Czy polecacie Kia Stonic?
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 24 sie 2019, 07:09
- model samochodu: stonic
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Jak się 2 tygodnie auta nie odpala to lepiej kupić sobie rower.
Auto polecam. Zero kangurów, dwa razy przytrafiły się tuż po zakupie na 2-jce ale to z powodu niewyczucia sprzęgła i za mało gaziu-gaziu.
Auto polecam. Zero kangurów, dwa razy przytrafiły się tuż po zakupie na 2-jce ale to z powodu niewyczucia sprzęgła i za mało gaziu-gaziu.
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 17 lip 2019, 20:54
- model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Fajne ale małe
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Dla mnie to właśnie zaważyło o kupnie, że jest mały
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Jest ok
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Bardzo dobre proste autko spełniające moje wymagania, choć kilka drobiazgów mogło by być lepiej rozwiązanych.
* Samochód jest bardzo ładny, podniesiony co ułatwia wsiadanie i przejazd koleinami leśną drogą na działkę
* Na duży plus podnoszone siedzenie i świetna widoczność do przodu ale także w tył przez szybę również dla niższych osób (mam 184 cm wzrostu)
* Wyposażono go w prosty i niezawodny silnik 1.4 100 KM o wystarczającej mocy, bez turbo, DPF i całego tego badziewia które może się psuć
* Stonic dobrze przyśpiesza (jak na silnik wolnossący), ale wymaga to kręcenia silnika na wyższych obrotach
* Opowiada mi minimalna ilość wspomagaczy kierowcy (u mnie w wersji L z pakietem stylistycznym mam tylko to co najbardziej jest przydatne)
* KIA Stonic świetnie prowadzi się w zakrętach, bardzo dobrze zestrojone zawieszenie daje poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad samochodem
* Jak na tak mały pojazd prędkość maksymalna w okolicach 186 km/godz. w zupełności wystarcza, na niemieckiej autostradzie damy radę
* Idealnie zestrojono układ kierowniczy, który odpowiednio się utwardza przy dużych prędkościach a jednocześnie daje mały promień skrętu
* Wnętrze wykonano bardzo dobrze, jakość plastików, spasowanie i ergonomia na wysokim poziomie, łatwo je wyczyścić
* Ładna mała kierownica obszyta skórą, tyle że nie można jej zbytnio obniżyć, bo wtedy zasłaniamy sobie zegary na desce.
* Dużą zaletą są podgrzewane siedzenia i kierownica, świetnie działa też klimatronic, bardzo intuicyjnie obsługuje się menu na dotykowym ekranie
* Samochód nie ma funkcji domykania okien podczas zamykania go zamkiem centralnym, choć akurat zawsze mam je zamknięte
* Duża ilość miejsca na przednich fotelach (brakuje regulacji podparcia lędźwiowego) i wystarczająca z tyłu, jest też sporo miejsca nad głową
* Bagażnik mógłby być nieco większy, dlatego często składam jedną część oparcia tylnych foteli, szkoda że nie można schować pod podłogą półki tylnej
* Światła projekcyjne jak na technologię zwykłych żarówek świecą bardzo dobrze, na duży plus doświetlanie zakrętów
* Bardzo poprawiają widoczność przodu samochodu światła do jazdy dziennej LED, świetnie widać też tylne lampy LED
* Nie stwierdziłem u siebie problemów z konserwacją na progach, choć samochód był już wiele zrazy podnoszony z racji wymiany opon
* Po ostatniej aktualizacji ECU nic nie szarpie (bieg 1,2) a samochód przyśpiesza płynnie, dynamika się nie zmieniła
Reasumując - w listopadzie 2019 roku wydałem na ten pojazd 69'000 zł. i w tej cenie dostałem bogato wyposażoną wersję która w zupełności mi wystarcza, autko użytkuję głównie na krótszych trasach (do 200 km) ale też w mieście, w obu przypadkach sprawdza się znakomicie - POLECAM
* Samochód jest bardzo ładny, podniesiony co ułatwia wsiadanie i przejazd koleinami leśną drogą na działkę
* Na duży plus podnoszone siedzenie i świetna widoczność do przodu ale także w tył przez szybę również dla niższych osób (mam 184 cm wzrostu)
* Wyposażono go w prosty i niezawodny silnik 1.4 100 KM o wystarczającej mocy, bez turbo, DPF i całego tego badziewia które może się psuć
* Stonic dobrze przyśpiesza (jak na silnik wolnossący), ale wymaga to kręcenia silnika na wyższych obrotach
* Opowiada mi minimalna ilość wspomagaczy kierowcy (u mnie w wersji L z pakietem stylistycznym mam tylko to co najbardziej jest przydatne)
* KIA Stonic świetnie prowadzi się w zakrętach, bardzo dobrze zestrojone zawieszenie daje poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad samochodem
* Jak na tak mały pojazd prędkość maksymalna w okolicach 186 km/godz. w zupełności wystarcza, na niemieckiej autostradzie damy radę
* Idealnie zestrojono układ kierowniczy, który odpowiednio się utwardza przy dużych prędkościach a jednocześnie daje mały promień skrętu
* Wnętrze wykonano bardzo dobrze, jakość plastików, spasowanie i ergonomia na wysokim poziomie, łatwo je wyczyścić
* Ładna mała kierownica obszyta skórą, tyle że nie można jej zbytnio obniżyć, bo wtedy zasłaniamy sobie zegary na desce.
* Dużą zaletą są podgrzewane siedzenia i kierownica, świetnie działa też klimatronic, bardzo intuicyjnie obsługuje się menu na dotykowym ekranie
* Samochód nie ma funkcji domykania okien podczas zamykania go zamkiem centralnym, choć akurat zawsze mam je zamknięte
* Duża ilość miejsca na przednich fotelach (brakuje regulacji podparcia lędźwiowego) i wystarczająca z tyłu, jest też sporo miejsca nad głową
* Bagażnik mógłby być nieco większy, dlatego często składam jedną część oparcia tylnych foteli, szkoda że nie można schować pod podłogą półki tylnej
* Światła projekcyjne jak na technologię zwykłych żarówek świecą bardzo dobrze, na duży plus doświetlanie zakrętów
* Bardzo poprawiają widoczność przodu samochodu światła do jazdy dziennej LED, świetnie widać też tylne lampy LED
* Nie stwierdziłem u siebie problemów z konserwacją na progach, choć samochód był już wiele zrazy podnoszony z racji wymiany opon
* Po ostatniej aktualizacji ECU nic nie szarpie (bieg 1,2) a samochód przyśpiesza płynnie, dynamika się nie zmieniła
Reasumując - w listopadzie 2019 roku wydałem na ten pojazd 69'000 zł. i w tej cenie dostałem bogato wyposażoną wersję która w zupełności mi wystarcza, autko użytkuję głównie na krótszych trasach (do 200 km) ale też w mieście, w obu przypadkach sprawdza się znakomicie - POLECAM
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Pakiet bezpieczeństwa według mnie jest niezbędny. To już praktycznie standard w EU. Polecam wszystkim. Niedługo bedzie w podstawie zgodnie z przepisami UE.Iżu pisze: ↑11 lip 2020, 09:13 Bardzo dobre proste autko spełniające moje wymagania, choć kilka drobiazgów mogło by być lepiej rozwiązanych.
* Samochód jest bardzo ładny, podniesiony co ułatwia wsiadanie i przejazd koleinami leśną drogą na działkę
* Na duży plus podnoszone siedzenie i świetna widoczność do przodu ale także w tył przez szybę również dla niższych osób (mam 184 cm wzrostu)
* Wyposażono go w prosty i niezawodny silnik 1.4 100 KM o wystarczającej mocy, bez turbo, DPF i całego tego badziewia które może się psuć
* Stonic dobrze przyśpiesza (jak na silnik wolnossący), ale wymaga to kręcenia silnika na wyższych obrotach
* Opowiada mi minimalna ilość wspomagaczy kierowcy (u mnie w wersji L z pakietem stylistycznym mam tylko to co najbardziej jest przydatne)
* KIA Stonic świetnie prowadzi się w zakrętach, bardzo dobrze zestrojone zawieszenie daje poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad samochodem
* Jak na tak mały pojazd prędkość maksymalna w okolicach 186 km/godz. w zupełności wystarcza, na niemieckiej autostradzie damy radę
* Idealnie zestrojono układ kierowniczy, który odpowiednio się utwardza przy dużych prędkościach a jednocześnie daje mały promień skrętu
* Wnętrze wykonano bardzo dobrze, jakość plastików, spasowanie i ergonomia na wysokim poziomie, łatwo je wyczyścić
* Ładna mała kierownica obszyta skórą, tyle że nie można jej zbytnio obniżyć, bo wtedy zasłaniamy sobie zegary na desce.
* Dużą zaletą są podgrzewane siedzenia i kierownica, świetnie działa też klimatronic, bardzo intuicyjnie obsługuje się menu na dotykowym ekranie
* Samochód nie ma funkcji domykania okien podczas zamykania go zamkiem centralnym, choć akurat zawsze mam je zamknięte
* Duża ilość miejsca na przednich fotelach (brakuje regulacji podparcia lędźwiowego) i wystarczająca z tyłu, jest też sporo miejsca nad głową
* Bagażnik mógłby być nieco większy, dlatego często składam jedną część oparcia tylnych foteli, szkoda że nie można schować pod podłogą półki tylnej
* Światła projekcyjne jak na technologię zwykłych żarówek świecą bardzo dobrze, na duży plus doświetlanie zakrętów
* Bardzo poprawiają widoczność przodu samochodu światła do jazdy dziennej LED, świetnie widać też tylne lampy LED
* Nie stwierdziłem u siebie problemów z konserwacją na progach, choć samochód był już wiele zrazy podnoszony z racji wymiany opon
* Po ostatniej aktualizacji ECU nic nie szarpie (bieg 1,2) a samochód przyśpiesza płynnie, dynamika się nie zmieniła
Reasumując - w listopadzie 2019 roku wydałem na ten pojazd 69'000 zł. i w tej cenie dostałem bogato wyposażoną wersję która w zupełności mi wystarcza, autko użytkuję głównie na krótszych trasach (do 200 km) ale też w mieście, w obu przypadkach sprawdza się znakomicie - POLECAM
KIA Stonic Urban Green.JPG
Podparcie lędźwiowe? W trasy to nie ten typ samochodu. To auto typowo miejskie.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Dla mnie ten 1.4 był irytujący. Powyżej 2000 obrotów taki silnik wyje. Dużo palił i słabo przyspieszal w porównaniu z 1.0 120 (1.4 109 miałem w Rio3, choć może 1.4 100 już jakos nowszy).
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
.. 1.4 wyje? zobacz co robi silnik z turbiną przy 150.. to jest dopiero wycie.. i hałas.. a w 1.4 swobodnie rozmawiasz w kabinie..StonicScross pisze: ↑11 lip 2020, 12:02 Dla mnie ten 1.4 był irytujący. Powyżej 2000 obrotów taki silnik wyje. Dużo palił i słabo przyspieszal w porównaniu z 1.0 120 (1.4 109 miałem w Rio3, choć może 1.4 100 już jakos nowszy).
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2020, 15:57
- model samochodu: Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 7DCT XL AEB
Re: Czy polecacie Kia Stonic?
Mam z turbiną 1.0 i wcale nie wyje, a mówię tu o prędkości 150 - 170, szybciej nie miałem jeszcze okazji