Ciąg dalszy...przemster pisze: ↑28 wrz 2022, 20:25 Byłem dzisiaj w serwisie, na umówionym przeglądzie z pierdoletami. Oczywiście przy zgłaszaniu śmiechu było co niemiara, normalnie stand up zafundowałem na przyjęciu samochodu. I tylko dopytywanie, co jeszcze znalazłem.
Zgłaszałem:
- ponadnormatywne zużycie tapicerki
- uszkodzony podnośnik fotela
- prawy radar martwego pola który żyje własnym życie, a ostatnio to w ogóle przestał żyć - oczywiście chcieli sami wykonać jazdę próbną ale uparłem się, że to ja będę demonstrował kiedy występuje
- czasem nie działają czujniki zapiętych pasów na kanapie, mimo zapięcia to piszczy
- kiedy zapali się rezerwa to mogę zalać max 40 litrów
- trzeszczenie i zgrzytanie przy kręceniu kierownicą przy parkowaniu
Wnioski:
- przyznali, że faktycznie tapicerka wyciera się szybko
- podnośnik fotela do wymiany
- radar odmówił posługi, to też potwierdzili
- z pasami i czujnikami podobno ok, mam obserwować i nagrać film
- jak już będę na głębokiej rezerwie to mam nagrać film jak tankuję, ile litów weszło
- z trzeszczeniem kierownicy to w trakcie testów nic nie wystąpiło, mam nagrać film jak się pojawi.
Po sprawdzeniu już tak zabawnie nie było. Teraz mają napisać kwit do KIA, że są takie przypadki i uzyskać zgodę na wymianę. Z radarem jest jeszcze taka historia, że na obecną chwilę nie występuje w magazynach jako część do wymiany. Fizycznie go nie ma. Mam czekać na info co dalej i obserwować.
Także tego...
Po miesiącu ciszy, napisałem email do Pana, który przyjmował na serwis. Zadzwonił i powiedziała, że właśnie się dowiedzieli od Centrali KIA, że te ich oględziny to jednak za mało i muszą być filmy z nieprawidłowościami. Ale mimo filmów to też będzie ciężko z uznaniem radaru do wymiany. Dodatkowo Centrala uznała przetarcia na fotelu jako normalne zużycie elementu. A za chwilę dowiedziałem się, że to ja nieprawidłowo użytkuję pojazd.
Ciekawe jak podejdą do baku, bo też przesłałem film z tankowania.
Boję się pomyśleć co będzie przy przebiegu 60 000 km lub 100 000 km.