Kiedy lifting xceed
Re: Kiedy lifting xceed
Pojawił się cennik Xceed model 2023 na stronie Kia.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 29 paź 2021, 13:49
- model samochodu: Xceed 1.5 T-GDI 7 DCT Prestige Line + PNS Cassa White
Re: Kiedy lifting xceed
Za automat w pierwszej godnej uwagi wersji Business Line trzeba dać wyjściowo 156 400 zł Toż to już można zacząć rozglądać się za tanimi suwami klasy premium typu Volvo XC40.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 29 paź 2021, 13:49
- model samochodu: Xceed 1.5 T-GDI 7 DCT Prestige Line + PNS Cassa White
Re: Kiedy lifting xceed
Nie myślę o PHEV lecz o automacie. W nowym cenniku 1.5 160 KM występuje jedynie w manualu, w ofercie również brak silnika 1.6 204 KM z jakąkolwiek skrzynią. Aby kupić automat trzeba zdecydować się na PHEV-a.
Re: Kiedy lifting xceed
Co nie zmienia faktu że to z deksza bez sensu porównanie. PHEV to specyficzne auto które wielu osobom w ogóle nie podpasuje, porównanie go do jakiegoś XC40 jest bez sensu.
7DCT są nadal dostępne za granicą, tak że po prostu Kia doszła do wniosku że u nas nie opłaca się ich sprzedawać.
7DCT są nadal dostępne za granicą, tak że po prostu Kia doszła do wniosku że u nas nie opłaca się ich sprzedawać.
Re: Kiedy lifting xceed
Ja zamawiałem PHEV w lutym i odebrałem pod koniec maja tego roku.
Wersja BL+CP1+AEB+Quantum Yellow wyszła po rabatach 132 500PLN.
Dziaisj wg. nowego cennika musiałbym bez CP1( nie ma go w ofercie) zapłacić ponad 160 000PLN - rabat (jeśli bym jakiś dostał).
To już się robi jakieś chore , tym bardziej że za granicą są dopłaty do PHEV a u nas tylko do BEV.
Jakaś paranoja z tymi cenami aut ich dostępnością wyposażeniem itd.
Niestety ale to nie tylko w KIA jest taki problem.
W tej chwili chyba najlepiej zamówić kilka różnych aut w podobnej cenie i konfiguracji i czekać co pierwsze zostanie wyprodukowane a z reszty zrezygnować.
Może jeśli sie ma jeszcze w miarę młody samochód to spróbowac przeczekać dwa, trzy lata, choć tutaj inflacja i kurs złotego może pogrzebać jeszcze bardziej marzenia o nowym aucie.
Kto by jeszcze dwa lata temu pomyślał że do tego dojdzie?
Mnie na szcęście udało się kupić w ciągu pół roku dwa nowe auta PHEV i BEV więc mam spokój na minimum 5 lat.
Bezawaryjnej jzdy wszystkim życzę.
Wersja BL+CP1+AEB+Quantum Yellow wyszła po rabatach 132 500PLN.
Dziaisj wg. nowego cennika musiałbym bez CP1( nie ma go w ofercie) zapłacić ponad 160 000PLN - rabat (jeśli bym jakiś dostał).
To już się robi jakieś chore , tym bardziej że za granicą są dopłaty do PHEV a u nas tylko do BEV.
Jakaś paranoja z tymi cenami aut ich dostępnością wyposażeniem itd.
Niestety ale to nie tylko w KIA jest taki problem.
W tej chwili chyba najlepiej zamówić kilka różnych aut w podobnej cenie i konfiguracji i czekać co pierwsze zostanie wyprodukowane a z reszty zrezygnować.
Może jeśli sie ma jeszcze w miarę młody samochód to spróbowac przeczekać dwa, trzy lata, choć tutaj inflacja i kurs złotego może pogrzebać jeszcze bardziej marzenia o nowym aucie.
Kto by jeszcze dwa lata temu pomyślał że do tego dojdzie?
Mnie na szcęście udało się kupić w ciągu pół roku dwa nowe auta PHEV i BEV więc mam spokój na minimum 5 lat.
Bezawaryjnej jzdy wszystkim życzę.