To nie limuzyny, w obu jest wyciszenie względne. Podczas przyspieszania w CHR skrzynia daje po uszach i to przemawiaja, w tej kadegorii, na korzyść NIRO.
PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Czytałem kilka negatywnych opinii na temat DCT Kia. Czy ktoś z Was ma przykre doświadczenia z 6 biegową DCT?
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Skrzynia sprawuje się bardzo dobrze (przebieg co prawda tylko 15 tys. km).
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 paź 2020, 00:36
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Panowie i Panie, czy Niro umie doświetlać zakręty ? Wydaje mi się, że nie? Ale może się mylę?
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Nie umie, jeszcze...
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Przy full ledach nie trzeba nic doświetlać
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Witajcie, krótka piłka, aby nie zniechęcić do przeczytania w dobie scrollowania i skanowania oczami - liczę w końcu na Waszą jak najobszerniejszą pomoc
- Obecnie jeżdżę swoją Toyotą Auris HSD, rocznik 2010, moja pierwsza hybryda i wszystko wskazuje na to, że nie ostatnia.
- Chcę zmienić ją na coś nowszego, pierwotnie myślałem o C-HR lub Corolli GR Sport, ale trochę zniechęciła mnie estetyka i projekt kabiny pasażerskiej w obu modelach. W ramach budowy doświadczeń, chciałbym spróbować czegoś nie-toyotowskiego, a tylko Kia tutaj jawi się jako sensowna alternatywa.
- Jak możecie się domyślić, trafiłem tutaj, bo wsiąkłem w kwestię Kii Niro, która jest zaskakująco "kompletna" na moje potrzeby i spodobała mi się.
- Początkowo myślałem o zakupie używanego modelu z lat 2016-19 w bogatej wersji, jednak coraz bardziej zaczyna mi się podobać poliftingowy - ładniejszy z zewnątrz, o niebo lepiej zaprojektowana deska rozdzielcza.
- Jako że tak wzdryga mnie na samą myśl o tym całym męczącym procesie sprzedaży, a potem szukania miesiącami dobrej używki potykając się o handlarzy i wszelkie kłody, jakimi usłany jest patologiczny i zdegenerowany polski rynek samochodów używanych, z Niro wolałbym tego uniknąć.
- Czy za rozsądną opcję uważacie rozważenie leasingu dla osób fizycznych? Zależy mi na wyposażeniu XL, od biedy L, czy Kia ma w tej kwestii jakieś sensowne programy finansowania, z jakimi ktoś z Was lub Wam znanych miał do czynienia?
- Perspektywa użytkowania nowego, dobrze wyposażonego Niro przez np. te 3 lata, a potem zwrotu, byłaby bardzo interesująca - szczególnie, że leasing zapewne dobrze buduje zdolność kredytową, na której mi i mojej wybrance coraz bardziej zależy Pytanie tylko, czy można liczyć na realnie sensowną ratę.
Pozdrawiam!
- Obecnie jeżdżę swoją Toyotą Auris HSD, rocznik 2010, moja pierwsza hybryda i wszystko wskazuje na to, że nie ostatnia.
- Chcę zmienić ją na coś nowszego, pierwotnie myślałem o C-HR lub Corolli GR Sport, ale trochę zniechęciła mnie estetyka i projekt kabiny pasażerskiej w obu modelach. W ramach budowy doświadczeń, chciałbym spróbować czegoś nie-toyotowskiego, a tylko Kia tutaj jawi się jako sensowna alternatywa.
- Jak możecie się domyślić, trafiłem tutaj, bo wsiąkłem w kwestię Kii Niro, która jest zaskakująco "kompletna" na moje potrzeby i spodobała mi się.
- Początkowo myślałem o zakupie używanego modelu z lat 2016-19 w bogatej wersji, jednak coraz bardziej zaczyna mi się podobać poliftingowy - ładniejszy z zewnątrz, o niebo lepiej zaprojektowana deska rozdzielcza.
- Jako że tak wzdryga mnie na samą myśl o tym całym męczącym procesie sprzedaży, a potem szukania miesiącami dobrej używki potykając się o handlarzy i wszelkie kłody, jakimi usłany jest patologiczny i zdegenerowany polski rynek samochodów używanych, z Niro wolałbym tego uniknąć.
- Czy za rozsądną opcję uważacie rozważenie leasingu dla osób fizycznych? Zależy mi na wyposażeniu XL, od biedy L, czy Kia ma w tej kwestii jakieś sensowne programy finansowania, z jakimi ktoś z Was lub Wam znanych miał do czynienia?
- Perspektywa użytkowania nowego, dobrze wyposażonego Niro przez np. te 3 lata, a potem zwrotu, byłaby bardzo interesująca - szczególnie, że leasing zapewne dobrze buduje zdolność kredytową, na której mi i mojej wybrance coraz bardziej zależy Pytanie tylko, czy można liczyć na realnie sensowną ratę.
Pozdrawiam!
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 paź 2020, 00:36
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Warto o leasingu dla osób fizycznych spytać bezpośrednio w salonie. Zapewne będzie to oferta BNP. Jeśli nie to jest forum w internecie, na którym pomagają w takich sprawach
+ KIA ma program KIA FOR YOU ale to forma najmu długoterminowego -> https://www.kia.com/pl/sprzedaz/finanso ... a-for-you/
+ KIA ma program KIA FOR YOU ale to forma najmu długoterminowego -> https://www.kia.com/pl/sprzedaz/finanso ... a-for-you/
Re: PRZYMIERZAM SIĘ DO KUPNA NIRO
Dzień dobry wszystkim!
Również stoję przed dylematem jakie auto wybrać. Ostatnie 3 tygodnie spędziłem nad Toyotą Corollą (wcześniej CH-R ale zrezygnowałem z uwagi na praktycznie brak miejsca w środku i to wycie). Wczoraj wychodzą z salonu Toyoty po kolejnej jeździe Corollą zobaczyłem KIA Xceed i się zaczęło..
Obecnie drogą eliminacji trafiłem właśnie na wersję KIA Niro hybrydową.
Mam kilka pytań i może będzie w stanie mi pomóc:
1. Awaryjność skrzyni dwusprzęgłowej - czy faktycznie jest tak jak piszą w internecie, że trzeba się liczyć ze sporym wyadatkiem w przypadku naprawy lub wymiany?
2. Wartość auta - planuję zakup tego modelu poprzez leasing ale zastanawiam się jak KIA radzi sobie ze spadkiem wartości. Wcześniej jednym z podstawowych argumentów przemawiających za Toyotą był właśni mały spadek wartości auta
3. Biorę pod uwagę wersję XL i L + BL. Czy są tutaj użytkownicy oby modeli i mogą się wypowiedzieć czy jest warte wydanie dodatkowej kasy za XL ?
Z góry dzięki za waszą pomoc
Również stoję przed dylematem jakie auto wybrać. Ostatnie 3 tygodnie spędziłem nad Toyotą Corollą (wcześniej CH-R ale zrezygnowałem z uwagi na praktycznie brak miejsca w środku i to wycie). Wczoraj wychodzą z salonu Toyoty po kolejnej jeździe Corollą zobaczyłem KIA Xceed i się zaczęło..
Obecnie drogą eliminacji trafiłem właśnie na wersję KIA Niro hybrydową.
Mam kilka pytań i może będzie w stanie mi pomóc:
1. Awaryjność skrzyni dwusprzęgłowej - czy faktycznie jest tak jak piszą w internecie, że trzeba się liczyć ze sporym wyadatkiem w przypadku naprawy lub wymiany?
2. Wartość auta - planuję zakup tego modelu poprzez leasing ale zastanawiam się jak KIA radzi sobie ze spadkiem wartości. Wcześniej jednym z podstawowych argumentów przemawiających za Toyotą był właśni mały spadek wartości auta
3. Biorę pod uwagę wersję XL i L + BL. Czy są tutaj użytkownicy oby modeli i mogą się wypowiedzieć czy jest warte wydanie dodatkowej kasy za XL ?
Z góry dzięki za waszą pomoc