Henryk 54 pisze: ↑08 mar 2023, 18:12
Mam pytanie,czy w aucie kia V jest opcja maski silnika na siłownikach?Jeśli ktoś ma to niech poda długość i model tych siłowników.I najlepiej fotki z montażu.
Henryk 54 pisze: ↑08 mar 2023, 18:41
Na necie można kupić dedykowane do kia V ale nie wiem jak to wytrzyma konstrukcja bo siłowniki te są dosyć krótkie więc siły będą duże.Myślałem że te wypasione wersje mają taki zwykły luksusik.
Ileż to roboty aby podnieść maskę i podłożyć pręcik? Co ile podnosisz maskę? 4 razy dziennie?
Ja użytkując na przestrzeni ostatnich lat różne samochody na co dzień służbowo poziom oleju sprawdzam raz na 2-3 tygodnie, płyn do spryskiwaczy dolewam zimą przy kiepskiej pogodzie przy każdym tankowaniu latem przy dobrej pogodzie jedynie w czasie jak sprawdzam poziom oleju - nigdy częściej. Podnoszę maskę, podkładam pręt, robie co trzeba, odkładam pręt na miejsce i zamykam. I po temacie. I nie zastanawiam się nad tym czy lepiej by było z siłownikami. Z jakiegoś powodu te auta są tańsze niż ich niemieckie, japońskie czy zachodnioeuropejskie odpowiedniki.
model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
W tym linku co podałeś gość oprócz zamontowania siłowników zatkał otwór montażowy przy kielichu po lewej stronie patrząc od przodu auta. Sprawdziłem i faktycznie jest ten otwór, zupełnie po nic. I jak popatrzyłem, to widać, że przez niego dostaje się do komory silnika woda i piasek. Widać nawet strużkę w dół od tego otworu, a także sam syf poniżej. Wyczyściłem więc okolice tego otworu i też zakleiłem. Bo nie dość, że komora silnika wraz ze wszystkim co tam jest brudzi się wg mnie bardzo, to jeszcze jakieś niepotrzebne otwory. Ciekawy jestem ile takich niepotrzebnych otworów jest więcej. Może jakby były zatkane, to by się mniej syfiło pod maską?
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
W tym linku co podałeś gość oprócz zamontowania siłowników zatkał otwór montażowy przy kielichu po lewej stronie patrząc od przodu auta. Sprawdziłem i faktycznie jest ten otwór, zupełnie po nic. I jak popatrzyłem, to widać, że przez niego dostaje się do komory silnika woda i piasek. Widać nawet strużkę w dół od tego otworu, a także sam syf poniżej. Wyczyściłem więc okolice tego otworu i też zakleiłem. Bo nie dość, że komora silnika wraz ze wszystkim co tam jest brudzi się wg mnie bardzo, to jeszcze jakieś niepotrzebne otwory. Ciekawy jestem ile takich niepotrzebnych otworów jest więcej. Może jakby były zatkane, to by się mniej syfiło pod maską?
Tych otworów przy amortyzatorze od strony pasażera jest z 5 i faktycznie warto wszystkie zakleić.
model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
marclon pisze: ↑23 mar 2023, 21:04
...
Tych otworów przy amortyzatorze od strony pasażera jest z 5 i faktycznie warto wszystkie zakleić.
Szczerze mówiąc nie widziałem więcej. Wrzuć jakieś fotki może?
To nawet ciężko dojrzeć. Ja zrobiłem tak że w garażu zgasiłem światło i od strony wnęki koła podświetliłem. Wtedy ładnie w komorze silnika było widać prześwity przez te otwory.
model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
marclon pisze: ↑23 mar 2023, 21:04
...
Tych otworów przy amortyzatorze od strony pasażera jest z 5 i faktycznie warto wszystkie zakleić.
Szczerze mówiąc nie widziałem więcej. Wrzuć jakieś fotki może?
To nawet ciężko dojrzeć. Ja zrobiłem tak że w garażu zgasiłem światło i od strony wnęki koła podświetliłem. Wtedy ładnie w komorze silnika było widać prześwity przez te otwory.
I te otwory są tylko w tej części komory? Czy też są po obu stronach?
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
Cześć,
Przeczytałem Wasze dyskusje o montażu haka. Proszę aby ktoś z Was, kto już ma doświadczenie z hakami, napisał:
1. Czy przy podpiętej przyczepie/bagażniku rowerowym po włączeniu wstecznego dezaktywują się czujniki cofania w aucie?
2. Czy przy podpiętej przyczepie/bagażniku rowerowym po włączeniu wstecznego dezaktywuje się tylne światło przeciwmgłowe w aucie (uniknięcie refleksu na ścianie czołowej przyczepy)?
3. Czy przy wyłączonym silniku i włączonych światłach awaryjnych, działają one również w przyczepie/bagażniku?
Przy okazji - może to temat na nowy wątek - czy ktoś z Was skonfigurował to tak aby w sytuacji przypięcia przyczepy pobierany był obraz z kamery cofania/czujników cofania w przyczepie a nie w aucie?