Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Cześć, czy ktoś na forum posiada już GT z jakimś większym przebiegiem? Powiedzmy powyżej 50, może 60 tyś? Zastanawia mnie czy są osoby które przejechały tyle km bez przygód z silnikiem czy skrzynią? Może macie jakieś testy długodystansowe tej wersji gdzieś w necie?
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
czesc,
50 tys w 1,5 roku. 90% w trybie sport,
zero problemów mechanicznych,
pierwsza wymiana oleju po 15 tys. km,
opony letnie po 2 sezonach do wyrzucenia,
klocki z przodu wymienione po 28 tys. km
50 tys w 1,5 roku. 90% w trybie sport,
zero problemów mechanicznych,
pierwsza wymiana oleju po 15 tys. km,
opony letnie po 2 sezonach do wyrzucenia,
klocki z przodu wymienione po 28 tys. km
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Hej,
maj 2020 przebieg 69 tys.
Pierwsza wymiana oleju po 1 tys. oraz cyklicznie po 15 tys. Olej Liqui Moly A5B5 Special Tec 5w30
Olej, filtry w skrzyni wymienione przy 60 tys.
Paliwo w 99% na prywatnej niezrzeszonej stacji.
Awarie:
Przy 45 tys. laweta - awaria cewek. Wymienione w ASO.
Poza tym pierdoły (tłukąca się klapa, szurająca kierownica itp.)
Przy 75 tys. (kolejny serwis olejowy) mają być wymienione tarcze i klocki przód i klocki tył.
Ogólnie spoko.
maj 2020 przebieg 69 tys.
Pierwsza wymiana oleju po 1 tys. oraz cyklicznie po 15 tys. Olej Liqui Moly A5B5 Special Tec 5w30
Olej, filtry w skrzyni wymienione przy 60 tys.
Paliwo w 99% na prywatnej niezrzeszonej stacji.
Awarie:
Przy 45 tys. laweta - awaria cewek. Wymienione w ASO.
Poza tym pierdoły (tłukąca się klapa, szurająca kierownica itp.)
Przy 75 tys. (kolejny serwis olejowy) mają być wymienione tarcze i klocki przód i klocki tył.
Ogólnie spoko.
-
- Posty: 608
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Liqui Moly A5B5 Special Tec 5w30 przepraszam ale skąd Twój wybór na olej który ma aprobaty Forda, Fiata, Iveco i Jaguara? A jak z normami C2/C3 i zgodnością z DPF?
A już widzę że wyszukiwarka L.M. podaje ten olej.
Panowie jak to jest że na forum BMW najważniejsze jest dopuszczenie LL....98,01,04, na forum Mercedesa MB....., Audi VW 50000.....itd. A tutaj każdy z nas leje wszystko Ligui Moly, Lotos, Orlen, Millers, ......w zasadzie bez jakiegoś klucza. Czy Kia i Hyunday to na prawdę tak niszowa marka? Dla mnie to duże zaskoczenie. Wychodzi na to, że te wszystkie normy to ściema wielka. Najważniejsze to chyba ładny kartonik i wysoka cena by mieć spokojne sumienie.
I z góry przepraszam za post nie w temacie bo temat o oleju jest chyba najdłuższym na forum,
A już widzę że wyszukiwarka L.M. podaje ten olej.
Panowie jak to jest że na forum BMW najważniejsze jest dopuszczenie LL....98,01,04, na forum Mercedesa MB....., Audi VW 50000.....itd. A tutaj każdy z nas leje wszystko Ligui Moly, Lotos, Orlen, Millers, ......w zasadzie bez jakiegoś klucza. Czy Kia i Hyunday to na prawdę tak niszowa marka? Dla mnie to duże zaskoczenie. Wychodzi na to, że te wszystkie normy to ściema wielka. Najważniejsze to chyba ładny kartonik i wysoka cena by mieć spokojne sumienie.
I z góry przepraszam za post nie w temacie bo temat o oleju jest chyba najdłuższym na forum,
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda
-
- Posty: 149
- Rejestracja: 29 paź 2020, 15:21
- model samochodu: Proceed GT'20; Xceed'22 1.5 t-gdi DCT; Xceed"23 1.6 204 KM GT line,
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Co do oleju - może najlepszy do tych naszych GT będzie Valvoline SYNPOWER ENV C2 z normami
ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, ACEA C2, API SM, API SN/CF?
ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, ACEA C2, API SM, API SN/CF?
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 08 cze 2018, 07:45
- model samochodu: Kia Ceed 1.4 M T-GDI + manual
- Kontakt:
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Przecież do KIA też dobiera się oleje wg norm, a nie opakowania. Masz w instrukcji wymagania odnośnie lepkości i norm ACEA/API jakie olej musi spełnić. Nie do końca rozumiem o co chodziMarek3003 pisze: ↑03 lis 2021, 18:01 Liqui Moly A5B5 Special Tec 5w30 przepraszam ale skąd Twój wybór na olej który ma aprobaty Forda, Fiata, Iveco i Jaguara? A jak z normami C2/C3 i zgodnością z DPF?
A już widzę że wyszukiwarka L.M. podaje ten olej.
Panowie jak to jest że na forum BMW najważniejsze jest dopuszczenie LL....98,01,04, na forum Mercedesa MB....., Audi VW 50000.....itd. A tutaj każdy z nas leje wszystko Ligui Moly, Lotos, Orlen, Millers, ......w zasadzie bez jakiegoś klucza. Czy Kia i Hyunday to na prawdę tak niszowa marka? Dla mnie to duże zaskoczenie. Wychodzi na to, że te wszystkie normy to ściema wielka. Najważniejsze to chyba ładny kartonik i wysoka cena by mieć spokojne sumienie.
I z góry przepraszam za post nie w temacie bo temat o oleju jest chyba najdłuższym na forum,
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
50 tys w 1,5 roku. 90% w trybie sport,
Co wy jesteście przedstawicielami handlowymi? . Jak wy tyle km robicie rocznie to nie lepiej było kupić jakiegoś diesla? Po 3 - 4 latach to już spokojnie 200 tyś. wbijecie, no chyba że cena benzyny 10zł za litr skutecznie zmniejszy przebiegi......maj 2020 przebieg 69 tys.
Jeszcze pytanie, czy decydowaliście się na obklejenie maski folią PPF? Jeśli nie to jak wygląda lakier to takim przebiegu? Mocno zbombardowany kamyczkami?
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Dlatego stąd moje pytanie czy są tu GT z takim przebiegiem, sam robię 15 tys rocznie i chciałbym GT używać powiedzmy przez 6 lat, z tego co widać to można działa jeśli ktoś ma jakieś informacje jeszcze prośba o podzielenie się
Re: Wersja GT, duzy przebieg / test dlugodystansowy
Moje GT:
38 k km, 2020 rocznik (luty).
Wymiana oleju pierwsza po około 1500km, kolejne co 10 k km ze wszystkimi filtrami.
Większe problemy to wtryski, które zostały wymienione na gwarancji. Tak to masa różnych bolączek pt. pierdoły.
To jakaś antena od otwierania bagażnika, to jakieś stukanie/skrzypienie.
Dosyć szybko musiałem wymienić tarcze wraz z klockami z przodu - 35 k km. Dałem klocki EBC yellow stuff - hamuje jak brzytwa teraz, polecam.
Ogólne spostrzeżenia- na dalekie trasy nie jest to mega wygodne auto dla kompletu pasażerów. W tej cenie znajdzie się pelno wygodniejszych aut, jednakże jednocześnie w tej cenie żadne nie da Ci tyle frajdy z jazdy
38 k km, 2020 rocznik (luty).
Wymiana oleju pierwsza po około 1500km, kolejne co 10 k km ze wszystkimi filtrami.
Większe problemy to wtryski, które zostały wymienione na gwarancji. Tak to masa różnych bolączek pt. pierdoły.
To jakaś antena od otwierania bagażnika, to jakieś stukanie/skrzypienie.
Dosyć szybko musiałem wymienić tarcze wraz z klockami z przodu - 35 k km. Dałem klocki EBC yellow stuff - hamuje jak brzytwa teraz, polecam.
Ogólne spostrzeżenia- na dalekie trasy nie jest to mega wygodne auto dla kompletu pasażerów. W tej cenie znajdzie się pelno wygodniejszych aut, jednakże jednocześnie w tej cenie żadne nie da Ci tyle frajdy z jazdy