Problem - połączenie Android Auto

W tym dziale poruszamy wszelkie sprawy związane z CB-radiem, sprzętem audio, telefonami, nawigacją.
MackArtoo
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2022, 17:57
model samochodu: Kia Ceed

Problem - połączenie Android Auto

Post autor: MackArtoo »

Mam Ceeda w wersji M z końca 2019, tuż po wejściu nowego modelu. Ostatnio żaden telefon nie łączy się z Android Auto (po kablu).

Po podłączeniu Android Auto wyświetla się na ekranie jako dostępne, nawet się na chwilę uruchamia, ale po paru minutach wyłącza się i następuje niekończący się cykl komunikatów "łącze się z urządzeniem usb" I "urządzenie usb nie odpowiada". Próbowałem resetu zestawu multimedialnego do ustawień fabrycznych. Testowałem też kilka kombinacji telefonów i kabli. Zawsze jest to samo.

Czy ktoś się z tym spotkał? Będę wdzięczny za poradę. Gadałem z serwisem przez telefon i mi za bardzo nie potrafili pomóc.
Sid
Posty: 367
Rejestracja: 01 sty 2021, 15:25
model samochodu: Ceed
Lokalizacja: Polska

Re: Problem - połączenie Android Auto

Post autor: Sid »

Miałem podobny problem z tele Huawei. Kupiłem kabel Baseus (taki czerwony, wtyczka typu B, a można ją podłączać, jak typ C :). Ma wtyczkę obustronną). Podobno to jedna z lepszych chińszczyzn i tele na tym kablu działa super. Nic nie rozłącza.
:D Ceed 1.4 t-gdi. :D
MackArtoo
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2022, 17:57
model samochodu: Kia Ceed

Re: Problem - połączenie Android Auto

Post autor: MackArtoo »

Dzięki za radę. Problem w tym, że wszystkie testowane kable działały wcześniej bez zarzutu...

Ale,

Jechałem dzisiaj w parogodzinną trasę i tuż przed nią sprawdziłem jeszcze jeden telefon i działał bez zarzutu. Jedyna różnica pomiędzy nim a moim to brak Spotify. Z ciekawości odinstalowałem Spotify że swojego telefonu i zaczął działać. To samo zrobiłem na jeszcze jednym i też zaczął działać. Potem ustaliłem, że Spotify może być na telefonie dopóki nie próbuje z niego korzystać poprze Android Auto. Jak to robię, wszystko się wywala i dopiero zatrzymanie Spotify na telefonie umożliwia jego ponowne podłączenie.

Prawdopodobnie weszła jakaś aktualizacja Spotify, która ma buga. ;P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprzęt Audio, CB-radio, GPS, GSM”