Kia Lublin Technotop drugi przegląd poziom obsługi

Lista warsztatów w województwie Lubelskim
slawek268
Posty: 10
Rejestracja: 01 cze 2022, 12:06

Kia Lublin Technotop drugi przegląd poziom obsługi

Post autor: slawek268 »

W dniu wczorajszym zostawiłem niro na drugi coroczny przegląd, wcześniej zostałem poinformowany że będzie kosztował 1600 zł. Dając Pani zajmującej się przyjmowaniem samochodów kluczyki poprosiłem, żeby sprawdził mechanik zawieszenie bo przy skręcaniu skrzypi jakby jakaś stara guma była w zawieszeniu nieprzyjemny skrzeczący odgłos. Ledwo co skończyłem mówić idąc do samochodu Pani od razu stwierdziła, że to normalne i tak ma być. Zaskoczyło mnie to i mówię, że nawet Pani samochodu nie zobaczyła i skąd takie stwierdzenie, miałem kilka samochodów jak był taki objaw to zabierałem auto do mechanik który wymienił albo gumy łącznika stabilizatora/stabilizator albo inną pierdołę i problem rozwiązany. Na to Pani już tonem mocno nieprzyjemnym mówi, że ona miała czy też ma volkswagena i to normalne tarcze tak mają (pewnie chodziło jej o tarcze hamulcowe, ale co one mogą mieć do takiego zachowania przy skręcaniu to nie wiem). Stwierdziłem, że na tym poziomie dyskutować dalej nie będę i poprosiłem, żeby sprawdził to mechanik. Dzisiaj odbieram samochód ze świadomością po wczorajszej wizycie, że "tak ma być", ma skrzypieć i trzeszczeć. Zapewne Ta kobieta będzie wydawać dzisiaj samochód i nie zamierzam z nią dyskutować jak wykazuje się takim "profesjonalizmem" i diagnozuje nie widząc samochodu.
Nie jestem osobą która szuka problemów jednak trochę kiepsko to wygląda przy niespełna dwuletnim samochodzie. Czy inne ASO mogłoby sprawdzić tą wadę w ramach gwarancji czy będzie to "szarpanie" z nimi ? Czy miał ktoś styczność z ASO kia w Lublinie ? Jestem skłonny podjechać gdzieś dalej skoro tutaj gdzie zostawiłem tak podchodzą do problemu. Czy ktoś miał problem z jakąś pierdołą na gwarancji ? Czy lepiej odpuścić i pojechać do sprawdzonego innego warsztatu nie ASO i zrobić to na własną rękę ?
KIA NIRO wersja L hybryda
marcinos
Posty: 219
Rejestracja: 19 lis 2022, 17:49
model samochodu: KIA Niro II 2023 HEV Business Line

Re: Kia Lublin Technotop drugi przegląd poziom obsługi

Post autor: marcinos »

To co piszesz to dla mnie abstrakcja bo w głowie nie mieści mi się taki ton i taka obsługa w serwisie, w którym zostawia się ciężka kasę. Na Twoim miejscu olałbym ten serwis ciepłym moczem a w necie zamieścił stosowna opinię ze szczegółami. Jeżeli podejrzewasz usterkę, podjedź do jakiegoś mechanika a następnie do innego serwisu aby Ci to zrobili.
Sinario
Posty: 44
Rejestracja: 14 kwie 2023, 21:54
model samochodu: Kia NIRO

Re: Kia Lublin Technotop drugi przegląd poziom obsługi

Post autor: Sinario »

To moze ja przyjadę do tego ASO na naprawe moim Niro? Bo skoro tak ma być, a u mnie nie skrzypi, to pewnie u mnie zepsute?

Zobaczymy co powie mechanik, ta baba to kim tam była? Bo jak z recepcji to co ona ma za pojecie
slawek268
Posty: 10
Rejestracja: 01 cze 2022, 12:06

Re: Kia Lublin Technotop drugi przegląd poziom obsługi

Post autor: slawek268 »

To była Pani z recepcji która przyjmuje samochody i wydaje. Zadzwoniła wczoraj i powiadomiła, że samochód jest do odbioru ale ona wcześniej wychodzi i nie będzie przy odbiorze ile do zapłaty doliczyła mi sto parę złotych za przegląd podwozia czyli wyszło 1700 z hakiem, mam też wymianę z akcji serwisowej chyba egr jednak z satysfakcją mnie poinformowała, że akurat dla mnie nie starczyło części i trzeba zamawiać i się umawiać znowu mimo, że tą wizytę umawiałem ponad 2 tygodnie temu i można było to ogarnąć razem, ale to tylko potwierdza brak chęci żeby klient był zadowolony. Mam aktualnie jeden samochód i poprosiłem czy byłby możliwy samochód zastępczy na czas wymiany, ale powinniście znać jaka była odpowiedź. NIE Oczywiście tak jak się spodziewałem poinformowała, że mechanik nie znalazł żadnego problemu ze skręcaniem. Póki co nie jest to dla mnie jakiś duży problem to skrzypi tylko jak wolno skręcam zbliżając się np. do zaparkowania nie mam czasu i chęci się z nimi szarpać. Odbierałem samochód u kogoś innego gdzie już podejście było w pełni profesjonalne i należyte sam przyznał, że aby wypowiedzieć się o problemie należy na podnośnik samochód wziąć a nie z góry wróżyć że "tak ma być". Podpisałem papiery oczywiście z wydania i odebrania samochodu bo jak zostawiałem u tej starszej pani to nic nie podpisywałem tylko dałem jej kluczyki nic więcej nie chciała. Inny pracownik zajmie się umówieniem wizyty i wymianą tej części z akcji serwisowej żeby już nie mieć styczności z tą panią staram się dbać o swój komfort psychiczny, jednak poziom obsługi tej kobiety uważam za skandaliczny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lubelskie”