Stuki w kole na zakręcie.

forum użytkowników modelu Optima
Marcinpok
Posty: 2
Rejestracja: 18 gru 2021, 15:47
model samochodu: Kia sportage

Re: Stuki w kole na zakręcie.

Post autor: Marcinpok »

Bylem w serwisie i nic z układem napędowym nie znaleźli. Wkurwiłem sie i wymieniłem piastę na nową i nic. A ta poduszka pod skrzynią? Ma ktoś jakieś doświadczenia. Mechanicy z kia raczej tego nie znajdą o co kaman.
temudzin
Posty: 19
Rejestracja: 24 mar 2022, 12:17
model samochodu: KIA Optima 1.6 T-GDI 7DCT

Re: Stuki w kole na zakręcie.

Post autor: temudzin »

Czy ktos z zainteresowanych mial taki stuk przy trzymaniu gazu badz dodawaniu go na luku?

https://youtu.be/kwFSvqslEdY

pozdrawiam
killer
Posty: 1
Rejestracja: 09 cze 2022, 22:45
model samochodu: optima gt'18

Re: Stuki w kole na zakręcie.

Post autor: killer »

Witam forumowiczów!!!
Od zakupu pierwszy raz zajrzałem na forum i widzę, że mamy te same problemy. Tylko serwis pierwszy raz o tym słyszy i nie widzi problemu do póki nie wskażemy go palcem. Jeżeli chodzi o skręt w prawo i tarcie w lewym kole przez kilka wizyt w ASO udowadniałem, że nie jestem wielbłądem. U mnie to było na prawdę głośno słychać. Raz wsiadłem z komunistą ze Szczecińskiej we Wrocławiu i pomimo tego, że szarpało, aż ciarki przechodziły gość nic nie słyszał. Po dłuższej chwili rozmowy, jednak przyjęli samochód do naprawy. Po tygodniach oczekiwania i żmudnego wymieniania się serwisantów z kia na wew. forum wzajemnymi spostrzeżeniami coś tam posmarowali i jak ręką odjął. Czytając poprzednie posty dochodzę do niemal, że pewności że jest to ukryta wada, która jest skrywana. Sytuacje się powtarzają, a serwisanci twierdzą, że nigdy się z czymś takim nie spotkali, że stają na głowie, żeby problem określić z innymi. Krótko, cała Polska pracuje by mi było lepiej, a i tak ciągle klient nie zadowolony.
Parujące światła, strzelająca turbina, marszczący się lakier to chyba już inne tematy, ale chętnie tu będę częściej gościł...
SnajperGT
Posty: 67
Rejestracja: 04 kwie 2021, 17:19
model samochodu: OPTIMA SPORTSWAGON GT

Re: Stuki w kole na zakręcie.

Post autor: SnajperGT »

Daj spokój...szkoda zdrowia i nerwów na ten samochód i to ASO.
Trzeba się pozbyć tego gówna jakim jest optima i z dala od KIA następnym razem.
KarolRzadczyk
Posty: 50
Rejestracja: 24 gru 2018, 09:05
model samochodu: Optima GT 2017

Re: Stuki w kole na zakręcie.

Post autor: KarolRzadczyk »

killer pisze: 09 cze 2022, 23:01 Witam forumowiczów!!!
Od zakupu pierwszy raz zajrzałem na forum i widzę, że mamy te same problemy. Tylko serwis pierwszy raz o tym słyszy i nie widzi problemu do póki nie wskażemy go palcem. Jeżeli chodzi o skręt w prawo i tarcie w lewym kole przez kilka wizyt w ASO udowadniałem, że nie jestem wielbłądem. U mnie to było na prawdę głośno słychać. Raz wsiadłem z komunistą ze Szczecińskiej we Wrocławiu i pomimo tego, że szarpało, aż ciarki przechodziły gość nic nie słyszał. Po dłuższej chwili rozmowy, jednak przyjęli samochód do naprawy. Po tygodniach oczekiwania i żmudnego wymieniania się serwisantów z kia na wew. forum wzajemnymi spostrzeżeniami coś tam posmarowali i jak ręką odjął. Czytając poprzednie posty dochodzę do niemal, że pewności że jest to ukryta wada, która jest skrywana. Sytuacje się powtarzają, a serwisanci twierdzą, że nigdy się z czymś takim nie spotkali, że stają na głowie, żeby problem określić z innymi. Krótko, cała Polska pracuje by mi było lepiej, a i tak ciągle klient nie zadowolony.
Parujące światła, strzelająca turbina, marszczący się lakier to chyba już inne tematy, ale chętnie tu będę częściej gościł...
A masz może świadomość co posmarowali? Bo u mnie ten sam problem a niestety nie bardzo mogą znaleźć
Kia Optima GT 2.0 T-GDI (gravity blue)
Marcino41
Posty: 1
Rejestracja: 01 mar 2023, 10:07
model samochodu: Kia Optima GT 2019

Re: Stuki w kole na zakręcie.

Post autor: Marcino41 »

Witam.
W moim samochodzie również występuje wyżej omawiany problem. Przy jeździe na wprost czy skręcie w lewo nie ma żadnych niepokojących dźwięków, przy skręcie w prawo słychać w okolicach kierowcy jakby trzaski czy chrobotanie plastiku. Problem pojawia się na świeżo odpalonym aucie, po przejechaniu kilkunastu kilometrów problem znika. Po dłuższym postoju problem powraca. Optima GT sedan 2.0 TGDI 2019 przebieg 24000
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Optima”