CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Mnie interesuje co z gwarancją antykorozyjną po tym wszystkim, wiadomo jakie są blachy w Kia...
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Witam,
Troche odgrzeje kotleta.
Moze ktos kto wymienial oryginalne letnie Michelin Premacy opony na nowe moglby polecic model?
Ja musze kupic nowy komplet letnich, bo oryginalne Michelin byly strasznie glosne z tylu i zniszczone do tego duzo bardziej niz z przodu.
Udalo mi sie dwie sprzedac.
Wulkanizer powiedzial ze widocznie te opony nie pasuja do tego modelu auta.
Pozdrawiam,
Piho
Troche odgrzeje kotleta.
Moze ktos kto wymienial oryginalne letnie Michelin Premacy opony na nowe moglby polecic model?
Ja musze kupic nowy komplet letnich, bo oryginalne Michelin byly strasznie glosne z tylu i zniszczone do tego duzo bardziej niz z przodu.
Udalo mi sie dwie sprzedac.
Wulkanizer powiedzial ze widocznie te opony nie pasuja do tego modelu auta.
Pozdrawiam,
Piho
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 18:09
- model samochodu: KIA CEED III SW SPIRIT 7-DCT 1.4 T-GDI
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Wymieniałem na Dunlop Sport Maxx RT - nie polecam.
Pomimo, że mam wyciszony bagażnik to hałasują bardziej niż Micheliny - huczą już od niskich prędkości.
Pomimo, że mam wyciszony bagażnik to hałasują bardziej niż Micheliny - huczą już od niskich prędkości.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 15 lut 2020, 19:23
- model samochodu: Kia Ceed III BL 1 4 T-GDi, DCT, JBL, winter pack, killer seats.
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Ok, to pomogę. Polecam do Ceed Fulda Sportcontrol 2. Genialnie ciche, bardzo komfortowe i doskonale się trzymające nawierzchni, także na deszczu. Michelin sprzedałem po 500 km, nie nadają się do jazdy. Dębica
UHP 2 też są bardzo fajne, choć tu mogą być rozrzuty jakościowe i kłopot z wyrażeniem. Obie miałem i Fulda jest super. To rozwiązanie do Ceed, u mnie tył super wygłuszyłem i jest bardzo fajnie, ale co się nameczyłem tym hałasem. Kolejny kolega prosi mnie już o pomoc z wyciszenia tego modelu...
UHP 2 też są bardzo fajne, choć tu mogą być rozrzuty jakościowe i kłopot z wyrażeniem. Obie miałem i Fulda jest super. To rozwiązanie do Ceed, u mnie tył super wygłuszyłem i jest bardzo fajnie, ale co się nameczyłem tym hałasem. Kolejny kolega prosi mnie już o pomoc z wyciszenia tego modelu...
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 sty 2022, 12:35
- model samochodu: Kia Ceed SW GTLine AEB 1.5 TGDI 6MT
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Ja założyłem Michelin CrossClimate 2 i też jestem zadowolony tyle że to wielosezonowe.
Jestem jeszcze przed wygłuszeniem a po zmianie samych opon już halas w uszy nie kuje.
No chyba że to nie opony tylko się przyzwycziłem
Jestem jeszcze przed wygłuszeniem a po zmianie samych opon już halas w uszy nie kuje.
No chyba że to nie opony tylko się przyzwycziłem
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 lip 2020, 21:29
- model samochodu: Ceed lll sw 1,4T 7dct + full
- Lokalizacja: Wawa
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Caloroczne bridgestone 005 evo. Mało komfortowe , głośne. Czasami nieprzyjemnie buczące. Unikać.
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Dzieki wszystkim. Na razie wygrywa Fulda.
Czy ktos ma doswiaczenie z oponami Continental?
Czy ktos ma doswiaczenie z oponami Continental?
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Conti znikają w oczach, miałem w rozm 205/60/16 V w Cruzie. Zmiana na Falken Z914 i te sa zarąbiste, ciche i wytrzymałe. Teraz trzeci sezon zaliczą.
Micheliny Primancy 3 w rozmiarze 225/50/17 V w Oplu Zafira C szybko się wyząbkowały i huczały niemiłosiernie, zamiana na Dębicę UHT 2 w tym samym rozmiarze, to tak jakbym założył słuchawki, cisza, ale też znikły szybko. Następnie przyszła kolej na Hankooka Prime K125 , niestety bardzo nierówno się ścierają.
Dla mnie osobiście Falken jest na +4, reszta na 3, a klasa opon prenium (conti) na 2.
A tak dla informacji to Continental są robione w Rosji!!
Micheliny Primancy 3 w rozmiarze 225/50/17 V w Oplu Zafira C szybko się wyząbkowały i huczały niemiłosiernie, zamiana na Dębicę UHT 2 w tym samym rozmiarze, to tak jakbym założył słuchawki, cisza, ale też znikły szybko. Następnie przyszła kolej na Hankooka Prime K125 , niestety bardzo nierówno się ścierają.
Dla mnie osobiście Falken jest na +4, reszta na 3, a klasa opon prenium (conti) na 2.
A tak dla informacji to Continental są robione w Rosji!!
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Te wykrzykniki sa zbede. Gdzie robione niewazne. Wazne aby byly dobre.DARIUS pisze: ↑08 mar 2023, 19:06 Conti znikają w oczach, miałem w rozm 205/60/16 V w Cruzie. Zmiana na Falken Z914 i te sa zarąbiste, ciche i wytrzymałe. Teraz trzeci sezon zaliczą.
Micheliny Primancy 3 w rozmiarze 225/50/17 V w Oplu Zafira C szybko się wyząbkowały i huczały niemiłosiernie, zamiana na Dębicę UHT 2 w tym samym rozmiarze, to tak jakbym założył słuchawki, cisza, ale też znikły szybko. Następnie przyszła kolej na Hankooka Prime K125 , niestety bardzo nierówno się ścierają.
Dla mnie osobiście Falken jest na +4, reszta na 3, a klasa opon prenium (conti) na 2.
A tak dla informacji to Continental są robione w Rosji!!
-
- Posty: 1139
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 12:38
- model samochodu: Kia Sportage V GT 4WD HEV + wszystko (tylko dziury w dachu nie chciałem)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: CEED III 2019r. SW 1.4 GDI 7 DCT wyciszenie, opony
Jak i w kilku innych krajach, a skoro kupiłeś te zrobione w fabryce razem z onucami to nie dziwne że były kiepskie. Używałem kilku kompletów Continentali, zresztą obecnie w Sportage też są i nie narzekam. Opona o dobrej przyczepności musi się ścierać, jak się nie ściera to nie licz na dobre trzymanie (oczywiście nie piszę o toczeniu się wokół komina) w sytuacji bardziej wymagającej.