_snufkin_ pisze: ↑29 sty 2022, 18:47
Piotr P pisze: ↑29 sty 2022, 11:12Dynamica na Plowieckiej. Ja to zaczynam myśleć ze nawet kolor ma znaczenie
nic czekam do 10 cierpliwie potem będę działał i ich cisnął…
No co za przypadek! Też tam zamawiałem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obsługi, ale u mnie też było tak, że między zamówieniem a produkcją dealer nie był w stanie udzielić mi żadnej informacji. Tylko trudno winić salon o bajzel na Słowacji.
Ja z obsługi byłem zadowolony. Do czasu aż mi próbowali wmówić ze mam termin na maj
potem się przyznali ze się im pomyliło i odczytali 5.02 jako 2 maja… pytanie czy w systemie tez
Ja jednak trochę winie salon - on jest tym miejscem kontaktu i wpływa na postrzeganie marki. I tłumaczenie ze nic nie wie, bo producent jest trochę słabe… w mojej branży gdybym tak powiedział byłoby po klientach