Strona 5 z 10

Re: KIASZROT

: 19 sty 2022, 22:34
autor: Sid
A mnie po wizycie w serwisie rozśmieszyło tylko, że prosili bym dał 10 punktów oceny, jakby dzwonili z centrali i prosili o ocenę serwisu :lol:. Ale taką 10 bym uczciwie dał, choć to była tylko wymiana oleju. I tak na marginesie, nie żebym nie wierzył w Wasze problemy, ale ze swojego auta jestem zadowolony. I oby tak było dalej.

Re: KIASZROT

: 20 sty 2022, 15:07
autor: fishhunter
Cześć Sid!

Też chciałbym, niestety globalna firma a dbałość o klienta 0 na co mi 7 lat gwarancji. Niech zrobią coś w końcu. Od sierpnia kilkanaście wizyt w serwisie.
Czy ktoś kupił nowy samochód i miał takie problemy. Bo ja przez całe życie nie byłem w serwisie ( oprócz przeglądów ) co w Kia.
Niech ci hula kijanka jak wiatr po pustyni powodzenia.

Re: KIASZROT

: 20 sty 2022, 17:41
autor: romanhoks
Cos mi sie zdaje ze to tylko w kraju takie podejscie do klienta. U nas nie do pomyslenia. Tu 7 lat gwwarancji jest respektowane nawet na glupi lacznik stabilizatora.

Re: KIASZROT

: 21 sty 2022, 09:11
autor: Grundi
W Polsce Dealer i ASO to zwykły „Janusz” handlarz, tylko ze sprzedaje nowe auta, a serwis, myśle ze „Tadeusz” w garażu ma większa wiedzę niż pracownicy serwisów ASO ( w fordzie kierownik serwisu + 5 uczniaków) w Kia bardzo podobnie to wyglada w moich okolicach, nie wrzucajmy wszystkiego do jednego worka. Tak samo jak są Teściowe i Teściowe, to tak tez jest z serwisem. I niestety gwarancja i marka niewiele maja z tym wspólnego p

Re: KIASZROT

: 21 sty 2022, 18:27
autor: romanhoks
Jestem ciekaw czy ktos z was serwisuje swoje auto nie w kraju, a za granica. Jak to wyglada z gwarancja u sasiada.

Re: KIASZROT

: 22 sty 2022, 08:36
autor: Grundi
Wypowiadał się wyżej kolega ze Szwecji o ile dobrze kojarzę. Tam wszystko gra.

Osobiście uważam ze z ASO tak samo jak z salonem.

Mam w mieście dwóch dealerów przy poszukiwaniu jeden mnie „zwodził” przez 3 tygodnie ze auto do jazdy testowej jest w innym mieście, a to jednak nie wróciło a to właśnie pojechało, totalne olewanie bo to ja musiałem się upominać o termin jazdy. Drugi salon, wie Pan był lift nikt nie ma polifta na jeździe a przedlifty musieliśmy sprzedać bo czas się kończył. Możecie kupić w ciemno po obrazku a przejechać się gdziekolwiek przedliftem. I tak tez zrobiliśmy :-)

Mam nieodparte wrażenie ze wszystko zależy „od człowieka”

Re: KIASZROT

: 04 lut 2022, 15:17
autor: fishhunter
Witam! Dzisiaj tylko dodam, że 6 miesięcy od kupna nowego samochodu nic się nie zmieniło kia ma mnie głęboko w d... ! 3 tygodnie cieszyłem się z kupna! Komputer jak był nie sprawny tak jest. Wizyty w serwisie, telefony i e-maile nic nie dają. TAK WYGLĄDA PRAWDA O 7 LETNIEJ GWARANCJI kia.

KIASZROT TYTUŁ MOJEGO POSTA - I WSZYSTKO JASNE!

Re: KIASZROT

: 09 lut 2022, 20:58
autor: kejdzejejdzem
A byłeś u prawnika ?
U rzecznika praw konsumenta ?

Re: KIASZROT

: 10 lut 2022, 00:21
autor: Jacekku
Niestety realia w naszym kraju. Kilka lat temu autoryzowany serwis aparatów firmy N... Działał podobnie tzn. ciągle zajęta linia niczym w zusie a jak " naprawili to olaboga dramat" na forum grzmiało przed długi czas ale w końcu chyba odbiło się to echem dalej w świecie i nagle bach nie ten serwis się stał. Może podaj gdzieś do głównej siedziby swój problem. Tam może wykonają jeden magiczny telefon i u nas ruszą tyłki.

Re: KIASZROT

: 29 mar 2022, 13:21
autor: fishhunter
Witam!

Wklejam 8 już post do centrali kia polska w Warszawie.

Minął kolejny miesiąc i nic cisza.Jak długo jeszcze mam czekać na gwarancyjną naprawę mojego samochodu!!!! Dlaczego mam jeździć niesprawnym samochodem. Nikt, nigdy się ze mną nie skontaktował. Wasza 7 letnia gwarancja to chwyt marketingowy. Samochód kupiony 27.07.2021. Niecały miesiąc użytkowania nowego samochodu i zepsuty komputer pokładowy. 8 miesięcy czekania i nic, g..no mi po waszej gwarancji . Nigdy nie miałem kłopotów z samochodami innych marek. KIA TO DNO.

bez wyrazów szacunku

Kto chce kupić ostrzegam tylko nie to gówno. Sorry ale konwenanse już mi się wyczerpały w początkowych e-mailach.