Jak z GPF w 1.6 150 ?
Regulamin forum
link
link
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 maja 2022, 15:51
- model samochodu: Stonic
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
KIA Polska traktuje wszystkich jak debili, na moją pisemną reklamację odpisali, że przekazali info do producenta i czekają na jego stanowisko. Spychologia.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Mi w dwóch serwisach na pytanie w sprawie problemu z GPF-em to samo odpowiedzieli i tyle, cisza..radekopole pisze: ↑14 mar 2023, 16:55 ..że przekazali info do producenta i czekają na jego stanowisko.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 lip 2022, 16:47
- model samochodu: Sportage GT 1.6 MHEV AEB, AE+, LTH, 2TR
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
2k przebiegu, 180mhev - dzisiaj kontrolka GPF, nawet nie zdazylem drugiej raty leasingu zapłacić xD
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 19 sie 2022, 19:30
- model samochodu: KIA Sportage 1.6 150KM, manual, Business Line, Black Pearl
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Napiszcie proszę czy z interfejsem iCar3 wpiętym do gniazda OBD2 mogę jechać i odczytywać na żywo wskazania GPF-a czy tylko na postoju można te wartości sprawdzić.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Tak. Wkładasz, łączysz się z modułem i możesz jeździć i obserwować dane.
A jeszcze lepiej można zrobić tak jak tutaj:
I wtedy masz widok na ekranie samochodu.Tolinek pisze: ↑16 lut 2023, 21:37 Ja chciałem robić tak jak poniższy Radżesz ale jeszcze nie miałem okazji.
https://youtu.be/iCWwYbijUzs
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 03 sty 2023, 09:13
- model samochodu: Kia Sportage BL + AEB 150KM 7DCT MHEV
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
1k przebiegu GPF status 2 obecnie.
Z obserwacji to temperatura spalin mocno rośnie przy dynamicznym przyśpieszaniu. Przy normalnym przyśpieszaniu osiągane są normalne temperatury. Np. mocne przyspieszenie z 60 do 110 km/h powoduje osiągnięcie szczytowej temperatury 600 stopni, przy normalnej dynamice nie przekracza 500 stopni. Stała prędkość poza zabudownym też powoduje raczej stałą temperaturę spalin poniżej 500 stopni.
Szkoda, że nie wiadomo jaka temperatura byłaby ok aby filtr się wypalał. Na pewno przygazówki mogą pomóc podnieść chwilową temperaturę, tak samo wyższe obroty silnika.
Samo odpuszczanie gazu powoduje, że temperatura spada, tak więc jeśli chodzi o temperaturę to liczy się samo przyspieszenie.
Z obserwacji to temperatura spalin mocno rośnie przy dynamicznym przyśpieszaniu. Przy normalnym przyśpieszaniu osiągane są normalne temperatury. Np. mocne przyspieszenie z 60 do 110 km/h powoduje osiągnięcie szczytowej temperatury 600 stopni, przy normalnej dynamice nie przekracza 500 stopni. Stała prędkość poza zabudownym też powoduje raczej stałą temperaturę spalin poniżej 500 stopni.
Szkoda, że nie wiadomo jaka temperatura byłaby ok aby filtr się wypalał. Na pewno przygazówki mogą pomóc podnieść chwilową temperaturę, tak samo wyższe obroty silnika.
Samo odpuszczanie gazu powoduje, że temperatura spada, tak więc jeśli chodzi o temperaturę to liczy się samo przyspieszenie.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
550 to dolna granica mierzalnego, rozsądnego tempa wypalania.
Optimum to powyżej 600 stopni. Wszystko to zakładając że dopierdziwany jest w jakiś sposób tlen. Powinno się to dziać samoczynnie ale widać jest to trudne i stąd problemy z porcelaną.
Btw. Ktoś nam tutaj obiecał excytujący film z carscannerem w roli głównej z hamowania silnikiem po uprzednim obciążeniu silnika.
Jestem żądny tego kawałka polskiej kinematografii
Optimum to powyżej 600 stopni. Wszystko to zakładając że dopierdziwany jest w jakiś sposób tlen. Powinno się to dziać samoczynnie ale widać jest to trudne i stąd problemy z porcelaną.
Btw. Ktoś nam tutaj obiecał excytujący film z carscannerem w roli głównej z hamowania silnikiem po uprzednim obciążeniu silnika.
Jestem żądny tego kawałka polskiej kinematografii
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 11 paź 2022, 13:00
- model samochodu: Kia Sportage V MHEV 180KM 7DCT L+AEB
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Jest nagrany ale nie mam kiedy zgrać i wrzucić może mi się uda do piątku. Może nie jest ekscytujący ale na filmie widać jak udało mi się osiągnąć 650-680 bez katowania. Przy jezdzie autostradowej spokojnie 650.
Dzisiaj 3 km po mieście, potem wyjazd na tereny podmiejskie i wystarczyło chwilę jazdy 80-90 i było 560-580 stopni. Każde wyprzedzanie i górka podnosi gwałtownie temperaturę.Przez chwilę miałem GPF state 2 po 600km jazdy mieszanej w ECO. wyjazd 20 km na ekspresówkę i znów mam State 1.
Dzisiaj 3 km po mieście, potem wyjazd na tereny podmiejskie i wystarczyło chwilę jazdy 80-90 i było 560-580 stopni. Każde wyprzedzanie i górka podnosi gwałtownie temperaturę.Przez chwilę miałem GPF state 2 po 600km jazdy mieszanej w ECO. wyjazd 20 km na ekspresówkę i znów mam State 1.
Re: Jak z GPF w 1.6 150 ?
Trzymam za słowo