
Koniec 1.5 T-GDI 160KM
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 22 sty 2024, 13:27
- model samochodu: XCeed
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Kia to ma głowę do interesów, najpier Stinger, teraz Proceed... Co się jeszcze dobrze sprzedaje? Sportage? No to będzie następny do wycięcia 

-
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 wrz 2023, 21:39
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Jak ciepłe bułeczki to idzie corolla, a nie proceed.Szło jak ,, ciepłe bułeczki" i skończyło się.
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
E tam, Toyota to nie ta klasa. Dla mnie i dla wielu Toyota to przereklamowany strucel.ObiWan-Banan pisze: ↑16 mar 2024, 10:38Jak ciepłe bułeczki to idzie corolla, a nie proceed.Szło jak ,, ciepłe bułeczki" i skończyło się.
Na przykładzie Corolli widać siłę reklamy wciśniętej w głowy Polaków, bo samochód ten nie ma potwierdzenia w czymkolwiek świadczącym o wyższości Toyoty nad KIA.
A w ocenie awaryjności KIA stoi znacznie wyżej niż Toyota. Trzeba sobie poszukać w internecie.
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Przede wszystkim Toyota jest brzydka...
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Przede wszystkim to Toyota ma skrzynię CVT. To taka sama pomyłka ewolucji jak trzycylindrowe silniki turbo.
Prędkość wzrasta a obroty maleją i tego typu anomalia. Mój brat na Verso z CVT i ta skrzynia nie ma żadnych zalet. Zanim kupiłem Proceed byłem na jeździe próbnej Corolla Hybrid 184km CVT i po 10 km jazdy po S5 zawróciłem najbliższym zjazdem i oddałem ją do salonu.
Prędkość wzrasta a obroty maleją i tego typu anomalia. Mój brat na Verso z CVT i ta skrzynia nie ma żadnych zalet. Zanim kupiłem Proceed byłem na jeździe próbnej Corolla Hybrid 184km CVT i po 10 km jazdy po S5 zawróciłem najbliższym zjazdem i oddałem ją do salonu.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 wrz 2023, 21:39
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Jeździ jak tramwaj za to nie ma sprzęgła co przy ruchu w dużych miastach robi wielką różnicę. Strzelam, że pełna skrzynia takiej hybrydowej corolli kosztuje mniej niż komplet sprzęgieł z dwumasą do naszych GT. A jest tak dlatego, że nie ma na nie popytu, po prostu raczej się nie psują.Przede wszystkim to Toyota ma skrzynię CVT. To taka sama pomyłka ewolucji jak trzycylindrowe silniki turbo.
Prędkość wzrasta a obroty maleją i tego typu anomalia. Mój brat na Verso z CVT i ta skrzynia nie ma żadnych zalet. Zanim kupiłem Proceed byłem na jeździe próbnej Corolla Hybrid 184km CVT i po 10 km jazdy po S5 zawróciłem najbliższym zjazdem i oddałem ją do salonu.
PS Mój GT ma 5,5k przebiegu (sic!) i ostatnio po raz pierwszy przy ruszaniu mi szarpnął. A kupiłem z myślą o dłuższym użytkowaniu...
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Nie chcę Cię pozbawiać złudzeń, ale to, że wydaje Ci się że się dobrze sprzedaje najwidoczniej mija się z prawdą. Stinger dobrym przykładem, wszyscy się zachwycali samochodem, a sprzedaży nie było, stąd najpierw wykreślenie 2.0, potem i tego v6 bodajże 3.3. To samo jest z ceedem czy tam proceedem. Jeżeli to by był taki extra deal dla producenta, dalej by tłukli ten samochód ze wszystkimi silnikami itd. Najwidoczniej sprzedaż już jest na tyle mała, że dalsze podnoszenie ceny nie ma sensu, tym bardziej, że to już stary model od kilku ładnych lat na rynku.AnonimowyAlkoholik pisze: ↑16 mar 2024, 09:47 Kia to ma głowę do interesów, najpier Stinger, teraz Proceed... Co się jeszcze dobrze sprzedaje? Sportage? No to będzie następny do wycięcia![]()
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
A co to znaczy ,,stary model"? Może poszukaj, poczytaj, jak długo produkowane są modele samochodów.tomaszko pisze: ↑16 mar 2024, 20:04Nie chcę Cię pozbawiać złudzeń, ale to, że wydaje Ci się że się dobrze sprzedaje najwidoczniej mija się z prawdą. Stinger dobrym przykładem, wszyscy się zachwycali samochodem, a sprzedaży nie było, stąd najpierw wykreślenie 2.0, potem i tego v6 bodajże 3.3. To samo jest z ceedem czy tam proceedem. Jeżeli to by był taki extra deal dla producenta, dalej by tłukli ten samochód ze wszystkimi silnikami itd. Najwidoczniej sprzedaż już jest na tyle mała, że dalsze podnoszenie ceny nie ma sensu, tym bardziej, że to już stary model od kilku ładnych lat na rynku.AnonimowyAlkoholik pisze: ↑16 mar 2024, 09:47 Kia to ma głowę do interesów, najpier Stinger, teraz Proceed... Co się jeszcze dobrze sprzedaje? Sportage? No to będzie następny do wycięcia![]()
Wg Ciebie 6 lat produkcji danego modelu to długo? Ciekawe rozumowanie.
A może poczytasz jakie ograniczenia wprowadza szalona unia europejska.
Mała sprzedaż Proceed'a a czekać trzeba było kilka miesięcy na realizację zamówienia. Pewnie dlatego żeby denerwować klientów i pokazać kto rządzi. Słabe to co piszesz o małej sprzedaży.
-
- Posty: 671
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Zawsze mnie ciekawiło czy nasz Proceed to był nowy model w 2019 czy tylko lifting. Chodzi o ten wymagany przycisk SOS w nowo homologowanych autach od chyba kwietnia czy maja 2018. Mój jest 2020 i oczywiście przycisku nie ma. Więc to chyba jednak stary model.
Wiem, że np. VW omijał w ten sposób nakaz tego "nowego" ekologicznego freonu robiąc w nieskończoność liftingi,
Wiem, że np. VW omijał w ten sposób nakaz tego "nowego" ekologicznego freonu robiąc w nieskończoność liftingi,
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda 

Re: Koniec 1.5 T-GDI 160KM
Tak, 6 lat to dużo. Oświeć mnie proszę jakie ograniczenia wprowadziła unia na 2024, że nie będzie niektórych silników i jakie wprowadza od 2025 że nie będzie już tej budy proceeda.