A gdzie znajdę jednostki?
Pan, kt jechał ze mną był przekonany, że nie można tego zmienić i nie znalazł nic podobnego w czym by można pogrzebać.
Już to kiedyś u nich przerabiałem.......
DZIĘKUJĘ Ci za odpowiedzi / podpowiedzi. Na eco nie mam zamiaru jeździć więc silnik elektryczny chyba sobie nie popracuje jeżeli faktycznie tylko wtedy się uruchamia. Pan sprzedawca nie miał pojęcia nie tylko o zmianie jednostek ale też o tym co piszesz odnośnie "elektryka". Jak parkować i wyłączać biegi też tak mocno średnio.patrykk pisze: ↑22 kwie 2023, 15:36 1. Jednostki zmienia się w ustawieniach radia. Zarówno mph, spalanie jak i ciśnienia.
2. MHEV ma akumulator pod podłogą bagażnika, dlatego nie ma koła, a podłoga jest tylko w wyższym poziomie.
3. Biegi zależą od trybu jazdy eco/normal/sport. Na każdym działa zupełnie inaczej skrzynia. Mi najbardziej pasuje normal.
4. Silnik elektryczny pozwala na żeglowanie w trybie eco, jak puscisz gaz i są spełnione warunki to gasi silnik w trakcie jazdy lub rozpina napęd. Do tego podobno daje jakiś moment obrotowy i minimalna moc przy ruszaniu na sport. Sam w sobie nie ma silnika elektrycznego aby na nim jeździć bez użycia spalinowego.
5. GPF dotyczy zwykłej benzyny orac MHEV. Jedynie HEV nie ma tego kłopotu. Ważne kwestie: obecnie filtr GPF da sie monitorowac za pomoca apki na telefon i gniazda OBD oraz użytkownicy Tucsona informuja, że serwisy wgrywają już aktualizacje oprogramowania - tam kłopot podobny był. Nie wiadomo jak działa jeszcze bo rozpoczęło się to w kwietniu. Więc zakładam, że KIA czeka podoba akcja.
Wersja HEV ale większość elementów będzie taka sama https://youtu.be/PLcnkocQN8A
Niczym. Tzn. są pewne różnice, ale typu, że np. teraz w wersji BL + pakiet skórzane siedzenie nie ma pamięci foteli. W tamtym roku jeszcze była.
Autem zasadniczo mi się dobrze jeździ.