360KM raczej zawsze, na wydechu customowym zazwyczaj 380
2.0t zazwyczaj ok. 235KM
360KM raczej zawsze, na wydechu customowym zazwyczaj 380
Witam,czy musiałeś ściągać ogranicznik prędkości czy Stinger go nie posiada?HEKO pisze: ↑29 gru 2022, 18:23 Podstawa w 3.3GT to wydech, jest dość restrykcyjny, seryjny puści max do 460KM, do 480-500KM wystarcza sam catback, dalej już trzeba podziękować drugim katom/gpf
do powiedzmy 460-470KM fabryczny intercooler ogarnia
fabryczny dolot do ok. 480KM też wystarcza
w/w mam wszystko zrobione
do tego aby auto naprawdę było szybkie, trzeba zrobić program skrzyni biegów, z ok. 50-ciu Stingerów które zrobiłem, 80% mają także soft skrzyni
sam soft skrzyni daje ok. 0.5sek 0-100!! to zasługa poprawy launch control, który fabrycznie właściwie nie istnieje
dalej, szybsza zmiana biegów, przy pracy łopatkami, biegi same się nie zmieniają, skrzynia sama nie wraca na "D" jak w serii
przy jeździe na "D" z kick down, biegi nie przeciągają do odcinki 6700, tylko zmieniają się przy 6000, gdzie jest moc max
tak przygotowane auto, robi 0-100 3.7sek. 100-200 9sek. i ćwiartka 11.7
i prędkość max 308kmh z licznika
Sam właśnie jestem ciekaw. W PL widać te kwestie nieco kuleją. W USA bawią się dobrze tuningiem Stingera. Na forach amerykańskich bardzo chwalą ten zestaw. Chciałbym użyć czegoś, aby nie utracić gwarancji. Mam dopiero 20 tys przebiegu i jeszcze wszystko zdarzyć się może.seeya pisze: ↑01 lut 2023, 10:32 Ma może ktoś już zamontowany JB4? lub słyszał jakieś opinie?
https://burgertuning.com/collections/ki ... is-package