Problem z akumulatorem
Re: Problem z akumulatorem
Jest temat na forum musisz poszukać, chodzi o to:
https://www.google.com/amp/s/www.auto-s ... amp?espv=1
https://www.google.com/amp/s/www.auto-s ... amp?espv=1
soon Kia XXX
Re: Problem z akumulatorem
Wydaje mi się że to może być przyczyną twoich problemów, ale musisz to potwierdzić w ASO
soon Kia XXX
Re: Problem z akumulatorem
Dzięki Panowie za podpowiedź, zaraz będę w ASO
Re: Problem z akumulatorem
Sprawa się już wyjaśniła, w firmie której przyciemniałem szyby (to nie było pierwsze auto które im oddałem) jakiś Janusz źle wpiął światło stop na szybie i stąd ten problem. Poprosiłem w ASO o fakturę żeby firma wykonującą usługę pokryła koszty serwisu, powiedzieli ze nie trzeba, a ja mówię że to kwestia 15 minut i sprawa jest załatwiona, bo nie lubię jak ktoś poprawia czyjś błąd czy niedopatrzenie za free, powiedzieli w KIA ze nie trzeba i żeby dać już spokój... Mówię no ok, ja chce być tylko fair i tyle...
Dziwne, ale skoro nic nie chcieli to już nie nalegałem.
Pozdrawiam
Dziwne, ale skoro nic nie chcieli to już nie nalegałem.
Pozdrawiam
Re: Problem z akumulatorem
To dobry news, ze nie jakas wada. Tylko co ma Janusz do tego ? Na 97% byl to Robert, Edek, Slawek lub kazdy inny.
Re: Problem z akumulatorem
odkopuje stary temat... mam ten sam problem i zastanawiam się czy inni również. Auto ma trafić w przyszłym tygodniu do ASO na parę dni na obserwacje.michal pisze: ↑09 lut 2020, 10:33 Może trzymasz kluczyk blisko auta? Ostatnio na przeglądzie w ASO mi powiedzieli, że tydzien czasu sprawdzali innego stingera dlaczego akumulator w nim pada i okazało się ze to przez kluczyk który leżał obok samochodu.
Co do akumulatora potwierdzam, że jest słabo, sam samochód musi dużo konsumować energii na postoju, mam zainstalowaną kamerkę viofo bezpośrednio, czyli nagrywa również w trybie parkingowym i wystarczy, że odstawie samochód na 3-4 dni i wyświetla się komunikat z rozładowanym akumulatorem. Dlatego w garażu wyłączam kamerkę, trochę to słabe, w żony Megane jest taka sama kamerka i tam takiego problemu nie ma.
Do Stingera my22 podpięte na stałe dodatki:
1) viofo a129 duo plus z trybem parkingowym
auto event w momencie kiedy nagrywa - 0.3 - 0.4 A
auto event kiedy nie nagrywa - 0.2- 0.3A
2) Kia Safety System
pobiera ok 15mA podczas czuwania.
3) dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe
20 mA
// informacje o poborze prądu od producentów/dystrybutorów
auto świeżo po trasie kilkaset km + 2-3 dni postoju i dostaje komunikat o rozładowanym akumulatorze. Auto odpala, wystarczy nim trochę pojeździć - nawet krótkie trasy po mieście parę km i komunikat znika.
Trochę się obawiam co to będzie przy niższych temperaturach, stąd ten post. Nie mam gdzie akumulatora podładowywać... w drugim aucie z takim samym wideorejestratorem problem nie występuje.
Orientuje się ktoś jakiej pojemności jest aku w tych nowych stingerach?
Re: Problem z akumulatorem
Podaj napiecie aku rano przed odpaleniem.
Wylacz odsuwanie fotela i kierownicy, nawet cuagla zabawa klapa swoje pobiera.
Kia conekt wywala na pomaranczowo info o aku jest napiecie spadnie do 12,2v.
Moze byc tak ze w zime aku ciagle bylo niedoladowane i teraz juz aku nie sie sie doladowac silnikiem
AGM 90 Ah najlepiel ladowac 10A na 15v do 16v
Podlafodanie aku na klemavh ladowarksmi automatycznymi 14,8v i 5A to wiele nie daje bo geestosc elektrolitu i tak bedzie niska.
Na poczatek zobacz czy masz ladowanie na wlaczonym silniku 14,2- 14,8v - wykluczy sie regulator napiecia i alternator
Ludzie w mazdach tez maja problemy a aku fabryczny alarm + immobilajzer omega swoje pobieraja, w stinger kamerki i tryb parkingowy, bagaznik, kierowca i fotel sie odsuwaja na wyłączonym silniku i pobieraja prad z aku.
Wylacz odsuwanie fotela i kierownicy, nawet cuagla zabawa klapa swoje pobiera.
Kia conekt wywala na pomaranczowo info o aku jest napiecie spadnie do 12,2v.
Moze byc tak ze w zime aku ciagle bylo niedoladowane i teraz juz aku nie sie sie doladowac silnikiem
AGM 90 Ah najlepiel ladowac 10A na 15v do 16v
Podlafodanie aku na klemavh ladowarksmi automatycznymi 14,8v i 5A to wiele nie daje bo geestosc elektrolitu i tak bedzie niska.
Na poczatek zobacz czy masz ladowanie na wlaczonym silniku 14,2- 14,8v - wykluczy sie regulator napiecia i alternator
Ludzie w mazdach tez maja problemy a aku fabryczny alarm + immobilajzer omega swoje pobieraja, w stinger kamerki i tryb parkingowy, bagaznik, kierowca i fotel sie odsuwaja na wyłączonym silniku i pobieraja prad z aku.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2022, 19:24 przez Niko123, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Problem z akumulatorem
W Stingerze 2.0 mam VIOFO 129 od 4 lat, a żona w Ceed od prawie 3 lat i zawsze pokazywała się nam ten komunikat o niskim poziomie aku przez urządzenie zewnętrzne, ale muszę Was uspokoić, że pomimo tego nigdy nie mieliśmy żadnego problemu z odpaleniem aut, nawet w zimie.
Re: Problem z akumulatorem
Ale to i tak super ze tyle lat.
Jesli jest info uvo to aku ma 12,2v lub mniej
12,2v= 55% naladowania akumulatora
Ciagle niedoladowany akumulator szybciej pada.
Moim zdaniem warto taki akumulator doladowac jednak przed zima.
Jesli jest info uvo to aku ma 12,2v lub mniej
12,2v= 55% naladowania akumulatora
Ciagle niedoladowany akumulator szybciej pada.
Moim zdaniem warto taki akumulator doladowac jednak przed zima.