1.0 T-gdi - ma ktoś zagazowany?
- bielaPL
- Posty: 332
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
1.0 T-gdi - ma ktoś zagazowany?
Mamy tu kogoś z lpg w 1.0 t-gdi?
- bielaPL
- Posty: 332
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: 1.0 T-gdi - ma ktoś zagazowany?
Dla potomnych ceny instalacji:
-Landirenzo Omegas Direct 5700
-KME Nevo-Sky Direc 6400
-Prins VSI 3DI 8300
Do wyliczeń kalkulacji przyjąć spalanie LPG równe spalaniu benzyny + 2 l benzyny
Jeżeli kalkulacja wytrzymuje to warto zamontować - nie powinno być gorzej a raczej zdecydowanie lepiej.
Ja to widzę, że raczej się sprawdzi bardziej dla kogoś kto robi od 20tys rocznie. Ewentualnie lubi oszczędzać tak dla sportu . A szkoda bo miejsce na wlew LPG jest nawet przez fabrykę przygotowane
-Landirenzo Omegas Direct 5700
-KME Nevo-Sky Direc 6400
-Prins VSI 3DI 8300
Do wyliczeń kalkulacji przyjąć spalanie LPG równe spalaniu benzyny + 2 l benzyny
Jeżeli kalkulacja wytrzymuje to warto zamontować - nie powinno być gorzej a raczej zdecydowanie lepiej.
Ja to widzę, że raczej się sprawdzi bardziej dla kogoś kto robi od 20tys rocznie. Ewentualnie lubi oszczędzać tak dla sportu . A szkoda bo miejsce na wlew LPG jest nawet przez fabrykę przygotowane
Re: 1.0 T-gdi - ma ktoś zagazowany?
To prawda że przy tego typu rodzaju silnika ( wersja 120KM ) i instalacji LPG to będzie zawsze palił o ok 20 % chodzi o wtrysk bezpośredni ? Tak mi ostatnio powiedzieli w jednej firmie która montuje LPG... Zastanawiam się jak tez ma się ten silnik do silnika np Renault Clio 1.0 Tce też z instalacją LPG który jest bardziej ekonomiczniejszy.... Jeśli dobrze patrzę i rozumuję to silnik z KIA ma wtrysk bezpośrednio a Clio TCe pośrednio które lepiej przyjmuje gaz ?
Dodatkowo zastanawiam się nad trwałością silnika porównując CEEDa i Clio...
Dodatkowo zastanawiam się nad trwałością silnika porównując CEEDa i Clio...