Hookie pisze: ↑18 maja 2022, 12:28
Jakim cudem masz uruchomiony leasing na auto, którego nie ma? XD
Też miałem taki przypadek - na Focusa, którego mi nie wyprodukowali... Pierwsza wpłata jest robiona (np. 1%) jeszcze przed odbiorem samochodu.
Potem jest procedura zwrotu, anulowania umowy itd. Niestety.
Hookie pisze: ↑18 maja 2022, 15:56
A to jakaś mega słaba akcją jeśli tyle odkręcania, współczuję. Ja wpłaciłem zaliczkę i nic nie było jeszcze uruchamiane.
U mnie tak to wyglądało, bo brałem Leasing poza salonem - lepsze warunki. No i chciałem sobie zbić podatek na koniec roku );
Hookie pisze: ↑18 maja 2022, 15:56
A to jakaś mega słaba akcją jeśli tyle odkręcania, współczuję. Ja wpłaciłem zaliczkę i nic nie było jeszcze uruchamiane.
U mnie tak to wyglądało, bo brałem Leasing poza salonem - lepsze warunki. No i chciałem sobie zbić podatek na koniec roku );
Ja policzyłem poza salonem, wyszło taniej i salon przebił ofertę. Totalnie polecam takie zagrywki, zawsze działa.
Ja x ceed mam zamówiony z planowanym odbiorem na 18.07.22
Po wysłaniu ogólnego zapytania czy zostały anulowane wszystkie zamówienia ze skrzynią DCT czy tylko część, najpierw zostałem poproszony o to gdzie zamawiałem.
A dzisiaj otrzymałem taką informację:
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że nie upłynął jeszcze termin produkcji Pana pojazdu.
Jednocześnie informujemy, że na chwilę obecną Pański pojazd nie trafił jeszcze na linię produkcyjną. Jeżeli w systemie pojawi się data planowanej produkcji będzie możliwe oszacowanie przybliżonego terminu dostarczenia pojazdu."
Uprzedzając mam zamówiony model prestige line, aeb, 7 dct 1.5
I też nie wiem czy anulują mi po upływie terminu..
Bo już w sumie planowałem zamawiać gdzie indziej.
U mnie salon strzelił sobie sam w kolano wysyłając e-mail do mnie . Z treści wynika że przy składaniu zamówienia 21.01.2022r salon już wiedział że auto nie zostanie wyprodukowane . Z całą umowa rezerwacyjna oraz faktura wykonania zaliczki jestem umówiony z radcą konsumenta aby coś na tym ugrać dla siebie 5 miesięcy trzymali mnie w niepewności odrzucili zamówienie i nie przedstawili mi żadnej alternatywny co do innego auta , salon wręcz się śmieje prosto w oczy i mówi że mogłem zamówić również inne auto gdzie indziej i wziąć te które będzie dostępne . Na pewno tak tego nie zostawię
Myślisz, że to wina salonu? Przecież zamówienia anulowała odgórnie KIA POLSKA zmuszona przez koreańczyków, a nie jakiś tam salon. Salony nie mają tutaj nic do powiedzenia. Dla nich każdy klient to strata.