hehe, okej. Rozumiem że jest konkretne pudło rezonansowe w bagażniku. Jakie założyłeś opony? Szukam cichych.PowerMario1978 pisze: ↑09 maja 2023, 09:18W tym przypadku to chyba trzebaby było pozbyć się samochodu a to nie wchodzi w gre
Opony zmieniłem na cichsze całoroczne. Jak było zimno to było ciszej jak temperatura wzrosła to mam wrażenie że troche bardziej hałasują.
Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 sty 2022, 12:35
- model samochodu: Kia Ceed SW GTLine AEB 1.5 TGDI 6MT
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Michelin crossclimate 2Tolinek pisze: ↑09 maja 2023, 13:59hehe, okej. Rozumiem że jest konkretne pudło rezonansowe w bagażniku. Jakie założyłeś opony? Szukam cichych.PowerMario1978 pisze: ↑09 maja 2023, 09:18W tym przypadku to chyba trzebaby było pozbyć się samochodu a to nie wchodzi w gre
Opony zmieniłem na cichsze całoroczne. Jak było zimno to było ciszej jak temperatura wzrosła to mam wrażenie że troche bardziej hałasują.
Inni użytkownicy polecali na tym forum
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Z tego co mówił mój wulkanizator to każda opona całoroczna będzie prędzej czy później głośniejsza niż letnia...
Też zaczynam powoli szukać info na co zmienić w przyszłym roku Micheline. Z tego co czytałem była mowa o Dębicy i o Nexenie. Z droższych zastanawiam na Goodyear EfficientGrip Performance.
Też zaczynam powoli szukać info na co zmienić w przyszłym roku Micheline. Z tego co czytałem była mowa o Dębicy i o Nexenie. Z droższych zastanawiam na Goodyear EfficientGrip Performance.
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 10 sty 2022, 20:32
- model samochodu: Ceed II SW 1.4 100KM MY17
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Mam u siebie Continental ContiPremiumContact 2 205/55 R16 91 V
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Jest cicha? Czy ma wkładkę poliuretanową?Alexowy321 pisze: ↑09 maja 2023, 16:47 Mam u siebie Continental ContiPremiumContact 2 205/55 R16 91 V
Może doprecyzuję pytanie:
Czy jest cicha i nie rezonuje przy przejazdach po poprzecznych nierównościach(np łączenia ròżnych asfaltòw)?
Czy wyraźnie słychać przejścia między typami nawierzchni?
Czy jadąc po bardzo gładkim asfalcie słyszysz szum Czy może dzwięki "cienkich krawędzi", takie jakby odklejanie się od asfaltu, wysoki jednostajny ton wyróżniający się w widmie szumu?
Czy jest duża różnica hałasu przy wolnej a szybkiej jeździe?
Od jakiej prędkości opony zdają się górować nad silnikiem i wiatrem? Czy nie jest tak że musisz dużo gmerać przy regulacji głośności bo raz jest za cicho a innym razem za głośno w krótkich odstępach czasu?
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 10 sty 2022, 20:32
- model samochodu: Ceed II SW 1.4 100KM MY17
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Do cichych nie należy bo bodajże ma 71 decybeli, słychać przejścia na nawierzchniach a najgorzej jest na betonowej A1 dźwięk jakby joda machał mieczem koło ucha . Tak jak pisałem wcześniej dużo po autobanach nie jeżdżę więc zmieniać ich nie będę ale jak się zużyją to na pewno wybiorę coś z miejszym decybelem. Slinik słychać powyżej 4tys co na 6 biegu to około 145 km/h wtedy ten szum z opon już mniej słyszalny . Raczej zmienię zimówki na inne bo pisałem że są wyzabkowane i tam to jest tragedia już od 60km/hTolinek pisze: ↑09 maja 2023, 18:23Jest cicha? Czy ma wkładkę poliuretanową?Alexowy321 pisze: ↑09 maja 2023, 16:47 Mam u siebie Continental ContiPremiumContact 2 205/55 R16 91 V
Może doprecyzuję pytanie:
Czy jest cicha i nie rezonuje przy przejazdach po poprzecznych nierównościach(np łączenia ròżnych asfaltòw)?
Czy wyraźnie słychać przejścia między typami nawierzchni?
Czy jadąc po bardzo gładkim asfalcie słyszysz szum Czy może dzwięki "cienkich krawędzi", takie jakby odklejanie się od asfaltu, wysoki jednostajny ton wyróżniający się w widmie szumu?
Czy jest duża różnica hałasu przy wolnej a szybkiej jeździe?
Od jakiej prędkości opony zdają się górować nad silnikiem i wiatrem? Czy nie jest tak że musisz dużo gmerać przy regulacji głośności bo raz jest za cicho a innym razem za głośno w krótkich odstępach czasu?
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Nie daj się nabrać na decybele Alexowy bo to co jest na etykiecie UE to hałas toczenia i ma się nijak do głośności wewnątrz pojazdu.
To jabardziej mylący konsumenta znaczek. Najgłośniejsze opony jakie miałem miały 68-69 db a najcichsze 72db
Nie wspomnę o tym że te "ciche opony" są podatne na rezonanse wszelkiej maści co powoduje naprawdę spory wachlarz innych (głośnych)
dzwięków poza szumem.
To jabardziej mylący konsumenta znaczek. Najgłośniejsze opony jakie miałem miały 68-69 db a najcichsze 72db
Nie wspomnę o tym że te "ciche opony" są podatne na rezonanse wszelkiej maści co powoduje naprawdę spory wachlarz innych (głośnych)
dzwięków poza szumem.
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Mam podobne odczucia. Dlatego pytam o opinie osób ktore już wymieniły niby ciche Micheline.Tolinek pisze: ↑10 maja 2023, 09:37 Nie daj się nabrać na decybele Alexowy bo to co jest na etykiecie UE to hałas toczenia i ma się nijak do głośności wewnątrz pojazdu.
To jabardziej mylący konsumenta znaczek. Najgłośniejsze opony jakie miałem miały 68-69 db a najcichsze 72db
Nie wspomnę o tym że te "ciche opony" są podatne na rezonanse wszelkiej maści co powoduje naprawdę spory wachlarz innych (głośnych)
dzwięków poza szumem.
W Ceedzie mam wrażenie, że nie do końca chodzi o to jak głośna jest opona, a raczej ile przenosi dźwięków do wewnątrz.
Zastanawiam się w takim razie czy problem nie leży tutaj może w konstrukcji zawieszenia...
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
Nieee, opony tylko. Tylko że internet uniemożliwia znalezienie cichych opon bo mamy do czynienia z szumem informacyjnym.
Nie czytam opini na polskich portalach tylko na amazonie albo na https://www.consumeraffairs.com/ (o ile się znajdzie to czego szukam).
Narody post-kolonialne nie umieją narzekać a kolonizujące jak najbardziej.
Po drugie, przez tą j****ą etykietkę UE ludzie są zrobieni w konia i myślą że to oznaczenie ma znaczenie w materii głośności komfortu podróżowania
tymczasem jest to czysto środowiskowy wskaźnik. Noise footprint, ślad środowiskowy w materii dzwięku. Zaśmiecenie szumem akustycznym.
Patrzy sobie jeden z drugim i myśli że temat głośności ma z głowy bo na etykiecie 69 db. A tu kupa. Gdyby ludzie nie widzielitego wskaźnika mogło by
się okazać że zaczęło by się wybrzydzanie. Może i hamuje, i trzyma na boki ale on w tej Fabii spłacanej z emerytury nie szuka wrażeń i przeciążeń
bocznych tylko niemęczącego dojechania do wnuków po autostradzie te 110 km/h. A tak... Wchodzisz do sklepu i ci mówią że opona jest cicha bo ma
69db i ch*j. Kupujesz, jest jeszcze głośniej. I po co to komu?
Dodatkowy czynnik ludzki dochodzi. Są tacy co w życiu nie przyznają się do błędu. Choćby skały srały ich jest "najmojsze". Tacy co zawsze za dychę kupują dwie. Zesra się a napisze że jego głośne jest ciche bo co inni wiedzą. Zresztą co to za parametr głośność. Przyczepność jest ważna bo ja tak myślę. Powiem im że ciche to kupią przyczepne i mnie nie zabiją na drodze gamonie. Sam zaczyna w to wierzyć, racjonalizacja idzie pełną parą.
Ludzie zawiedzeni. A jak znajdzie cichą oponę to się nie przyzna
Myślę że gdybyśmy się znali poza forum znacznie szybciej byśmy przynajmniej wiedzieli co nie jest ciche
Nie czytam opini na polskich portalach tylko na amazonie albo na https://www.consumeraffairs.com/ (o ile się znajdzie to czego szukam).
Narody post-kolonialne nie umieją narzekać a kolonizujące jak najbardziej.
Po drugie, przez tą j****ą etykietkę UE ludzie są zrobieni w konia i myślą że to oznaczenie ma znaczenie w materii głośności komfortu podróżowania
tymczasem jest to czysto środowiskowy wskaźnik. Noise footprint, ślad środowiskowy w materii dzwięku. Zaśmiecenie szumem akustycznym.
Patrzy sobie jeden z drugim i myśli że temat głośności ma z głowy bo na etykiecie 69 db. A tu kupa. Gdyby ludzie nie widzielitego wskaźnika mogło by
się okazać że zaczęło by się wybrzydzanie. Może i hamuje, i trzyma na boki ale on w tej Fabii spłacanej z emerytury nie szuka wrażeń i przeciążeń
bocznych tylko niemęczącego dojechania do wnuków po autostradzie te 110 km/h. A tak... Wchodzisz do sklepu i ci mówią że opona jest cicha bo ma
69db i ch*j. Kupujesz, jest jeszcze głośniej. I po co to komu?
Dodatkowy czynnik ludzki dochodzi. Są tacy co w życiu nie przyznają się do błędu. Choćby skały srały ich jest "najmojsze". Tacy co zawsze za dychę kupują dwie. Zesra się a napisze że jego głośne jest ciche bo co inni wiedzą. Zresztą co to za parametr głośność. Przyczepność jest ważna bo ja tak myślę. Powiem im że ciche to kupią przyczepne i mnie nie zabiją na drodze gamonie. Sam zaczyna w to wierzyć, racjonalizacja idzie pełną parą.
Ludzie zawiedzeni. A jak znajdzie cichą oponę to się nie przyzna
Myślę że gdybyśmy się znali poza forum znacznie szybciej byśmy przynajmniej wiedzieli co nie jest ciche
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 15 lut 2020, 19:23
- model samochodu: Kia Ceed III BL 1 4 T-GDi, DCT, JBL, winter pack, killer seats.
Re: Kia Ceed III kombi wygłuszenie wnętrza
O. K. Kolejny raz na tym forum o oponach. Nie mają znaczenia etykiety EU na hałas wewnątrz. To złożona kwestia i zależy także od konstrukcji zawieszenia i jego izolacji od nadwozia. Dębica BHP jest cicha, ale nierówna jakościowo. Najlepsza to Fulda Sportcontrol 2. Cicha i komfortowa. Miałem mam i wiem. Te auta nie są ciche i nie będą, ale mogą być ok, po wygluszeniu. Wszystko jest w moich postach w kilku tematach.