KIASZROT

Rozpocznij przygodę z forum Kia Motors Klub! Przywitaj się i dyskutuj o motoryzacji.
Blues Brothers
Posty: 480
Rejestracja: 22 lis 2021, 22:20

Re: KIASZROT

Post autor: Blues Brothers »

Ulżyło Ci? No to teraz do konkretów. Zapewne zgłosiłeś temat do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Co On zrobił w twojej sprawie ?
fishhunter
Posty: 39
Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
model samochodu: stonic

Re: KIASZROT

Post autor: fishhunter »

Zapewne zgłosiłem do Rzecznika, ale co Tobie do tego! Piszę, że 7 letnia gwarancja kia to ściema i syf. Do kilku osób mój post trafił i kupili samochody innych marek i jest ok!
Blues Brothers
Posty: 480
Rejestracja: 22 lis 2021, 22:20

Re: KIASZROT

Post autor: Blues Brothers »

No cóż, wychodzi na to, że jesteś pieniacz i nie potrafisz dochodzić swoich praw. W sumie nic mi do tego, choć stare przysłowie mówi, aby uczyć się na błędach.....cudzych.
fishhunter
Posty: 39
Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
model samochodu: stonic

Re: KIASZROT

Post autor: fishhunter »

Dzięki za szybką i błyskotliwą diagnozę, tego się niestety spodziewałem. Rzecznik już dawno o tym wie ale co Ty masz do tego! Nie odpisuj to Cię przerasta. Jesteś mało skomplikowany. Niczego nie wnosisz do postu poza swoimi bystrymi spostrzeżeniami. Moja ocena jest subiektywna. Proszę nie zaśmiecaj moich postów. Z góry dziękuję choć wiem, że będziesz nadal trollował.
marsen
Posty: 243
Rejestracja: 18 lut 2022, 22:32
model samochodu: Sportage V HEV 1.6 T-GDI, 230KM, FWD, 6AT, Business Line + PNS + AE+, Lunar Silver

Re: KIASZROT

Post autor: marsen »

fishhunter pisze: 04 paź 2021, 14:39 Minął właśnie miesiąc i dostałem od producenta samochodów marki kia taką oto wiadomość, że nie mają do nich części zamiennych ale mnie uspakajają,
że winni są kooperanci. Mam cierpliwie czekać, aż znajdą. Miesiąc zajęło tej zacnej firmie szukanie w europejskim centrum kia komputera pokładowego
oczywiście z żadnym skutkiem. Teraz pewnie szukają części w miejscach takich jak w tytule posta.
0 lat gwarancji kia motor Polska.
Przypominasz człowieka, który wakacje życia spędza w luksusowym 20-pietrowym hotelu. Cieszysz się z pięknego widoku na 18 piętrze i... postanawiasz iść na spacer. Wychodzisz z pokoju, kierujesz się do windy i zauważasz trzy szyby windowe i jeden przycisk przywołania. Naciskasz go i... masz pretensje do całego świata, że winda nie zjawiła się natychmiast! Biegasz po korytarzu i opowiadasz napotkanym osobom, że wydałeś TYLE kasy na nocleg a na windę musisz czekać bo one zatrzymują się co 2-3 piętra a przecież ty chcesz iść na spacer! Niektórzy tłumaczą ci, że 20 pięter, to mega hotel i są w nim też inne osoby, które też mają jakieś plany i jadą do góry na 3, 6, 12, itd... Ktoś dopowiada, że jest akurat po obiedzie i ruch jest wzmożony więc to trudny okres...

Nie będę tłumaczył analogii tego przykładu bo każda inteligentna osoba zrozumie go, gdy zestawi go z tym, co ty napisałeś powyżej. Podobnie każda inteligentna osoba która np. czeka na odbiór zamówionego auta przez 3 - 5 miesięcy rozumie też, że akurat takie mamy czasy. Jednak niektórzy ludzie wciskają przycisk przywołania windy 10 razy pod rząd myśląc, że winda nagle zjawi się bo oni... tak chcą.
Jak mówi pewna mądra księga: "Od takich się odwróć" :)

Ps. Może to, że ponownie ci się zepsuło jest wynikiem twojego podejścia. A zaprezentowałeś je jak nikt na tym forum. Oczywiście negatywnie. Bo widzisz: Serwis - też człowiek. Poczekał byś kilka dni dłużej w spokoju i byłoby lepiej :P
Grundi
Posty: 165
Rejestracja: 24 paź 2021, 13:18

Re: KIASZROT

Post autor: Grundi »

Święte słowa kolego, a kolega „łowca ryb „;-) swoim chamskim i zbulwersowanym podejściem do całego systemu a szczególnie co Kia, zasłużył sobie z cała pewnością na taki traktowanie jakie otrzymał. Gdyby do mnie chociaż raz klient powiedział lub napisał wiadomość w takim właśnie tonie, za każdym razem został by przesunięty na sam koniec kolejki oczekujących na rozpatrzenie reklamacji i naprawę. Przecież zgodnie z prawem mam prawo do realizacji reklamacji w ciągu najbliższych 150 lat jeżeli tego będą oczekiwały okoliczności. Koledze Fishhunter życzę więcej pokory, wtedy pewnie już dawno zapomniał by o naprawie. A tak będzie czekał, i czekał, i to wszystko zgodnie z prawem :-)
marsen
Posty: 243
Rejestracja: 18 lut 2022, 22:32
model samochodu: Sportage V HEV 1.6 T-GDI, 230KM, FWD, 6AT, Business Line + PNS + AE+, Lunar Silver

Re: KIASZROT

Post autor: marsen »

Grundi pisze: 30 mar 2022, 07:10 Święte słowa kolego, a kolega „łowca ryb „;-) swoim chamskim i zbulwersowanym podejściem do całego systemu a szczególnie co Kia, zasłużył sobie z cała pewnością na taki traktowanie jakie otrzymał. Gdyby do mnie chociaż raz klient powiedział lub napisał wiadomość w takim właśnie tonie, za każdym razem został by przesunięty na sam koniec kolejki oczekujących na rozpatrzenie reklamacji i naprawę. Przecież zgodnie z prawem mam prawo do realizacji reklamacji w ciągu najbliższych 150 lat jeżeli tego będą oczekiwały okoliczności. Koledze Fishhunter życzę więcej pokory, wtedy pewnie już dawno zapomniał by o naprawie. A tak będzie czekał, i czekał, i to wszystko zgodnie z prawem :-)
Do-kład-nie :)
Sid
Posty: 367
Rejestracja: 01 sty 2021, 15:25
model samochodu: Ceed
Lokalizacja: Polska

Re: KIASZROT

Post autor: Sid »

Jak to przysłowie mówi... z wielką d... wejdzie się wszędzie, z wielką gębą czeka się dłuuuuugoooo :lol:. Pokory życzę fishhunter.
:D Ceed 1.4 t-gdi. :D
fishhunter
Posty: 39
Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
model samochodu: stonic

Re: KIASZROT

Post autor: fishhunter »

Marsen

model samochodu: Sportage V HEV 1.6 T-GDI, 230KM, FWD, 6AT, Business Line + PNS + AE+, Lunar Silver - jeszcze się produkuje :D/ DOPISZ JESZCZE I CH...J WIE CO JESZCZE!
Przypominasz człowieka, który wakacje życia spędza w luksusowym 20-pietrowym hotelu. A kogo Ty przypominasz? To co wkleiłem powyżej to od Ciebie. Jeszcze nie Masz samochodu a już nie trzymasz moczu !Ad vocem Na co dzień jeżdżę samochodem z L z przodu i nie jest to nauka jazdy. Ta kijanka to prezent dla żony niestety kompletnie nieudany. Jeżeli "myślisz", że im więcej głupich pseudo dowcipnych rzeczy napiszesz to masz rację to współczuję. Ja wole rebusy ten jest dla Ciebie PKP + intelektualne!


Ps. Może to, że ponownie ci się zepsuło jest wynikiem twojego podejścia. A zaprezentowałeś je jak nikt na tym forum. Oczywiście negatywnie. Bo widzisz: Serwis - też człowiek. Poczekał byś kilka dni dłużej w spokoju i byłoby lepiej :P

W tym temacie prowadzone są postępowania administracyjne i cywilne. Jeżeli myślisz, że walka z koncernem jest łatwa, to tego się trzymaj.

Specjalne pozdrowienia dla kolegi Sida specjalisty od maści i trzymania blisko od bytu!
Sid
Posty: 367
Rejestracja: 01 sty 2021, 15:25
model samochodu: Ceed
Lokalizacja: Polska

Re: KIASZROT

Post autor: Sid »

Również pozdrawiam :lol: i współczuję problemu. Ale uważam też, że zmiana podejścia, mniej pieniactwa by Ci pomogła.
:D Ceed 1.4 t-gdi. :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum ogólne”