I tu się zgodzę z kolegąinquis pisze: ↑05 gru 2022, 13:06Samochody może tanie, ale na wypasie czyli fulu - bieda edition to tylko służbówki:)Sadpotato pisze: ↑05 gru 2022, 11:27I na pewno nie ma to nic wspólnego zasobnością portfela przeciętnego Kowalskiego... My Polacy lubimy tanie jedzenie, samochody i ubraniainquis pisze: ↑05 gru 2022, 10:36 Wszystkie te fajne elementy wyposażenia to zbędne "bajery" i właśnie dlatego 90% sprzedaży aut stanowią tzw. "golasy"
Jak ten:
https://www.youtube.com/watch?v=A1jqzYVJubQ
Wyświetlacz to mistrzostwo świata
KIA Sorento IV - pierwsze opinie
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Zauważyłem ostatnio dziwny objaw dotyczący klapki wlewu paliwa.
Wcześniej tego problemu nie zauważyłem, aż do wczoraj.
Klapka wlewu paliwa jakby odstawała oraz przy dotyku czuć było luz.
Otwieranie klapki i zamykanie przebiegało bez przeszkód, jednak po zamknięciu widać było, że nie jest dobrze spasowana i odstaje.
Problemem okazał się kurek wlewu paliwa.
Okazało się, że musiałem go wykręcić, obrócić o 180 stopni i wkręcić ponownie.
Piszę o tym, aby zaoszczędzić komuś czas i nerwy, jakby ktoś miał podobny objaw
Wcześniej tego problemu nie zauważyłem, aż do wczoraj.
Klapka wlewu paliwa jakby odstawała oraz przy dotyku czuć było luz.
Otwieranie klapki i zamykanie przebiegało bez przeszkód, jednak po zamknięciu widać było, że nie jest dobrze spasowana i odstaje.
Problemem okazał się kurek wlewu paliwa.
Okazało się, że musiałem go wykręcić, obrócić o 180 stopni i wkręcić ponownie.
Piszę o tym, aby zaoszczędzić komuś czas i nerwy, jakby ktoś miał podobny objaw
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 maja 2021, 12:06
- model samochodu: Sorento HEV AWD XL, Prestige Line + Panorama, MY22
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
U mnie równo po roku i 38 kkm pierwsze przygody.
Po wrzuceniu wstecznego najpierw błąd "PCA (unkianie kolizji parking.) niedostępne" który zamienia się w "ograniczona moc systemu".
Nie działają tylne czujniki parkowania. Według serwisu prawdopodobnie uszkodzona/przegnita wiązka. Wizyta i prawdopodobna wymiana wiązki (mają na miejscu) za dwa tygodnie.
Po wrzuceniu wstecznego najpierw błąd "PCA (unkianie kolizji parking.) niedostępne" który zamienia się w "ograniczona moc systemu".
Nie działają tylne czujniki parkowania. Według serwisu prawdopodobnie uszkodzona/przegnita wiązka. Wizyta i prawdopodobna wymiana wiązki (mają na miejscu) za dwa tygodnie.
- Załączniki
-
- Przechwytywanie2.JPG (29.55 KiB) Przejrzano 703 razy
-
- Przechwytywanie.JPG (84.55 KiB) Przejrzano 703 razy
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Wrzuc update po wizycie, jestem ciekawradzique pisze: ↑11 sty 2023, 09:47 U mnie równo po roku i 38 kkm pierwsze przygody.
Po wrzuceniu wstecznego najpierw błąd "PCA (unkianie kolizji parking.) niedostępne" który zamienia się w "ograniczona moc systemu".
Nie działają tylne czujniki parkowania. Według serwisu prawdopodobnie uszkodzona/przegnita wiązka. Wizyta i prawdopodobna wymiana wiązki (mają na miejscu) za dwa tygodnie.
-
- Posty: 1259
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Wątek ze skórą na siedzeniach wersji XL i PL jest ciekawy, ale nie ma wiele wspólnego z terminem dostawy, więc przenoszę tutaj. Wacek, skąd pewność, że w XL jest naturalna? Według mnie (organoleptycznie) jest zbyt twarda i "papierowa" jak na natural. Zarówno w Superbie, jak i Maździe 6 żony miałem i mam skórzane fotele i ta skóra jest delikatniejsza od tej z XLki, choć mniej delikatna od nappy. Co do wygody foteli, to może ciut wygodniejsze są te zwykłe - po trasach ok. 350 km jakie robię nie czuję prawie w ogóle tych kilometrów (kiedy miałem demo PLa pod koniec trasy już się wierciłem:), za to najwyższa wersja daje pełną możliwość regulacji podparcia lędźwiowego (w XLce tylko góra-dół) i podparcie dla pasażera. O pamięci ustawień nie wspominam, bo tego brakuje mi chyba najbardziej w XL, reszta to "bajery".
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 29 paź 2021, 14:13
- model samochodu: Kia Sorento HEV XL, PL AWD 2022
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
@inquis
W salonie handlowiec powiedział, że w XL jest ekoskóra a w PL skóra, ale jak sprawdziłem potem smsy to odpisał, że sprawdził dokładniej i na próbkach jakie mają to XL - skóra(nie eko), a w PL Nappa. Masz rację te skóry są twardsze o tych z VW, Mazdy czy Forda. Nappa w grupie VW jest jakaś taka cieńsza bym powiedział i chyba dlatego jest delikatniejsza, nawet jest cieńsza od tej w Maździe - sprawdź sobie. Cerata(ekoskóra) była w moim C5 aircross ale fotele były baaardzo wygodne. Z kolei w amerykańcach, a dokładniej w Chrysler Voyager skóra jest praktycznie taka sama jak w prestige line.
Najwygodniejszy fotel był w M(być może w L też ale nie jeździłem) ale tam brakowało podparcia lędźwi...
Co do pamięci foteli to OK ale nie muszę tego mieć. Zauważyłem, że co jakiś czas w elektrycznym podparciu lędźwi trzeba poprawiać ustawienie, tak jakby powietrze schodziło... Ciekawe czy w Sorce też tak jest? Jak dotąd mam 120km przejechane i nie zauważyłem tego.
Spalanie ~7,4l na setkę przy jeździe przepisowej, miasto/"podmiasto" raczej krótkie odcinki. Na dziurach telepie się roleta bagażnika i mnie to drażni - wywaliłbym ją w kosmos...
Audio gra lepiej na postoju niż podczas jazdy - jadąc "znika" głębia dźwięku, trzeba podbijać niskie tony, a na postoju znów je trzeba zmniejszać bo jest ich za dużo - jakieś nieporozumienie albo ja czegoś nie rozkminiłem.
W salonie handlowiec powiedział, że w XL jest ekoskóra a w PL skóra, ale jak sprawdziłem potem smsy to odpisał, że sprawdził dokładniej i na próbkach jakie mają to XL - skóra(nie eko), a w PL Nappa. Masz rację te skóry są twardsze o tych z VW, Mazdy czy Forda. Nappa w grupie VW jest jakaś taka cieńsza bym powiedział i chyba dlatego jest delikatniejsza, nawet jest cieńsza od tej w Maździe - sprawdź sobie. Cerata(ekoskóra) była w moim C5 aircross ale fotele były baaardzo wygodne. Z kolei w amerykańcach, a dokładniej w Chrysler Voyager skóra jest praktycznie taka sama jak w prestige line.
Najwygodniejszy fotel był w M(być może w L też ale nie jeździłem) ale tam brakowało podparcia lędźwi...
Co do pamięci foteli to OK ale nie muszę tego mieć. Zauważyłem, że co jakiś czas w elektrycznym podparciu lędźwi trzeba poprawiać ustawienie, tak jakby powietrze schodziło... Ciekawe czy w Sorce też tak jest? Jak dotąd mam 120km przejechane i nie zauważyłem tego.
Spalanie ~7,4l na setkę przy jeździe przepisowej, miasto/"podmiasto" raczej krótkie odcinki. Na dziurach telepie się roleta bagażnika i mnie to drażni - wywaliłbym ją w kosmos...
Audio gra lepiej na postoju niż podczas jazdy - jadąc "znika" głębia dźwięku, trzeba podbijać niskie tony, a na postoju znów je trzeba zmniejszać bo jest ich za dużo - jakieś nieporozumienie albo ja czegoś nie rozkminiłem.
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Handlowiec w hadm gramatowski powiedział że w xl jest eko skóra a w prestigeline ekoskora ale z domieszką prawdziwej
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 29 paź 2021, 14:13
- model samochodu: Kia Sorento HEV XL, PL AWD 2022
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Hmm a w katalogu jest Nappa w PL…
Czyli wszyscy mówią co im wygodnie i nic pewnie nie wiedza..,
Czyli wszyscy mówią co im wygodnie i nic pewnie nie wiedza..,
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 29 paź 2021, 14:13
- model samochodu: Kia Sorento HEV XL, PL AWD 2022
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Dzisiaj zauważyłem niefajną rzecz, otóż jechałem podczas opadów deszczu i deszczu ze śniegiem...
1. wyłączył mi się przedni system ostrzegania o przeszkodach - chyba wariują czujniki od śniegu bo nie były zaklejone...
2. lewa kamera(ta co wyświetla obraz lewej strony pojazdu w miejscu prędkościomierza kiedy włączymy lewy kierunek) jest podatna na "wodę" - same krople wiszące na niej widziałem zamiast drogi. Prawa kamera jest OK. Mnie to rybka bo i tak wolę lusterka ale wada to wada:P
1. wyłączył mi się przedni system ostrzegania o przeszkodach - chyba wariują czujniki od śniegu bo nie były zaklejone...
2. lewa kamera(ta co wyświetla obraz lewej strony pojazdu w miejscu prędkościomierza kiedy włączymy lewy kierunek) jest podatna na "wodę" - same krople wiszące na niej widziałem zamiast drogi. Prawa kamera jest OK. Mnie to rybka bo i tak wolę lusterka ale wada to wada:P
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Kropla wody po prostu wisi na kamerze i dopóki nie spadnie to obraz jest jaki jest. U mnie to samo. Co do sytemu ostrzegania, to niestety jak śnieg zasypie radar to tak będzie. Normalne w każdym samochodzie.BrzydkiWacek pisze: ↑19 sty 2023, 22:48 Dzisiaj zauważyłem niefajną rzecz, otóż jechałem podczas opadów deszczu i deszczu ze śniegiem...
1. wyłączył mi się przedni system ostrzegania o przeszkodach - chyba wariują czujniki od śniegu bo nie były zaklejone...
2. lewa kamera(ta co wyświetla obraz lewej strony pojazdu w miejscu prędkościomierza kiedy włączymy lewy kierunek) jest podatna na "wodę" - same krople wiszące na niej widziałem zamiast drogi. Prawa kamera jest OK. Mnie to rybka bo i tak wolę lusterka ale wada to wada:P
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.