Kia PROCEED wersja GT line - 115 200 zł
CEED SW - ta sama wersja co miał być diesel - 102 500 zł pakiet Smart + LED
CEED SW - L + pakiet Business Line - 107 600 zł
Coś jeszcze może urwę. Zastanawiam się między Pro a Business
Wybrałem Proceed w białej perle. Cena 115000 + 2500 za kolor. Do tego dywaniki welur, mata bagażnika i podświetlenie nóg. Zmieniłem dealera bo tamten oferował to, co pisałem wcześniej. Jutro dowiem się czy załapię się na produkowane już (5 szt.) czy dopiero pójdzie do produkcji. Stąd zmiana koloru na białą perłę.
Właśnie dostałem info, że moje auto zostało wyprodukowane. W czerwcu odbiór.
Super! A ten Twój Proceed się produkował czy czekał na produkcję, jak podpisywałeś umowę?
Ja wczoraj podpisałem umowę na ceeda SW w wersji L srebrny metalik. Dostałem to co chyba wszyscy, czyli dywaniki i mate + 3% rabat. Na wczoraj auto czekało na produkcję.
Czekało na produkcję. Tak jak pisałem wcześniej było ryzyko, że nie załapię się, bo było 5 na Polskę i kto pierwszy ten lepszy. Ale jak widać, udało się.
.
Też mi anulowali zamówienia z listopada 2021 na Proceed'a. Dealer w piśmie twierdzi ze producent nie będzie już produkować tego modelu z tym silnikiem. Zamierzam iść z dealerem i Kia do sądu. W listopadzie zamówilem ProCeeda GT 1.6 T-GDI 204 KM 7DCT opcja full bez panoramy za 139600 PLN . Dzisiaj twierdzą że nie będą go już produkować. W Niemczech w dalszym ciągu mozna go jednak zamawiać i po ok 6 mc odebrać ale już za 38900 EUR = ok 170000 PLN przy dzisiejszym kursie. Zmowa dealerów i importera ktorzy uznali że trzeba więcej zarobić. Anulują zamówienia bez kosztów po swojej stronie. Za parę chwil jak pozbędą się wszystkich klientów którzy zamówili po starych cennikach, oferta na Ceed'y GT z 1.6 T-GDI 204 KM i wszystkie inne modele z 7DCT znów się pojawi w ofercie. Oczywiście już za inne pieniądze. Zwykłe zlodziejstwo i cwaniactwo. UOKIK znowu będzie miał co robić.
SebaRJ pisze: ↑21 maja 2022, 17:37
.
Też mi anulowali zamówienia z listopada 2021 na Proceed'a. Dealer w piśmie twierdzi ze producent nie będzie już produkować tego modelu z tym silnikiem. Zamierzam iść z dealerem i Kia do sądu. W listopadzie zamówilem ProCeeda GT 1.6 T-GDI 204 KM 7DCT opcja full bez panoramy za 139600 PLN . Dzisiaj twierdzą że nie będą go już produkować. W Niemczech w dalszym ciągu mozna go jednak zamawiać i po ok 6 mc odebrać ale już za 38900 EUR = ok 170000 PLN przy dzisiejszym kursie. Zmowa dealerów i importera ktorzy uznali że trzeba więcej zarobić. Anulują zamówienia bez kosztów po swojej stronie. Za parę chwil jak pozbędą się wszystkich klientów którzy zamówili po starych cennikach, oferta na Ceed'y GT z 1.6 T-GDI 204 KM i wszystkie inne modele z 7DCT znów się pojawi w ofercie. Oczywiście już za inne pieniądze. Zwykłe zlodziejstwo i cwaniactwo. UOKIK znowu będzie miał co robić.
Sąd to czas i koszty. Żeby się nie okazało, że zamiast wywalczyć odszkodowanie za różnicę w cenie, drugie tyle zapłacisz za rozprawy i prawnika. Trzymam jednak kciuki.
Witam. Dostał już ktoś nową ofertę w zamian za anulowanie zamówionego Ceeda BLP w automacie, nie wiem czego spodziewać się od mojego dealera K-ce. Czekam na oferty które ma mi przedstawić w poniedziałek. W zaistniałej sytuacji chciałbym takie samo auto tylko w manualu, pytanie czy ktoś z was otrzymał taką propozycję i za jaką kwotę
Ja dziś byłam u dealera, w zamian za mojego anulowanego ceeda gt z dct (tylko lakier dobierałam inny), który był na grudzień 2021 po 124.400 (z rabatem wyszło wtedy 121.400 zł + jakieś tam pierdolety) zaproponowano mi ceeda gt-line 1.5 160km manual oczywiście (na grudzień 2021 taki sam był po 108.900 bez niczego), teraz wyszło 117.900 (cena w katalogu) + lakier 2.500, z rabatem w sumie prawie takim samym jak pół roku temu ostatecznie z 117.000 moge go brać. Oprócz lakieru nie dobierałam żadnych opcji dodatkowych. Czyli w zasadzie jestem w plecy przez te pół roku podwyżek o jakieś 9 koła. No ale w porównaniu z gt wersja na "wtedy" w kieszeni zostanie 4.400 zł. Skłaniam się żeby go wziąć mimo wszystko, biorąc pod uwagę to, że auta na bank jeszcze podrożeją, a przy obecnych cenach paliw ta opcja bedzie jednak bardziej ekonomiczna. Emocje z jazdy trzeba będzie odłożyć na później, choć 160 km raczej też dadzą radę. Pomyśle o zmianie jak się sytuacja uspokoi.
Gdy pytalem o Octavie w Skodzie jesienia to rozmowa byla mniej wiecej taka:
Ile trzeba czekac ? - nie wiadomo, ale dlugo (na pewno 2023)
Ile bedzie kosztowalo? - nie wiadomo, ale na pewno drozej niz teraz
Wg mnie nie. Powinni probowac wyjsc z sytuacji z twarza.
VW podobno szybko produkuje auta... Ponoc 3 miesiące. Wydaje sie, że pewne problemy VAG spowodowane bepzrawnymi lockdownami vag przelal na inne marki (np skoda) a te lepsze produkuje bez wiekszych zakłóceń. Ale trzeba by to potwierdzic
Muszę Cie zmartwić, ale VAG ma takie same problemy produkcyjne. Byłem dziś w Skodzie dają cenę już za rocznik 2023 z zastrzeżeniem że ta cena może sijeszcze zmienić. Realny czas oczekiwania 12 miesięcy, ale gwarancji nikt nie da.
Kolego vag jako calosc ma problem ale nie takiego problemu vw. I o tym pisalem. Trzeba rozróżnić koncern od poszczególnych marek. I jak wspomnialem SKODA MA DUZY PROBLEM ALE Vw juz takiego problemu ponoc nie ma i np Na TRocka czeka sie 3 miesiace. Czy to prawda nie wiem.