Chip tuning kia stinger 3.3

forum użytkowników Kia Stinger
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

Podstawa w 3.3GT to wydech, jest dość restrykcyjny, seryjny puści max do 460KM, do 480-500KM wystarcza sam catback, dalej już trzeba podziękować drugim katom/gpf
do powiedzmy 460-470KM fabryczny intercooler ogarnia
fabryczny dolot do ok. 480KM też wystarcza
w/w mam wszystko zrobione :)

do tego aby auto naprawdę było szybkie, trzeba zrobić program skrzyni biegów, z ok. 50-ciu Stingerów które zrobiłem, 80% mają także soft skrzyni
sam soft skrzyni daje ok. 0.5sek 0-100!! to zasługa poprawy launch control, który fabrycznie właściwie nie istnieje :D
dalej, szybsza zmiana biegów, przy pracy łopatkami, biegi same się nie zmieniają, skrzynia sama nie wraca na "D" jak w serii
przy jeździe na "D" z kick down, biegi nie przeciągają do odcinki 6700, tylko zmieniają się przy 6000, gdzie jest moc max
tak przygotowane auto, robi 0-100 3.7sek. 100-200 9sek. i ćwiartka 11.7 :D
i prędkość max 308kmh z licznika :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Stinger GT 530KM 750Nm
ryuusenshi
Posty: 9
Rejestracja: 17 mar 2022, 14:32
model samochodu: Stinger

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: ryuusenshi »

HEKO pisze: 29 gru 2022, 18:23 Podstawa w 3.3GT to wydech, jest dość restrykcyjny, seryjny puści max do 460KM, do 480-500KM wystarcza sam catback, dalej już trzeba podziękować drugim katom/gpf
do powiedzmy 460-470KM fabryczny intercooler ogarnia
fabryczny dolot do ok. 480KM też wystarcza
w/w mam wszystko zrobione :)

do tego aby auto naprawdę było szybkie, trzeba zrobić program skrzyni biegów, z ok. 50-ciu Stingerów które zrobiłem, 80% mają także soft skrzyni
sam soft skrzyni daje ok. 0.5sek 0-100!! to zasługa poprawy launch control, który fabrycznie właściwie nie istnieje :D
dalej, szybsza zmiana biegów, przy pracy łopatkami, biegi same się nie zmieniają, skrzynia sama nie wraca na "D" jak w serii
przy jeździe na "D" z kick down, biegi nie przeciągają do odcinki 6700, tylko zmieniają się przy 6000, gdzie jest moc max
tak przygotowane auto, robi 0-100 3.7sek. 100-200 9sek. i ćwiartka 11.7 :D
i prędkość max 308kmh z licznika :D




Długo już tak masz zrobionego Stingera? Dużo km już tak zrobiłeś?
Zastanawiam się czy skrzynia za bardzo nie dostaje przy twoim konfigu, ja na razie i tak parę lat niestety się będę obejść bez tuningu;/.
Pozostaje czekać do spłaty leasingu:D
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

ryuusenshi pisze: 29 gru 2022, 23:23
HEKO pisze: 29 gru 2022, 18:23 Długo już tak masz zrobionego Stingera? Dużo km już tak zrobiłeś?
Zastanawiam się czy skrzynia za bardzo nie dostaje przy twoim konfigu, ja na razie i tak parę lat niestety się będę obejść bez tuningu;/.
Pozostaje czekać do spłaty leasingu:D

tunig zacząłem przy przebiegu 400km :D boxem na 430KM, zaraz potem już na grubo
teraz mam 60kkm i wszystko gra jak złoto, nawet seryjne świece jeszcze na miejscu, olej w skrzyni zmieniałem przy 40kkm, w silniku standardowo, co 10kkm Amsoil 5w30 SS
co najmniej 40 stingerów które zrobiłem, to auta na gwarancji i w leasingach, na to mam sprawdzoną metody :P
Stinger GT 530KM 750Nm
Niko123
Posty: 513
Rejestracja: 07 sty 2021, 21:27

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: Niko123 »

No wlasnie to ciekawe ze w USA wszyscy zmieniaja nawet na boxie swiece.
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

wiesz, a usa to wszystko wymieniają, tam to gigantyczny rynek gadżetów tuningowych, rurki, zaworki, dolociki itd. i każdy z tych gadżetów to dodatkowe 10...20...50KM :D
od 50kkm leżą u mnie na półce denso ze zmniejszonymi przerwami, powiedziłem sobie, że jak tylko raz wleci mi wypadanie zapłonu, od razu wymieniam, ale do dzisiaj jest idealnie :D
Stinger GT 530KM 750Nm
Jarek3
Posty: 35
Rejestracja: 14 lis 2019, 10:49

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: Jarek3 »

Ktoś pisał, że ten wykres TC-PERFORMANCE to Grzegorz Leśnicki. Ale Grzegorz jest z Krakowa "GCS Tuning" a TC mieści się w Łodzi.
P.S JB4 stroi się pod konkretny egzemplarz? Czy można to u Grzegorza zamówić i podpiąć samemu? Jaki koszt takiej zabawy?
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

Jarek3 pisze: 02 sty 2023, 10:31 P.S JB4 stroi się pod konkretny egzemplarz? Czy można to u Grzegorza zamówić i podpiąć samemu? Jaki koszt takiej zabawy?
jak najbardziej jest możliwość podpiąć samemu, jb4 działa aktywnie, sam się koryguje w zależności od jakości paliwa, temperatur w silniku itp.
jest też możliwość korekt po przesłaniu logów na support :)
koszty na priv
Stinger GT 530KM 750Nm
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

Kolejna sztuka, wydech, cooler i hybrydowe turbinki :)

Obrazek
Stinger GT 530KM 750Nm
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

Kolejna sztuka, tym razem ktoś już próbował coś dłubać, ale wyniki mizerne :D

Obrazek
Stinger GT 530KM 750Nm
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: GeRRaD »

a ile ma 3.3 na czysto bez modów - trzymają dane fabryczne, czy kuleją jak 2.0 ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”