Proponuję psychiatrę , podejrzewam , że ani chłop nie miał problemu z autem (zwyczajnie nie stać go) żony też brak(nikt z taką pierdoła i maruda nie wytrzyma) poprostu nie ma z kim pisać , to sobie postanowił pisać na forum , nawet Halinka w warzywniaku nie chce słuchać opowieści o superbohaterze , który to uratował krasnoludka przed zjedzeniem przez trola.
Trzeba poprostu ignorować takich ludzi , może się przeniosą jak w star treku na inną planetę
KIASZROT
-
- Posty: 243
- Rejestracja: 18 lut 2022, 22:32
- model samochodu: Sportage V HEV 1.6 T-GDI, 230KM, FWD, 6AT, Business Line + PNS + AE+, Lunar Silver
Re: KIASZROT
Trafiłeś tym trafnym postem na czarną listę rybyPazdzioch pisze: ↑02 kwie 2022, 22:40 Proponuję psychiatrę , podejrzewam , że ani chłop nie miał problemu z autem (zwyczajnie nie stać go) żony też brak(nikt z taką pierdoła i maruda nie wytrzyma) poprostu nie ma z kim pisać , to sobie postanowił pisać na forum , nawet Halinka w warzywniaku nie chce słuchać opowieści o superbohaterze , który to uratował krasnoludka przed zjedzeniem przez trola.
Trzeba poprostu ignorować takich ludzi , może się przeniosą jak w star treku na inną planetę
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Paździoch!
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. W międzyczasie zachęcamy do zapoznania się z naszymi modelami i aktualnymi ofertami!
Kia Motors Polska
autor: Pazdzioch » 24 wrz 2021, 19:58
Mi plastik urwał się w klamce , zadzwoniłem umówiłem wizytę naprawili w ramach gwarancji. Trzeba dzwonić a nie pisać maile
autor: fishhunter » 25 wrz 2021, 21:32
Pazdzioch masz rację tylko, że wymiana plastiku w klamce a komputera pokładowego to jednak drobna różnica.
Nie problem w tym. że nie byłem w serwisie bo byłem kilka razy. Szkodę zgłosiłem 30.08.2021 nr SB/01555/2021!
Masz rację nie stać mnie na model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13 Kiepski jesteś Paździoch
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. W międzyczasie zachęcamy do zapoznania się z naszymi modelami i aktualnymi ofertami!
Kia Motors Polska
autor: Pazdzioch » 24 wrz 2021, 19:58
Mi plastik urwał się w klamce , zadzwoniłem umówiłem wizytę naprawili w ramach gwarancji. Trzeba dzwonić a nie pisać maile
autor: fishhunter » 25 wrz 2021, 21:32
Pazdzioch masz rację tylko, że wymiana plastiku w klamce a komputera pokładowego to jednak drobna różnica.
Nie problem w tym. że nie byłem w serwisie bo byłem kilka razy. Szkodę zgłosiłem 30.08.2021 nr SB/01555/2021!
Masz rację nie stać mnie na model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13 Kiepski jesteś Paździoch
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Witam!
Po 9 miesiącach kia wzięła się do roboty, żeby zrealizować gwarancję. Raczej nie z własnej inicjatywy. Powództwo cywilne i UOKiK odniosło pożądany skutek. kia Polska chce ugody. Bycie uprzejmym i grzecznym niczego nie daje. Porady trolli typu bycie grzeczny popłaca może i jest skuteczne. Ale jak producent auta cię olewa trza iść z buta. Każdy kto ma podobny problem z gwarancją kia Polska niech nie czeka potulnie. Na priv służę
pomocą jak ktoś będzie tego chciał!
Po 9 miesiącach kia wzięła się do roboty, żeby zrealizować gwarancję. Raczej nie z własnej inicjatywy. Powództwo cywilne i UOKiK odniosło pożądany skutek. kia Polska chce ugody. Bycie uprzejmym i grzecznym niczego nie daje. Porady trolli typu bycie grzeczny popłaca może i jest skuteczne. Ale jak producent auta cię olewa trza iść z buta. Każdy kto ma podobny problem z gwarancją kia Polska niech nie czeka potulnie. Na priv służę
pomocą jak ktoś będzie tego chciał!
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 17 lip 2019, 20:54
- model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13
Re: KIASZROT
fishhunter pisze: ↑03 kwie 2022, 09:32 Paździoch!
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. W międzyczasie zachęcamy do zapoznania się z naszymi modelami i aktualnymi ofertami!
Kia Motors Polska
autor: Pazdzioch » 24 wrz 2021, 19:58
Mi plastik urwał się w klamce , zadzwoniłem umówiłem wizytę naprawili w ramach gwarancji. Trzeba dzwonić a nie pisać maile
autor: fishhunter » 25 wrz 2021, 21:32
Pazdzioch masz rację tylko, że wymiana plastiku w klamce a komputera pokładowego to jednak drobna różnica.
Nie problem w tym. że nie byłem w serwisie bo byłem kilka razy. Szkodę zgłosiłem 30.08.2021 nr SB/01555/2021!
Masz rację nie stać mnie na model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13 Kiepski jesteś Paździoch
Myślisz , że mam ceeda z 2012/13??? Hehe jakbyś czytał moje posty wiedziałbyś co mam.
Jeżeli chodzi o ceeda miałem parę lat temu
Więcej płacę za ubezpieczenie auta niż zarabiasz miesięcznie , więc nie mam pojęcia czym chciałeś zabłysnąć wypominając kia cee'd kombi ...