Strona 87 z 117

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 18 wrz 2022, 20:18
autor: przemster
Pittt pisze: 17 wrz 2022, 13:21 U mnie systemy bezpieczeństwa przyświrowały tylko raz w Chorwacji, krzyczało żeby sprawdzić wszystko, wyłączyłem i włączyłem auto i mu przeszło... Coś jest z tempomatem adaptacyjnym bo czasami ma problem z przyspieszeniem do ustawionej prędkości jakby coś przed sobą widział albo buja się minutę do zaprogramowanej V...
może to kwestia ustawionej odległości w tempomacie?

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 18 wrz 2022, 20:36
autor: Pittt
przemster pisze: 18 wrz 2022, 20:18
Pittt pisze: 17 wrz 2022, 13:21 U mnie systemy bezpieczeństwa przyświrowały tylko raz w Chorwacji, krzyczało żeby sprawdzić wszystko, wyłączyłem i włączyłem auto i mu przeszło... Coś jest z tempomatem adaptacyjnym bo czasami ma problem z przyspieszeniem do ustawionej prędkości jakby coś przed sobą widział albo buja się minutę do zaprogramowanej V...
może to kwestia ustawionej odległości w tempomacie?
Nie, po prostu mu odbiło bo później było już ok.

Następna skucha to końcowy tłumik - po nagrzaniu coś brzęczy w środku - będę to musiał zgłosić to na 1 przeglądzie...

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 18 wrz 2022, 21:27
autor: przemster
vladi pisze: 07 wrz 2022, 12:21 u mnie tylko raz system multimedialny (cały ekran) po prostu się nie włączył. Postało autko pod marketem 20 minut i już działało normalnie.

inna sprawa, że często jak jest ekran powitalny z potwierdzeniem, to potrafi się zablokować do ponownego uruchomienia samochodu (nie przechodzi dalej) - dzieje się tak około raz na tydzień.

poza tym to jeszcze prawe czujniki martnego pola działają jak chcą, zazwyczaj nie... przy przeglądzie zgłoszę wszystko hurtem.
jaki masz problem z tym prawym czujnikiem? U mnie też robi dziwne akcje: do 50-60 km/h widzi samochody, a później to już loteria. Czasem nie widzi tylko ciężarowego przy wyprzedzaniu, a czasem w ogóle niczego nie widzi.
I ostatnio zauważyłem ,że w trakcie jazdy wyłącza się asystent pasa ruchu.

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 19 wrz 2022, 09:00
autor: vladi
1:1 mamy takie same objawy z prawym czujnikiem. Za moment jadę na przegląd olejowy więc zgłoszę, zobaczymy co poradzą na to.

Asystent u mnie działa różnie w zależności od nawierzchni (zczaiłem, że są drogi gdzie po prostu nie widzi pasów - takie "stare za gierka z jasnym asfaltem" i lekko wyblakłą farbą), ale to jestem w stanie zrozumieć. Na autostradach i ekspresówkach działa zawsze poprawnie więc uznałem, że to nie problem ogólny, tylko z przybrudzonym czujnikiem (w lusterkach) i olałem to.

inna sprawa, że u mnie też zacząłem zauważać, że tłumik rezonuje w jakby blacha się obijała w środku. Nie jest to upierdliwe, ale też na przeglądzie zgłaszam.

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 19 wrz 2022, 16:54
autor: przemster
vladi, jak po przeglądzie ?

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 19 wrz 2022, 18:11
autor: Pittt
Kurcze, jak tak czytam, to prawą stroną u mnie też nie widzi ciężarówek a osobówki jak mu pasi...

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 20 wrz 2022, 15:50
autor: vladi
przegląd mam dopiero na 29.09, dam znać.

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 21 wrz 2022, 12:43
autor: przemster
vladi pisze: 20 wrz 2022, 15:50 przegląd mam dopiero na 29.09, dam znać.
a ja Twoje "Za moment jadę na przegląd olejowy" to przyjąłem, że będziesz tego dnia miał wyjazd. :lol:
Ja ma umówiony termin z usterkami na 28.09. Zobaczymy co powiedzą jak im kilka spraw zgłoszę.

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 21 wrz 2022, 14:39
autor: tompear
Pittt pisze: 19 wrz 2022, 18:11 Kurcze, jak tak czytam, to prawą stroną u mnie też nie widzi ciężarówek a osobówki jak mu pasi...
Mojego Proceeda odebrałem tydzień temu i czujnik martwego pola z prawej strony działa tak samo jak u was, raz widzi tam auto a raz nie. I nie ma znaczenia czy to jest Fiat 500 czy ciągnik siodłowy Volvo z naczepą. Też chętnie się dowiem co serwis na to. Bo to idzie w kierunku 'ten typ tak ma'.

Re: Typowe usterki i niedoróbki

: 21 wrz 2022, 20:19
autor: tompear
Szarpnąłem się i zrobiłem coś, czego prawdziwy Polak nigdy nie robi czyli popatrzyłem do instrukcji:
System wykrywania ryzyka kolizji w martwym polu (BCA) pomaga wykrywać i monitorować pojazdy nadjeżdżające w martwym polu po stronie kierowcy i ostrzega kierowcę o ryzyku kolizji ...
Ponadto, gdy istnieje ryzyko kolizji podczas zmiany pasa ruchu lub wyjeżdżania przodem z miejsca parkingowego, system wykrywania kolizji w martwym polu pomaga uniknąć kolizji.
Dodatkowo jest tam pełno ograniczeń i sytuacji gdy ten system nie będzie działał lub będzie działał niepoprawnie. Tak więc ten prawy czujnik martwego pola to chyba działa zgodnie z planem. Jak się komuś chce wyciągać instrukcję żeby poczytać o tym więcej to jest to w sekcji 6, strona 113.