W sądzie zawsze jest 50/50%.
Idealnie byłoby zebrać ekipę do pozwu zbiorowego w tej sprawie - wtedy efekt medialny miałby pełniejszy wydźwięk. Sprawa może dotyczyć wielu kwestii i być również badana pod kątem relacji KIA z KIA POLSKA i stanie faktycznym wprowadzenia Konsumentów w błąd.
Jeśli w jakimś najgorszym scenariuszu trzeba będzie pogodzić się z porażką w związku ze słabymi zapisami naszych umów /zamówień to jakże dobrą lekcją rynkową będzie np. kontrola UOKiK w związku z nagłośnieniem sprawy i odpowiednim jej pokierowaniem (np.
https://www.money.pl/gospodarka/uokik-z ... 2512a.html ) co może wtedy przybliży nas do prawdy w tej ciekawej szachowej rozgrywce.
Co do strat to nie jest trudnym dowiedzenie, że auto które w momencie zamawiania kosztowało np 200 tys zł obecnie kosztuje 250 tys zł, wystarczy sprawdzić cenniki archiwalne, więc akurat ten wątek powinien być przedmiotem analizy potencjalnego pozwu.
Nie ma co składać broni zarówno w naszych interesach jak i interesach przyszłych Klientów tego fantastycznego dostawcy. Szambo które obecnie bije w tym temacie ciężko będzie wygasić hiper promocją, bo czemu miałby zmienić się pogląd na temat dostaw dla przyszłych odbiorców? Znowu 2 lata czekania bez gwarancji ceny i konfiguracji???
Już widzę kolejkę chętnych i listy ze staczami kolejkowymi
.
Dodam, że na rynku od czasu KIA Sorento pojawia się obecnie kilka bardzo ciekawych nowości - za rok ma być nowy VW TIGUAN ALLSPACE i pewnie cała grupa VAG podciągnie swoje modele, więc zrobi się ciaśniej w atrakcyjnych 7 osobowych suvach, nie wspominając o innych markach.
Przy obecnych cenach zakup KIA będzie wymagał dłuższego czasu namysłu niż w momencie sprzed 2 lat gdy auto wpisywało się w niszę pomiędzy auta typowe a te z odrobiną luksusu.