michal84 pisze: ↑03 cze 2019, 13:46
FragStinger pisze: ↑03 cze 2019, 12:36
michal84 pisze: ↑02 cze 2019, 22:34
Taka ciekawostka:
W przypadku rejestratorów Blackvue producent oferuje dedykowaną ładowarkę wpinaną do portu ODB. Fajne rozwiązanie nie trzeba nic przerabiać, do tego przełącznik czy ma być tryb parkingowy czy nie, oraz zabezpieczenie przed rozładowaniem aku.
Może istnieje takie uniwersalne rozwiązanie typu ODB-USB - nie wiem...
Nic bym nie podpinal pod gniazdo serwisowe z nieznanego zrodla.
A co do samej kamery ja mam VIofo a129 dual (przod + tyl), w koncu zamontowalem sam. Z trybem parkingowym, wpiete bezposrednio pod zasilanie i kable pochowane tak ze ich praktycznie nie widac.
Banalnie proste i gora 30 minut roboty.
Nie podpinał do odb z jakiego powodu? To oficjalne rozwiązanie a nie szalona twórczość domorosłego elektronika...
"Oficjalne" to by bylo gdyby bylo od Kia
To jest rozwiazanie na latwizne, podpinajac odb jaka masz gwarancje co jest w systemie kamery albo puszki? Jak kamera ma dostep przez Bluetooth/Wifi i ma polaczenie bezposrednio pod diagnostyke to ktos kto bedzie mial dostep do sieci moze zrobic z fura praktycznie wszystko, otworzyc, odpalic, cokolwiek. Zaryzykujesz ze siec wifi w kamerze jest na tyle dobrze zabezpieczona?
Zwykle podpiecie pod bezpieczniki to DOSLOWNIE 5 minut roboty, jest bezpieczniejsze i kosztuje 50zl (zestaw viofo, 3 zylowy z parking mode). Tutaj przeplacasz 200zl, w dodatku poczytaj opinie o power magicu - bardzo duzo jest wadliwych i w ogole nie dziala, a czesc nie odcina przy mocnym zuzyciu aku i potem ludzie lataja z kablami
Co do normalnego podlaczenie - przejsciowki do Stinger to MICRO2.
Otwierasz przod (pod kierownica z lewej jest skrzynka z bezpiecznikami) i na plastiku zabepiaczajacym bezpieczniki od tylu masz rozrysowane DOKLADNIE ktory jest od czego. Bierzesz jeden ktory dziala caly czas (np. od tylnej klapy czy klaksonu), wyjmujesz bezpiecznik, wkladasz go w kabel i wpinasz go w to samo miejsce. To samo robisz z drugim kablem pod zrodlo ktore dziala po uruchomieniu zaplonu (np. power outlet z usb, szyby). Mase pod dowolna srube. I tyle. Calosc to MAKS 5 minut roboty nawet dla kogos ulomnego elektronicznie
Serio, jedyny problem przy montazu kamery w stingerze to przelozenie kabli tylnej kamery przez tylna oslone przy szybie na klapie. Do tej pory nie wiem jak to zrobic ;D