Strona 1 z 1
Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach
: 17 lip 2022, 12:04
autor: romanhoks
Ten zakaz rejestracji według mnie to duży znak zapytania. Co z hybryda ? To tez ma silnik
.Miałem apetyt przed Sportage na Volvo w hybrydzie. Pod maska był diesel 2.4 . 4x4 V60. Dałem sobie spokój. Jedna zasada diesel ma być ciepły a nie zapalany i gaszony. Wychodzi to na warsztacie później. EGR i DPF typowe usterki na krótkich odcinkach. Co do elektryka to multum elektroniki. Na dzień dzisiejszy to Zenek co kreci wszystko może zapomnieć o podniesieniu maski. Jeszcze trochę i bez możliwości diagnozy oryginalnym oprogramowaniem i dojściem do fabrycznego serwera nie zrobi nic. Wpierw aktualizacja jak jest a potem diagnoza. Pamiętam w chyba rok 2014 klient przyjechał z Jeep Comander z tylną wycieraczką. Żyła własnym zżyciem. Pomogła tylko aktualizacja. Zwykła wymiana lusterka która widzi martwe pole. To zabawa przednia z zaprogramowaniem. Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach to dopiero niespodzianka. Nie jeden się przekonał ze co roku do wymiany. Kasa z tej naprawy naprawdę ładna. Jak jeszcze jest trochę kumaty właściciel i wyłączy odzysk energii to może uratować tarcze. No a co roczna rozbiórka i czyszczenie hamulca to standard.
Re: Wymiana oleju w silniku
: 17 lip 2022, 13:24
autor: Lunar GT
romanhoks pisze: ↑17 lip 2022, 12:04
Rdzewiejące tarcze hamulcowe w elektrkach to dopiero niespodzianka. Nie jeden się przekonał ze co roku do wymiany. Kasa z tej naprawy naprawdę ładna. Jak jeszcze jest trochę kumaty właściciel i wyłączy odzysk energii to może uratować tarcze. No a co roczna rozbiórka i czyszczenie hamulca to standard.
Dlatego niektóre elektryki mają specjalną funkcję oczyszczania hamulców z rdzy.
Re: Wymiana oleju w silniku
: 25 lip 2022, 20:14
autor: romanhoks
Widziales to . Robie w tym od poczatku i jakos to tu nie zdaje egzaminu.
Re: Wymiana oleju w silniku
: 26 lip 2022, 00:25
autor: Lunar GT
romanhoks pisze: ↑25 lip 2022, 20:14
Widziales to . Robie w tym od poczatku i jakos to tu nie zdaje egzaminu.
Kia Niro EV daje możliwość całkowitego wyłączenia rekuperacji i tymczasowego korzystania z klasycznej hydrauliki. To funkcja czyszczenia tarcz hamulcowych (ang. Brake Disc Cleaning), można ją stosować, gdy tarcze robią się brudne lub zardzewiałe od nieużywania. Aby wyłączyć rekuperację Niro EV i aktywować BDC, należy przytrzymać przycisk Auto Hold przez co najmniej trzy sekundy. Na licznikach powinien wyświetlić się komunikat Brake Disc Cleaning On. W identyczny sposób można mechanizm wyłączyć i przywrócić rekuperację.
System działa w przedziale od 0 do 80 km/h oraz wyłącza się samoczynnie po 8-10 naciśnięciach hamulca.
https://elektrowoz.pl/porady/kia-niro-e ... -wiedziec/
Kończę bo to nie na temat.
Re: Wymiana oleju w silniku
: 26 lip 2022, 16:41
autor: romanhoks
Zadna nowosc. I tak tu nie zdaje egzaminu.
Re: Wymiana oleju w silniku
: 26 lip 2022, 18:12
autor: Lunar GT
Ty to już wiesz, choć jeszcze żaden klient nie dostał tego samochodu.