Nowa Kia Niro 2022
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 19 lis 2022, 17:49
- model samochodu: KIA Niro II 2023 HEV Business Line
Re: Nowa Kia Niro 2022
Ale przede wszystkim gdzie ładować i jaki okres czasu więc hybryda jest na chwilę obecną idealnym rozwiązaniem.
Re: Nowa Kia Niro 2022
Da się jakoś sprytnie ukryć przewody od wideorejestratora przedniego i tylnego żeby nie wisiały?
Re: Nowa Kia Niro 2022
W Skodzie jest taki sam problem ze skrzyniami dq200 w silnikach 1.5tsi. Ludziom sprzęgła się kończą po 30tys i wymiana na gwarancji. Później przy 50-60 mówią o kolejnym pojawieniu się objawów ale naprawa już poza gwarancją :/ ale nie 10tys tylko max 7 a poza ASO 3-4colins pisze: ↑12 lis 2022, 20:10 Hmm, zrozumiałem, że ograniczona gwarancja dotyczy również skrzyń DCT.
Piszą tam o tarczy sprzęgła i docisku, ale przecież w skrzyniach DCT też są sprzęgła (nawet dwa) więc jeśli coś zacznie się ze skrzynią dziać po przekroczeniu 20 tys.km i 24 miesięcy, to pewnie zaraz w ASO będą sugerowali, że przez nieumiejętne użytkowanie nastąpiło zużycie sprzęgieł, których już gwarancja nie obejmuje.
Jeśli się mylę, to wyprowadź mnie proszę z błędu.
- colins
- Posty: 231
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Re: Nowa Kia Niro 2022
Akurat o tym, to nie musisz mi pisać, bo sam jeżdżę jeszcze tym konstrukcyjnym bublem czyli Skodą Octavią 4 1.5 TSI 150 KM ze słynną skrzynią MQ281 (bo to akurat te skrzynie są montowane w nowych wynalazkach VAG, a nie żeś wydumał jakieś dq200 ).
W każdym razie pierwszy pad skrzyni po zaledwie 16000 km. Naprawiona w ASO, oczywiście dopiero po wielu moich bojach (wyobraźcie sobie, że w VAG klient musi najpierw udowodnić usterkę przez przedstawienie filmów lub innych dowodów na jej występowanie ).
Obecnie znowu zaczyna po cichu rzęzić, ale to nie jedyne problemy z tym wynalazkiem ze stajni VAG, bo na przykład liczne problemy z elektroniką, to już jest problem większy niż swego czasu generowała królowa lawet czyli Laguna 2.
No cóż, w osobistym rankingu, to nie Laguna, ale właśnie VAGina Octavia, to moja królowa lawet i niezmiernie cieszę się, że już kończę z nią przygodę (bo jest w leasingu).
Jednocześnie wyrazy współczucia tym, którzy nadal jeżdżą tym samochodopodobnym wyrobem i szczere ostrzeżenie dla tych, którzy być może zastanawiali się nad wyborem czegoś ze stajni VAG. Powiadam wam, nie idźcie tą drogą.
W każdym razie pierwszy pad skrzyni po zaledwie 16000 km. Naprawiona w ASO, oczywiście dopiero po wielu moich bojach (wyobraźcie sobie, że w VAG klient musi najpierw udowodnić usterkę przez przedstawienie filmów lub innych dowodów na jej występowanie ).
Obecnie znowu zaczyna po cichu rzęzić, ale to nie jedyne problemy z tym wynalazkiem ze stajni VAG, bo na przykład liczne problemy z elektroniką, to już jest problem większy niż swego czasu generowała królowa lawet czyli Laguna 2.
No cóż, w osobistym rankingu, to nie Laguna, ale właśnie VAGina Octavia, to moja królowa lawet i niezmiernie cieszę się, że już kończę z nią przygodę (bo jest w leasingu).
Jednocześnie wyrazy współczucia tym, którzy nadal jeżdżą tym samochodopodobnym wyrobem i szczere ostrzeżenie dla tych, którzy być może zastanawiali się nad wyborem czegoś ze stajni VAG. Powiadam wam, nie idźcie tą drogą.
- colins
- Posty: 231
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Re: Nowa Kia Niro 2022
Tymczasem nowa Niro w teście łosia.
Jak na podwyższane nadwozie wypadła zadziwiająco dobrze, deklasując mnóstwo nisko zawieszonych kompaktów...
https://www.youtube.com/watch?v=OjwEUlvwLUU
Jak na podwyższane nadwozie wypadła zadziwiająco dobrze, deklasując mnóstwo nisko zawieszonych kompaktów...
https://www.youtube.com/watch?v=OjwEUlvwLUU
Re: Nowa Kia Niro 2022
Ciekawe, jak test wypadłby na kołach 16", z oponami o szerokości 205, które mają wyższy profil.
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 19 lis 2022, 17:49
- model samochodu: KIA Niro II 2023 HEV Business Line
Re: Nowa Kia Niro 2022
Trzeba przyznać, że bardzo ładnie się prezentuje, wiem, że są gusta i guściki ale dla mnie to bardzo ładny samochód.
Re: Nowa Kia Niro 2022
@Collins
Czy skrzynia VAG MQ250 jest mniej awaryjna?
Czy skrzynia VAG MQ250 jest mniej awaryjna?
- colins
- Posty: 231
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Re: Nowa Kia Niro 2022
Nie jestem znowu jakimś znawcą technologii VAG żeby się wypowiadać na temat skrzyń biegów, których nie używałem.
Wiem jednak, że jakoś nie ma większych skarg na skrzynie, które były stosowane przed wprowadzeniem na rynek MQ281.
Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że tamte skrzynie projektowane były przez inżynierów, natomiast w MQ281 maczali już paluchy księgowi, bo nie dość, że znacznie je odchudzono przez zastosowanie lżejszych łożysk, to na domiar złego zalano je mniejszą ilością oleju. W rezultacie co chwilę słyszy się o awariach tych nowych skrzyń MQ281 i doszło już do tego, że na forach (na przykład na forum Skody, gdzie jeszcze bywam) bardziej polecane są automatyczne skrzynie DSG niż te nowe manuale.
Re: Nowa Kia Niro 2022
Hehe tylko że ja mówiłem o dq200 bo to bubel dsg a nie manual
colins pisze: ↑31 gru 2022, 19:56 Akurat o tym, to nie musisz mi pisać, bo sam jeżdżę jeszcze tym konstrukcyjnym bublem czyli Skodą Octavią 4 1.5 TSI 150 KM ze słynną skrzynią MQ281 (bo to akurat te skrzynie są montowane w nowych wynalazkach VAG, a nie żeś wydumał jakieś dq200 ).
W każdym razie pierwszy pad skrzyni po zaledwie 16000 km. Naprawiona w ASO, oczywiście dopiero po wielu moich bojach (wyobraźcie sobie, że w VAG klient musi najpierw udowodnić usterkę przez przedstawienie filmów lub innych dowodów na jej występowanie ).
Obecnie znowu zaczyna po cichu rzęzić, ale to nie jedyne problemy z tym wynalazkiem ze stajni VAG, bo na przykład liczne problemy z elektroniką, to już jest problem większy niż swego czasu generowała królowa lawet czyli Laguna 2.
No cóż, w osobistym rankingu, to nie Laguna, ale właśnie VAGina Octavia, to moja królowa lawet i niezmiernie cieszę się, że już kończę z nią przygodę (bo jest w leasingu).
Jednocześnie wyrazy współczucia tym, którzy nadal jeżdżą tym samochodopodobnym wyrobem i szczere ostrzeżenie dla tych, którzy być może zastanawiali się nad wyborem czegoś ze stajni VAG. Powiadam wam, nie idźcie tą drogą.