Szukałeś na necie? Na YT widziałem podobne filmiki do nowego i starszego Ceed. Myślę, że w XCeed będzie tak samo.
KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
Re: KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
Re: KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
Wygłuszyłem tylne nadkola i bagażnik, jest wyraźna poprawa. Pozostał przód. Temat dotyczy wyciszenia bagażnika, moje pytanie co do przodu. Nadkola od zewnątrz to nie problem, chciałbym od środka, czy ktoś robił ? , może jakiś krótki instruktaż.
Re: KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
Dam rade że nie wyciszajcie sama pianka kauczukowa.
Najlepsze to takie połączenie jak np. mata bitumiczna 2mm + Samoprzylepna pianka kauczukowa (gumowa), wygłuszająca i wodoodporna.
Grubość: 10mm.
Niby piszą że mata bitumiczna najbardziej wplywa na drgania i usztywnienie ale tez bardzo wplywa na wyciszenie.
Miedzy sama pianka 10mm a pianka 10mm+ mata bitumiczna 2mm jest rożnica,
Najlepiej :
Bagaznik + tylne nadkola od srodka + wszystkie nadkola od zewnatrz + wszystkie drzwi.
Jeśli ktoś ma czas to dach z podloga jest zabawa, wszystko odkrecac jak, tunej srodkowy i fotele, wiele zabawy.
Podstawa to
bitumiczna 2mm+ pianka 10mm ( Bagaznik + tylne nadkola od srodka + wszystkie nadkola od zewnatrz + wszystkie drzwi. )
+ dodatkowe uszczelki z aliexpres.
Co do samych drzwi to w nisaanie juke od srodka drzwi mata bitumiczna 2mm + pianka kauczukowa 7mm i na zewnetrzna blache drzwi gdzie jest poczek drzwi tez mata 2mm+pianka 5mm.
W kazdym aucie bedzie inaczej np. w mazdzie do srodka drzwi weszla pianka 10mm i szyba nie przeszkadzala w nissanie max 7 mm.
Na zewnetrzne blachy gdzie idzie boczek drzwi tez trzeba najpierw sprawdzic czy 5 czy 7 czy 10 mm , jak dowalicie 10 mm to moze byc ze boczke bedzie za bazdzo odstawac i nie dacie rady boczxka zamontowac bo plastikowe klipsy beda za male bo 10 mm pianka bedzie za bardzo boczek odpychac.
Nie robilem drzwi w kia xcreed wiec nie napisze jakie materialy sa optymalne.
Niedawno wyciszalem tak nissanan juke 2022 - efekt po dodatkowych uszczelkach i wyciszenie drzwi taki ze jak mija cie auto to prawie nic nie slychac , raczej dzwiek wiatru od mijajacego auta, tu sa braki w nissanie juke brak klejonych szyb ale to klasa auta B, z klejonymi szybami bylo by jeszcze lepiej.
Najlepsze to takie połączenie jak np. mata bitumiczna 2mm + Samoprzylepna pianka kauczukowa (gumowa), wygłuszająca i wodoodporna.
Grubość: 10mm.
Niby piszą że mata bitumiczna najbardziej wplywa na drgania i usztywnienie ale tez bardzo wplywa na wyciszenie.
Miedzy sama pianka 10mm a pianka 10mm+ mata bitumiczna 2mm jest rożnica,
Najlepiej :
Bagaznik + tylne nadkola od srodka + wszystkie nadkola od zewnatrz + wszystkie drzwi.
Jeśli ktoś ma czas to dach z podloga jest zabawa, wszystko odkrecac jak, tunej srodkowy i fotele, wiele zabawy.
Podstawa to
bitumiczna 2mm+ pianka 10mm ( Bagaznik + tylne nadkola od srodka + wszystkie nadkola od zewnatrz + wszystkie drzwi. )
+ dodatkowe uszczelki z aliexpres.
Co do samych drzwi to w nisaanie juke od srodka drzwi mata bitumiczna 2mm + pianka kauczukowa 7mm i na zewnetrzna blache drzwi gdzie jest poczek drzwi tez mata 2mm+pianka 5mm.
W kazdym aucie bedzie inaczej np. w mazdzie do srodka drzwi weszla pianka 10mm i szyba nie przeszkadzala w nissanie max 7 mm.
Na zewnetrzne blachy gdzie idzie boczek drzwi tez trzeba najpierw sprawdzic czy 5 czy 7 czy 10 mm , jak dowalicie 10 mm to moze byc ze boczke bedzie za bazdzo odstawac i nie dacie rady boczxka zamontowac bo plastikowe klipsy beda za male bo 10 mm pianka bedzie za bardzo boczek odpychac.
Nie robilem drzwi w kia xcreed wiec nie napisze jakie materialy sa optymalne.
Niedawno wyciszalem tak nissanan juke 2022 - efekt po dodatkowych uszczelkach i wyciszenie drzwi taki ze jak mija cie auto to prawie nic nie slychac , raczej dzwiek wiatru od mijajacego auta, tu sa braki w nissanie juke brak klejonych szyb ale to klasa auta B, z klejonymi szybami bylo by jeszcze lepiej.
-
- Posty: 602
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
Jestem zaskoczony. W ostatnim numerze motoru jest test x-Ceeda, cx-30, captur, kamiq i t-roc. Kia przy 100km/h 68 dB, mazda 66 a reszta 64. Podobno różnica 2db to tak jakby było 2 razy głośniej? Nie wiem czy to prawda. Jeśli dane są wiarygodne to jednak mieliśmy racje grzebiąc przy wygłuszeniu.
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda
Re: KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
W najnowszym "Auto Moto"
Przy 100km/h / 130km/h
CEED sw - 68/71 db
FOCUS kombi - 68/71 db
GOLF variant - 69/71 db.
a podobno kombi najgłośniejsze z całej rodziny ceed-a a tu wynik porównywalny.
Przy 100km/h / 130km/h
CEED sw - 68/71 db
FOCUS kombi - 68/71 db
GOLF variant - 69/71 db.
a podobno kombi najgłośniejsze z całej rodziny ceed-a a tu wynik porównywalny.
Re: KIA XCEED wyciszenie tylnego bagażnika
3 db= +/- 2x glosniej / ciszej
Takich porownan bylo juz wiele
Tu starszy test
Takich porownan bylo juz wiele
Tu starszy test
- Załączniki
-
- IMG_20221227_231334.jpg (43.6 KiB) Przejrzano 1873 razy
-
- IMG_20221227_231308.jpg (81.74 KiB) Przejrzano 1874 razy