A wyjścia na węże w przepustnicy od spodu to gdzie mają iść bo nie mam żadnego.
Auto ma założony gaz, chodzi tak czy tak nierówno
Problem z silnikiem Kia Sportage 1 2.0 16v
Re: Problem z silnikiem Kia Sportage 1 2.0 16v
Jak masz gaz to możesz mieć rozjechana mapę wtryskową, albo cewki i kable wysokiego napięcia do wymiany - przerabiam temat w Renault.
Co do węży nie pomogę bo nie wiem.
Co do węży nie pomogę bo nie wiem.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: Problem z silnikiem Kia Sportage 1 2.0 16v
To co teraz?
Re: Problem z silnikiem Kia Sportage 1 2.0 16v
Możesz wybrać się do innego mechanika/ASO w celu diagnostyki komputerowej. Musi być opcja podpięcia się pod komputer, chyba że przewód diagnostyczny jest uszkodzony. Wtedy wymiana rzeczonego i diagnostyka. Więcej pomysłów nie mam, więc zmyslal nie będę.
Ewentualnie możesz poprzedniego właściciela zapytać czy nie grzebal przy wiążące elektrycznej, tudzież gdzie podpisał wtyczkę pod diagnozę.
Ewentualnie możesz poprzedniego właściciela zapytać czy nie grzebal przy wiążące elektrycznej, tudzież gdzie podpisał wtyczkę pod diagnozę.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: Problem z silnikiem Kia Sportage 1 2.0 16v
Mam cos podobnego ale w 8 zaworowym silniku problem z wchodzeniem na obroty przy gwaltownym depnieciu gazu na cieplym silniku Po przejsciu 1800 idzie bez dlawienia wymieniono przeplywke czujnik walu czujnik przepustnicy i nic Dopiero wymiana pompki paliwa zlikfidiwala dlawienie. Jezeli nie masz mozliwosci zmierzenia cisnienie pompki to zdejmij przweod przelewowy na listwie wtryskowej jezeli przelewem nie leci paliwo do zbiornika to na bank pompka robi male cisnienie