Kia Rio 2021 w 2022

forum użytkowników modelu Rio
klaudia.pl
Posty: 4
Rejestracja: 14 mar 2022, 22:52
model samochodu: Kia Rio

Kia Rio 2021 w 2022

Post autor: klaudia.pl »

Hej, może głupie pytanie ale jestem nowa w sprawie kupowania aut z salonu. Mianowicie jak wygoda sprawa kupna Kii Rio z 2021 rocznika w tym roku? Jak to jest z konfiguracją o ile jest możliwa, czy to wyglada tak że po prostu bierze się co mają na stanie ? A drugie pytanie to czy warto dopłacać do wersji L czy M jest w zupełności wystarczająca? :D
Jutrzejszy
Posty: 273
Rejestracja: 05 gru 2021, 14:35
model samochodu: YB G4LF

Re: Kia Rio 2021 w 2022

Post autor: Jutrzejszy »

klaudia.pl pisze: 14 mar 2022, 22:56 Mianowicie jak wygoda sprawa kupna Kii Rio z 2021 rocznika w tym roku? Jak to jest z konfiguracją o ile jest możliwa, czy to wyglada tak że po prostu bierze się co mają na stanie
Z powodu niedoboru nowych samochodów, egzemplarze z rocznika 2021 prawdopodobnie zostały już wyprzedane.
klaudia.pl pisze: 14 mar 2022, 22:56 A drugie pytanie to czy warto dopłacać do wersji L czy M jest w zupełności wystarczająca? :D
Wersja M ma anachronicznie wyglądające radio w stylu lat '90
Foxxy
Posty: 8
Rejestracja: 24 lut 2022, 05:43
model samochodu: KIA RIO 2021 1.2 MPI (M)

Re: Kia Rio 2021 w 2022

Post autor: Foxxy »

M - ke kupiłem bo ma wszystko co potrzeba, generalnie to moja pierwsza kia i wybrałem ją dlatego że jako jedyna marka w podstawowej wersji ma wszytko co potrzeba, nawet pieprzone koło zapasowe za które w każdej inne marce trzeba zapłacić. Ale wiem że ja jestem jedyny, chodząc po salonach patrzyli na mnie jak na idiotę że oglądam i wypytuję o samochody w podstawowej konfiguracji.
Ludzie obecnie kupują doposażone w co tylko się da, byle więcej ekranów świecidełek lampek, najlepiej żeby kokpit świecił jak B747.

Niestety taka tendencja na rynku, np w niemczech kupisz bez problemu podstawowe wersje a w polsce nie ma takich nawet w ofercie, no cóż kto bogatemu zabroni.