Stinger GTline 2,0 T GDI

Niko123
Posty: 519
Rejestracja: 07 sty 2021, 21:27

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: Niko123 »

Bardzo fajne auto
Prowadzenie bajka , ja mam jeszcze na lato felgi 20 cali + wydech, przyciemniona tylna szybe.
Przede wszystkim supej jakosc kabiny, nevdesca alkantara, boczki drzwi alkantara, na tunelu środkowym prawdziwe zimne aluminium, regulacja fotela w 15 kierunkach, nawet dlugosc siedziska czy kierownica sterowana elektronicznie a nie jak w aufi a6 ręcznie.
Drzwi waza 3x tyle co z kia procreed i trzeba wysilku by je zamykac, solidne auto.
Fajne odpalanie z kluczyka z zrobionym wydechem ale samo odpalanie z kluczyka jest fabryczne.
Pali swoje ale ja mam dodatkowo boxs na 425 ps i 650 nm.
4,3 sec do 100.
Prowadzenie daje frajdę i niekiedy w dobra pogode jade nim bez celu tylko by trochę pojeździć.
Oczywiście na codzien do pracy mam inne auto.
Tu na feldze 20 cali z oponami tylnymi 275/30r20
Załączniki
1705997920515.jpg
1705998983355.jpg
1705997950977.jpg
1705997971652.jpg
1705998573073.jpg
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: ProCee_d56 »

Piękna maszyna i według mojej wiedzy świetnie wyposażona. Włącznie z zawieszeniem.
Zawsze na Stingera patrzę z przyjemnością.
Szkoda, że KIA zaprzestała produkcji zamiast ją rozwijać.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Niko123
Posty: 519
Rejestracja: 07 sty 2021, 21:27

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: Niko123 »

Co do silnikow to kibicuję mazdzie.
Właściciel mazdy w Japoni powiedzial ze predzej zamknie firme jak zrobi silnik 3 cylindry.

W Polsce wiadomo jest 3.3 R6 diezel 200 i 256 ps czy silnik Wankla jako agregat

W lato w pl premiera bezyny r6 3.0 kolo 280 ps i 400nm

Przez normy spalin lub z inego powodu w ameryce mazda szaleje od dawna
Aktualnie produkowane silniki mazdy np w USA
2.0 i 2,5
2,5 turbo 250/440nm
R6 bezyna 3.0 280 i 340 ps
Diezel 3.3 r6
Silnik wankla jako agregator dla elektryków
Np taka mazda 3 od 4 lat w usa jest i super sie odpycha
Mazda 3 4x4 250 ps/ 440 nm.
W europie dramat, jak w przyszłym roku bmw wyciea przestarzały silnik diezla 3.0 r6 to tyko mazda bedzie miala 3.3 r6 w europie z normami spalin jeszcze na wyrost na nastepne restrykcje.
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: ProCee_d56 »

Ja już mam obawy, czy w niedługim czasie Unia nieobłoży podatkami właścicieli za posiadanie silnika spalinowego o pojemności 2 litrów.
Uważam za bardzo dobre rozwiązanie stosowanie silników większych pojemności (powyżej 2 litrów), bez doładowania. Trwałe i w miarę możliwości oszczędne silniki.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 612
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: Tolinek »

Niko123 pisze: 23 sty 2024, 09:31 Bardzo fajne auto
Prowadzenie bajka , ja mam jeszcze na lato felgi 20 cali + wydech, przyciemniona tylna szybe.
Przede wszystkim supej jakosc kabiny, nevdesca alkantara, boczki drzwi alkantara, na tunelu środkowym prawdziwe zimne aluminium, regulacja fotela w 15 kierunkach, nawet dlugosc siedziska czy kierownica sterowana elektronicznie a nie jak w aufi a6 ręcznie.
Drzwi waza 3x tyle co z kia procreed i trzeba wysilku by je zamykac, solidne auto.
Fajne odpalanie z kluczyka z zrobionym wydechem ale samo odpalanie z kluczyka jest fabryczne.
Pali swoje ale ja mam dodatkowo boxs na 425 ps i 650 nm.
4,3 sec do 100.
Prowadzenie daje frajdę i niekiedy w dobra pogode jade nim bez celu tylko by trochę pojeździć.
Oczywiście na codzien do pracy mam inne auto.
Tu na feldze 20 cali z oponami tylnymi 275/30r20
Ładny. Wygląda jak Koreańska, nowożytna Supra.
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: ProCee_d56 »

Nie no, nie może wyglądać nawet jak cząstka Supry.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku. :)
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 612
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: Tolinek »

ProCee_d56 pisze: 23 sty 2024, 19:00 Nie no, nie może wyglądać nawet jak cząstka Supry.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku. :)
To moje skojarzenie. Fajnie że masz własne.
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: ProCee_d56 »

Tolinek pisze: 24 sty 2024, 08:32
ProCee_d56 pisze: 23 sty 2024, 19:00 Nie no, nie może wyglądać nawet jak cząstka Supry.
Supra to mały, dwudrzwiowy kurdupel, z obwisłym kształtem maski silnika.
Nie da się porównać przy dobrym wzroku. :)
To moje skojarzenie. Fajnie że masz własne.
To też fajnie, zabawa w skojarzenia zawsze jest dobra...
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
dam9an
Posty: 363
Rejestracja: 08 mar 2022, 19:07

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: dam9an »

ProCee_d56 pisze: 23 sty 2024, 15:28 Ja już mam obawy, czy w niedługim czasie Unia nieobłoży podatkami właścicieli za posiadanie silnika spalinowego o pojemności 2 litrów.
Uważam za bardzo dobre rozwiązanie stosowanie silników większych pojemności (powyżej 2 litrów), bez doładowania. Trwałe i w miarę możliwości oszczędne silniki.
A ja sadze zupelnie inaczej. 2.0 z turbo to dobra opcja. Taki kompromis miedzy mocą a spalaniem. A takie sikniki moga byc bardzo trwale np silnik 2.0T z Saaba 9.3 z lat 2004-2012. Niby 210 KM a robia te silniki na ponad 300KM i te auta smigaja do tego na gazie. Takze da sie. Podobnie silnik Renault 2.0T z RSa z lat 2012-2017 tez dobry silnik. Tutaj unia wszystjo wykancza i ich limity co2

@Niko123 jakiej firmy masz boxa i ile juz kilometrów na nim zrobiles?
ProCee_d56
Posty: 524
Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI

Stinger GTline 2,0 T GDI

Post autor: ProCee_d56 »

Są różne grupy użytkowników samochodów. Jedni chcą jeździć oszczędnie i bezawaryjnie w miarę możliwości czyli bez kłopotliwej turbiny, a inni chcą ,, poszaleć" wyduszając z silników każdy KM.
Japończycy w Camry montują silnik 2,5 litra bez doładowania ale dodają elektryczny silniczek, Amerykanie też robili i robią silniki dużych pojemności bez doładowania.
Turbina to nie jest zbawienie a jedynie potrafi być kosztownym kłopotem i wymaga specjalnego traktowania.
Nie każdemu to odpowiada i nie każdy chce to mieć. Bywa, że czasami nie ma wyboru.
Dlaczego to coś jest białe, przecież powinno być czarne..., ale lepsze by było szare. :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „NASZE SAMOCHODY”