Koniec 1.5 T-GDI 160KM

forum użytkowników modelu ProCeed
AnonimowyAlkoholik
Posty: 30
Rejestracja: 22 sty 2024, 13:27
model samochodu: XCeed

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: AnonimowyAlkoholik »

Kia to ma głowę do interesów, najpier Stinger, teraz Proceed... Co się jeszcze dobrze sprzedaje? Sportage? No to będzie następny do wycięcia ;)
ObiWan-Banan
Posty: 13
Rejestracja: 06 wrz 2023, 21:39

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: ObiWan-Banan »

Szło jak ,, ciepłe bułeczki" i skończyło się.
Jak ciepłe bułeczki to idzie corolla, a nie proceed.
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: ProCee_d56 »

ObiWan-Banan pisze: 16 mar 2024, 10:38
Szło jak ,, ciepłe bułeczki" i skończyło się.
Jak ciepłe bułeczki to idzie corolla, a nie proceed.
E tam, Toyota to nie ta klasa. Dla mnie i dla wielu Toyota to przereklamowany strucel.
Na przykładzie Corolli widać siłę reklamy wciśniętej w głowy Polaków, bo samochód ten nie ma potwierdzenia w czymkolwiek świadczącym o wyższości Toyoty nad KIA.
A w ocenie awaryjności KIA stoi znacznie wyżej niż Toyota. Trzeba sobie poszukać w internecie.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
omar77
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2021, 17:07

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: omar77 »

Przede wszystkim Toyota jest brzydka...
saron22
Posty: 632
Rejestracja: 04 paź 2022, 13:34
model samochodu: Proceed GT, Sportage V BL.

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: saron22 »

Przede wszystkim to Toyota ma skrzynię CVT. To taka sama pomyłka ewolucji jak trzycylindrowe silniki turbo.
Prędkość wzrasta a obroty maleją i tego typu anomalia. Mój brat na Verso z CVT i ta skrzynia nie ma żadnych zalet. Zanim kupiłem Proceed byłem na jeździe próbnej Corolla Hybrid 184km CVT i po 10 km jazdy po S5 zawróciłem najbliższym zjazdem i oddałem ją do salonu.
ObiWan-Banan
Posty: 13
Rejestracja: 06 wrz 2023, 21:39

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: ObiWan-Banan »

Przede wszystkim to Toyota ma skrzynię CVT. To taka sama pomyłka ewolucji jak trzycylindrowe silniki turbo.
Prędkość wzrasta a obroty maleją i tego typu anomalia. Mój brat na Verso z CVT i ta skrzynia nie ma żadnych zalet. Zanim kupiłem Proceed byłem na jeździe próbnej Corolla Hybrid 184km CVT i po 10 km jazdy po S5 zawróciłem najbliższym zjazdem i oddałem ją do salonu.
Jeździ jak tramwaj za to nie ma sprzęgła co przy ruchu w dużych miastach robi wielką różnicę. Strzelam, że pełna skrzynia takiej hybrydowej corolli kosztuje mniej niż komplet sprzęgieł z dwumasą do naszych GT. A jest tak dlatego, że nie ma na nie popytu, po prostu raczej się nie psują.

PS Mój GT ma 5,5k przebiegu (sic!) i ostatnio po raz pierwszy przy ruszaniu mi szarpnął. A kupiłem z myślą o dłuższym użytkowaniu...
tomaszko
Posty: 115
Rejestracja: 05 cze 2023, 22:40
model samochodu: 159

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: tomaszko »

AnonimowyAlkoholik pisze: 16 mar 2024, 09:47 Kia to ma głowę do interesów, najpier Stinger, teraz Proceed... Co się jeszcze dobrze sprzedaje? Sportage? No to będzie następny do wycięcia ;)
Nie chcę Cię pozbawiać złudzeń, ale to, że wydaje Ci się że się dobrze sprzedaje najwidoczniej mija się z prawdą. Stinger dobrym przykładem, wszyscy się zachwycali samochodem, a sprzedaży nie było, stąd najpierw wykreślenie 2.0, potem i tego v6 bodajże 3.3. To samo jest z ceedem czy tam proceedem. Jeżeli to by był taki extra deal dla producenta, dalej by tłukli ten samochód ze wszystkimi silnikami itd. Najwidoczniej sprzedaż już jest na tyle mała, że dalsze podnoszenie ceny nie ma sensu, tym bardziej, że to już stary model od kilku ładnych lat na rynku.
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: ProCee_d56 »

tomaszko pisze: 16 mar 2024, 20:04
AnonimowyAlkoholik pisze: 16 mar 2024, 09:47 Kia to ma głowę do interesów, najpier Stinger, teraz Proceed... Co się jeszcze dobrze sprzedaje? Sportage? No to będzie następny do wycięcia ;)
Nie chcę Cię pozbawiać złudzeń, ale to, że wydaje Ci się że się dobrze sprzedaje najwidoczniej mija się z prawdą. Stinger dobrym przykładem, wszyscy się zachwycali samochodem, a sprzedaży nie było, stąd najpierw wykreślenie 2.0, potem i tego v6 bodajże 3.3. To samo jest z ceedem czy tam proceedem. Jeżeli to by był taki extra deal dla producenta, dalej by tłukli ten samochód ze wszystkimi silnikami itd. Najwidoczniej sprzedaż już jest na tyle mała, że dalsze podnoszenie ceny nie ma sensu, tym bardziej, że to już stary model od kilku ładnych lat na rynku.
A co to znaczy ,,stary model"? Może poszukaj, poczytaj, jak długo produkowane są modele samochodów.
Wg Ciebie 6 lat produkcji danego modelu to długo? Ciekawe rozumowanie.
A może poczytasz jakie ograniczenia wprowadza szalona unia europejska.
Mała sprzedaż Proceed'a a czekać trzeba było kilka miesięcy na realizację zamówienia. Pewnie dlatego żeby denerwować klientów i pokazać kto rządzi. Słabe to co piszesz o małej sprzedaży.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Marek3003
Posty: 608
Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
Lokalizacja: POMORSKIE

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: Marek3003 »

Zawsze mnie ciekawiło czy nasz Proceed to był nowy model w 2019 czy tylko lifting. Chodzi o ten wymagany przycisk SOS w nowo homologowanych autach od chyba kwietnia czy maja 2018. Mój jest 2020 i oczywiście przycisku nie ma. Więc to chyba jednak stary model.
Wiem, że np. VW omijał w ten sposób nakaz tego "nowego" ekologicznego freonu robiąc w nieskończoność liftingi,
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda :lol:
tomaszko
Posty: 115
Rejestracja: 05 cze 2023, 22:40
model samochodu: 159

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM

Post autor: tomaszko »

Tak, 6 lat to dużo. Oświeć mnie proszę jakie ograniczenia wprowadziła unia na 2024, że nie będzie niektórych silników i jakie wprowadza od 2025 że nie będzie już tej budy proceeda.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia ProCeed”