus
Podgrzewane siedzenia to minimum. Jeśli będzie podgrzewana kierownica to będzie to dodatkowa zaleta
Kwestia podgrzewanej przedniej szyby. Mimo że nie mam długich zim, to jednak od jesieni do wiosny jest to przydatne, tym bardziej że spod domu ruszam zazwyczaj około 6-tej rano i podgrzewana przednia szyba pomaga. Zanim wyjadę z osiedla to mam super czystą szybę.
Wentylowane siedzenia byłyby dużą zaletą (tu Mondeo Vignale mnie kusi)
Światła przednie - Mondeo mnie kusi adaptacyjnymi LEDami. Nie są to lampy matrycowe że ucinają wiązkę i nie oślepia innych kierowców, ale wiązka zmienia się w zależności od prędkości i warunków na drodze
Kanapa 60/40 mi nie przeszkadza. jak będzię 40/20/40 to byłoby fajnie ale nie musi.

Przyzwyczaiłem się do wielu rzeczy.

Napomniałem żonie, że Proceed nie ma oświetlenia nastrojowego.
Jak sama powiedziała: "Ale my nawet z tego nie korzystamy". Wyłączyłem (podczas tej rozmowy) oświetlenie nastrojowe i sama uznała, że "o kurcze, ale dziwnie jak tego nie ma".
Mam automatycznie ściemniane lusterko.
Boczne lusterka mam składane, podrzewane i oświetlają przestrzeń wokół auta co jest bardzo dla mnie przydatne.

Obrazek

Obrazek

Mam adaptacyjny tempomat. Może do końca roku dołoże BLIS (jak uda mi się wyczarować ramki montażowe)
Mam dwustrefową klimatyzację, automatyczne światła, automatyczne wycieraczki, biksenony, doświetlanie zakrętów, automatyczne parkowanie, czyjniki przód, tył plus kamera. Mam po prostu sporo. I szukanie tego idealnego "następcy" jest po prostu trudne.
Tym bardziej jak człowiek "wie" co jest na rynku i czego można dzisiaj oczekiwać od nowych samochodów.
A potem zderzamy się ze smutną rzeczywistością że kombi (i dobrze wyglądające kombi) to powoli wymarły gatunek i że producenci zalewają rynek kolejnymi crossoverami i pseudo-Suvami bo "rynek" takich aut chce.

Tylko tacy jak ja (my) mają to nieszczęście że chcą czegoś więcej.

P.S. Mercedes E-klasa w kombi też opada. Tak samo Golf kombi GTD bo jak widzę ten wzór na siedzeniach to mi się niedobrze robi.
Opel odpadł bo nie lubię zabytków. Kia jest za mała.
I tak dalej i tak dalej.
Wątek chyba można powoli zamykać bo nie sądzę że będę tutaj zaglądał
Ale wciąz - bardzo dziękuję za odzew i pomoc.
maciej.pyza
Posty: 51
Rejestracja: 10 wrz 2021, 18:01
model samochodu: Optima JF SW 2017

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: maciej.pyza »

Może warto by było rozejrzeć się za Optima? Wersje GT np z 2019 bo chyba do tego była produkowana, a i samochód jest większy jak proceed.
dam9an
Posty: 360
Rejestracja: 08 mar 2022, 19:07

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: dam9an »

edmun pisze: 12 paź 2022, 10:51 Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.
Co dziwne, ściągnąłem katalog w pdf odnośnie Proceed i są tam niektóre opcje których na próżno szukać wśród modeli na rynek polski czy angielski.
Ale niestety, jak szybko się pojawiłem, tak i szybko "uciekam".
Po wizycie w salonie Kia okazało się, że (niestety) auto jest zdecydowanie za małe i nawet sprzedawca powiedział, że u nich w ofercie nie ma nic co mogłoby spełnić moje oczekiwania (jeśli chodzi o wielkość bagażnika).
Jest naprawdę sporo plusów Proceed, ale niestety (pomimo jak bzdurnie to brzmi) mam takie a nie inne wymagania co do "ładowności" auta.
Mimo że nawet brałem pod uwagę Kia Ceed SW (Stationwagon czyli kombi) to okazało się, że jest to wciąż ten sam segment C ale niestety za "mały".

Pozwolę sobie skopiować co naskrobałem na forum Forda:

Od mechaników prawie prosto pojechałem do salonu Kia.
Salon ten zachwycił mnie wystrojem :D

Obrazek

Okazało się, że mają "re-imaging work" czyli już niedługo znika czerwone stare logo Kia
i wszystko będą mieli w czerni i bieli (wraz z nowym logiem).
Żonie natomiast spodobał się kolor zielony tego XCeeda.

Zdjęcie Proceeda obok mojego już widzieliście.

Obrazek

I teraz tak.

Jak dobrze wiele osób napomniało (a ja się uparłem, że i tak sprawdzę na żywo).
Proceed nie jest autem dużym.
Bagażnik mimo że naprawdę ustawny i ma wiele super schowków
(naprawdę duża zaleta że wszystko co lata luzem w aucie znajdzie tam miejsce).
Ale próba wsadzenia roweru do bagażnika uwidoczniła że nie jest to auto dla nas.
Rower małżonki (mimo że żona ma mniejszy rower od mojego) nie wejdzie do Proceeda bez bawienia się w demontaż przedniego koła.
Biorąc pod uwagę, że my rano wpadamy zazwyczaj w pośpiechu i Focus tutaj sprawdza się dobrze,
to Proceed przez to jaki ma bagażnik odpadł od razu.

Obrazek


Ja się szykowałem na to, ale jednak miałem nadzieję, że "a może wejdzie".

Niektórzy mogliby powiedzieć, że "kurcze człowieku,
będziesz miesięcznie płacić taką ratę za to nowe auto, że mógłbyś żonie kupić inny rower, są np. takie składane".

I jestem w stanie to zrozumieć, że można tak zmienić nasze życie,
żeby usunąć to kryterium w postaci "rower musi wejść do bagażnika" bo jest to dziwne wymaganie.
Że koszt nowego auta i to wymaganie może wydawać się dziwne.

Ale ten prosty test roweru bardzo ładnie nam też ukazuje, czy poradzimy sobie z innymi bagażami.

Czy (tak jak w ten weekend) damy radę się spakować na targi ślubne?
My zabieramy wiele drewnianych skrzyń, duży drewniany stół itp itd.

Czy damy radę się spakować na urlop?

Oto jak nasze auto wyglądało w tym roku:

Obrazek

Obrazek

Dosłownie po brzegi (bagażnik po dach, pies z dodatkowymi rzeczami na tylnej kanapie,
rzeczy za siedzeniami na podłodze, pełny ledwo domykający się box).

Proceed mimo naprawdę fajnego bagażnika, jest mniejszy.
Żona nawet sama powiedziała.
Żeby to auto jeszcze kosztowało jakieś £10-£12 tysięcy funtów (55-66 tysięcy złotych) to mógłbym je kupić i do tego dokupić jakiegoś vana.
I że w kwestii urlopu coś byśmy wymyślili (bo vanem nie będziemy jechać na urlop)
No ale mówimy o Proceedzie za £23-£28 tysięcy funtów.

Co jeszcze mnie zaskoczyło.
Sprzedawca podjeżdża tym niebieskim Proceedem.
Mówię, że żałuję, że to nie GT a GT-Line.
A on że to "GT".
Szkoda że po tygodniu (intensywnego) oglądania Youtube'a mam większą wiedzę jak szybciutko rozpoznać modele niż sprzedawca.
I wiem, że Kia ma nie tylko Proceed'a w sprzedaży i pamiętać wszystkie niusanse może być trudno,
ale nie lubię jak mi sprzedawca (który jest w błędzie) wpiera że to jest "GT" kiedy ewidentnie to nie wersja GT.
Czy Proceed mi się spodobał?
I tak i nie.

Ze zdjęć i z filmików odnosiłem wrażenie, że będzie to większe auto.
Zbliżone może do wielkości Insignii.
A jednak segment C to segment C i dokładnie sprawdzając to auto to nie poczułem się,
jakby w tym aucie (siedząc jako kierowca) było więcej miejsca.
Na miejscu pasażera jest więcej miejsca niż w Focusie.
Odnoszę wrażenie, że Focus MK4 ma więcej miejsca na tylnej kanapie niż Proceed.
Więc pierwszym zaskoczeniem była właśnie wielkość.
Nawet obchodząc auto dookoła, oczekiwałem "dłuższego auta" a jednak jest ono bardzo "kompaktowe".
Nie pomaga nawet shooting brake i widać, że jest to auto segmentu C.

Żona wpadła na pomysł, że może w takim razie Kia Ceed w kombi (tzw. SW - Stationwagon) jednak w salonie takiego nie mieli.
Przypadek sprawił, że wpadłem na takiego wczoraj.
Mocno wyposażone, również czerwone, własnie Ceed w kombi (nówka sztuka)
Zamieniłem kilka słów z właścicielem, przyjrzałem autku dookoła i jednak nie widzę tej magii.
O ile przód wygląda przecież tak samo/podobnie, tak tył jednak moim zdaniem wygląda źle.
Wygląda nowo, ale nie jest to styl auta który mi odpowiada.
Nawet prześwit mi w kombi nie pasuje i to że z tyłu auto wygląda na wąskie i wysokie.

Plus - pakować się w Kia Ceed kombi za takie pieniądze aby być wciąż w tym samym segmencie?
Zły pomysł.

Wracając szybko do Proceeda.
Oczekiwałem też chyba lepszych materiałów w środku.
Wiadomo - nowe auto to wszystko fajnie się dotyka, jednak oczekiwałem czegoś więcej.
Może to też kwestia, że nie siedziałem w GT?

I tak Proceed odpada.
A szkoda, bo był jak sami widzicie faworytem.
Na placu stał też Hyundai i40 (przedliftowy) z 2013 roku za £8750
i żona nawet chciała go sprawdzić (jakiś jej kolega w firme bardzo sobie chwali),
ale okazało się że sprzedał się kilka godzin wcześniej.


Z Volvo na razie się rozstałem. Może (jak nie znajdę nic innego) do niego wrócę.

Ponownie przechodzi mi przez myśl Ford Mondeo 2.0EB w automacie Vignale.
Może? Może muszę przemysleć czy dalej chcę Forda czy koniecznie chcę jednak szukać innej marki?

Szkoda. Szkoda z tą Kią, ale nic nie poradzę.
Starszy asystent sprzedaży z tego salonu sam przyszedł i uznał, że nie mają w swojej ofercie żadnego auta z dużym bagażnikiem.
Więc obecnie żegnamy się z Kią.
Nie wiem jak chcesz miec auto bardziej sportowe a pojemne jak ciezarowka. Proceed jest sporo nizszy wiec czesc bagaznika odpada. Druga sprawa schowki: powoduja że bagaznik jest bardziej plytki. Pochyl tylnej linii nadwozia rowniez ogranicza miejsce w bagazniku. Wymiary focusa mk3 i ceeda SW sa bardzo zblizone. Natomiast proceed ma jednak troche mniej miejsca w bagazniku
Na sile nie ma co sie pchać w kie - jak auto nie pasuje trzeba szukać czego innego. Co do jakości materiałów to nie wiem co masz na mysli bo raczej w segmencie c sa zbliżone. Nie wiem jak bedzie po czasie ale nowe wcale zle nie wyglądają. Oczywiście nie mówię o segmencie premium. Bo auta trzeba porownywac cena i segmentem. Myslales nad octvia ?
dam9an
Posty: 360
Rejestracja: 08 mar 2022, 19:07

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: dam9an »

Z twoimi wymaganiami. Z nowych to zostaje tylko passat/superb ale nie wiem czy jeszcze sie kupic goła benzyne nez pieprzonej baterii
goldenguti
Posty: 101
Rejestracja: 10 lip 2021, 14:38
model samochodu: Proceed polift

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: goldenguti »

dam9an pisze: 14 paź 2022, 08:51 Z twoimi wymaganiami. Z nowych to zostaje tylko passat/superb ale nie wiem czy jeszcze sie kupic goła benzyne nez pieprzonej baterii
"czy jeszcze sie kupic goła benzyne nez pieprzonej baterii" a co cie boli w miękkiej hybrydzie? :)
dam9an
Posty: 360
Rejestracja: 08 mar 2022, 19:07

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: dam9an »

goldenguti pisze: 14 paź 2022, 14:13
dam9an pisze: 14 paź 2022, 08:51 Z twoimi wymaganiami. Z nowych to zostaje tylko passat/superb ale nie wiem czy jeszcze sie kupic goła benzyne nez pieprzonej baterii
"czy jeszcze sie kupic goła benzyne nez pieprzonej baterii" a co cie boli w miękkiej hybrydzie? :)
A to, że nie dają wyboru. Powinny byc dostępne różne wersje a klienci sami by decydowi. Poza tym autor tematu pisal jakie auta go interesują
edmun
Posty: 10
Rejestracja: 03 paź 2022, 16:11
model samochodu: Taki co stoi w ASO i wciąż nie potrafią naprawić

Re: Pierwsze przymiarki do Proceed'a

Post autor: edmun »

Przyjrzałem się Optimie. Trochę niestety brakuje jeśli chodzi o listę "ptaszków" do odhaczenia.
Zajrzałem też czy może jednak nie Superb (mimo że zaznaczyłem, że grupa VAG mnie nie interesuje) i też jest średnio.
Widocznie mam zbyt wygórowane oczekiwania, lub też żadne auto nie zachwyciło mnie tak, żeby swym zachwytem przyćmić że nie spełnia wszystkich punktów z mej długiej listy.
Nawet myślałem, czy może nowy 508SW nie byłby własnie tym "magicznym" rozwiązaniem dopóki nie zobaczyłem ceny.
A żeby nawet myśleć nad tym co ma okolice 200KM to już w ogóle jest pytanie czy ma sens płacić za wciąż "małe auto" za taką cenę.
Już nawet myślę, czy czasami nie sprawdzić Levorga :/ czyli kompletna egzotyka
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia ProCeed”