Popsuty zamek klapy bagażnika i żal na Kia Polska

forum użytkowników Kia Stonic
kadabro
Posty: 35
Rejestracja: 12 cze 2018, 10:55

Popsuty zamek klapy bagażnika i żal na Kia Polska

Post autor: kadabro »

Witam,
Taki drobny żal na Kia Polska.
Ponad dwa tygodnie temu popsuł mi się zamek klapy bagażnika. W ASO nie udało im się go otworzyć nawet awaryjnie. Powiedzieli, że najdalej w przeciągu tygodnia powinni mieć nowy u siebie i muszę zarezerwować sobie z dobre 2,5 godziny, gdyż trzeba dostać się do środka przez tylną kanapę, zdemontować plastiki, itd. Z bagażnika korzystam codziennie prywatnie i zawodowo, ale tydzień można jakoś przeżyć, chociaż fotelik syna skutecznie utrudnia dostęp do niego przez tylną kanapę.
Niestety tydzień minął i cisza. Po kolejnych kilku dniach zadzwoniłem i: "jest im głupio, bo nie ma, nie wiadomo kiedy będzie, bo nie ma... może jest w produkcji, może w drodze". ASO nie udało się nic dowiedzieć w polskiej centrali Kia i bardzo przepraszają za zaistniałą sytuację. Cóż znowu chwilę poczekałem i zadzwoniłem tym razem do Kia Polska, może uda mi się czegoś od nich dowiedzieć. Pytam grzecznie i spokojnie, czy są mi w stanie udzielić jakiejkolwiek informacji, kiedy +/- dotrą części do Polski, a w odpowiedzi słyszę, że mogę złożyć skargę na ASO poprzez maila service@kia.com.pl.
- Ale proszę Pana, ja nie mam pretensji do serwisu, jeśli tych części nie ma. Chciałem się tylko dowiedzieć, czy ktokolwiek może mi powiedzieć kiedy będą?
- Proszę złożyć skargę na serwis, ja nie mam możliwości żeby cokolwiek ustalić.
- W takim wypadku powinienem złożyć skargę chyba nie na ASO tylko na Kia Polska.
Dalszą część krótkiej rozmowy można określić chyba mianem: nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem, service@kia.com.pl. Genialne podejście do klienta. Nie mają części do samochodu na gwarancji i nie wiedzą kiedy będą. Zrozumiałbym jeszcze gdyby to był nowy model, ale produkują go przecież od 2017 roku.

Pozdrawiam
gik
Posty: 114
Rejestracja: 02 mar 2020, 13:04
model samochodu: Stonic 1.0 120 km

Re: Popsuty zamek klapy bagażnika i żal na Kia Polska

Post autor: gik »

W tym kraju uprzejmość i uśmiechy kończą się po wyjeździe z salonu.
Awatar użytkownika
Iżu
Posty: 122
Rejestracja: 17 cze 2020, 16:16
model samochodu: KIA Stonic 1.4 DOHC

Re: Popsuty zamek klapy bagażnika i żal na Kia Polska

Post autor: Iżu »

kadabro pisze: 05 lut 2021, 17:09 Nie mają części do samochodu na gwarancji i nie wiedzą kiedy będą. Zrozumiałbym jeszcze gdyby to był nowy model, ale produkują go przecież od 2017 roku.
Pozdrawiam
Niestety to są konsekwencje zakupu koreańskich samochodów.. wszystkich nas to czeka :shock:
camelleon
Posty: 507
Rejestracja: 19 lut 2018, 17:52
model samochodu: RIO

Re: Popsuty zamek klapy bagażnika i żal na Kia Polska

Post autor: camelleon »

kadabro pisze: 05 lut 2021, 17:09 Genialne podejście do klienta. Nie mają części do samochodu na gwarancji i nie wiedzą kiedy będą. Zrozumiałbym jeszcze gdyby to był nowy model, ale produkują go przecież od 2017 roku.
Pozdrawiam
masz opcje taką że zostawiasz im samochód, żądasz naprawy - albo prosisz o samochod zastepczy na ich koszt bo nei mozesz uzytkowac pojazdu zgodnie z przeznaczeniem.. - liczac koszta szybko znajdą zamek..

ewentualnie niech nawet wymontują z democara, niech z rozbitego biorą cokolwiek byle sie czasowozebrali a nie na "świętego nigdy"

przygotuj im pisemko.. że jesli w ciagu 10 dni np nie dostarczą czesci (bo sprawa trwa juz miesiac itd).. to bedizesz prosic o sostarczenie samochodu spelniajacego twoje oczekiwania itd..

:)
dla Ciebei to tylko napisac pismo a oni już się zaczną martwić.
Mess with the best
Die like the rest
dziabi3
Posty: 174
Rejestracja: 02 lip 2018, 00:05
model samochodu: Stonic 1.4 MPI

Re: Popsuty zamek klapy bagażnika i żal na Kia Polska

Post autor: dziabi3 »

gik pisze: 05 lut 2021, 18:43 W tym kraju uprzejmość i uśmiechy kończą się po wyjeździe z salonu.
Też się o tym przekonałem, w wtorek starcie na temat stukania w silniku i świateł w niebo.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stonic”