Testy zderzeniowe Niro II
- colins
- Posty: 231
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Testy zderzeniowe Niro II
Na YouTube właśnie pojawiły się nowe testy zderzeniowe Niro II.
Myślę, że bezpieczeństwo jest całkiem dobre i kabina należycie chroni podróżnych. W jednym z filmów widać, że po zderzeniu czołowym możliwe było bezproblemowe otwarcie drzwi (co nie zawsze bywa takie oczywiste).
Zerknijcie zresztą sami:
https://youtu.be/JT4_J04RHQc?si=WjjxeALIOhv2CkQG
https://youtu.be/IN5jRxD_qnc?si=UwYIOne_sKTTzqVu
https://youtu.be/9OI3se7ERtI?si=3jnr4UeNueyMSLI1
W każdym razie podobnie jak w Europie, także amerykański urząd ds.bezpieczeństwa ruchu drogowego (NHTSA) zakwalifikował nowe Niro do grona samochodów z najwyższą oceną w testach zderzeniowych (5 gwiazdek):
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2023/KIA/NIRO/SUV/FWD
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2024/KIA/NIRO/SUV/FWD
Film z testem łosia pewnie już widzieliście, bo krąży po internecie od dłuższego czasu.
Gdyby jednak ktoś nie widział, to również wrzucam link:
https://youtu.be/OjwEUlvwLUU?si=PuqRfQWVgXmMwbtE
Ten test Niro przeszło również zadziwiająco dobrze.
Oczywiście nikomu nie życzę takich ekstremalnych sytuacji, ale dobrze wiedzieć, że KIA w tym modelu przyłożyła się raczej do kwestii bezpieczeństwa.
Myślę, że bezpieczeństwo jest całkiem dobre i kabina należycie chroni podróżnych. W jednym z filmów widać, że po zderzeniu czołowym możliwe było bezproblemowe otwarcie drzwi (co nie zawsze bywa takie oczywiste).
Zerknijcie zresztą sami:
https://youtu.be/JT4_J04RHQc?si=WjjxeALIOhv2CkQG
https://youtu.be/IN5jRxD_qnc?si=UwYIOne_sKTTzqVu
https://youtu.be/9OI3se7ERtI?si=3jnr4UeNueyMSLI1
W każdym razie podobnie jak w Europie, także amerykański urząd ds.bezpieczeństwa ruchu drogowego (NHTSA) zakwalifikował nowe Niro do grona samochodów z najwyższą oceną w testach zderzeniowych (5 gwiazdek):
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2023/KIA/NIRO/SUV/FWD
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2024/KIA/NIRO/SUV/FWD
Film z testem łosia pewnie już widzieliście, bo krąży po internecie od dłuższego czasu.
Gdyby jednak ktoś nie widział, to również wrzucam link:
https://youtu.be/OjwEUlvwLUU?si=PuqRfQWVgXmMwbtE
Ten test Niro przeszło również zadziwiająco dobrze.
Oczywiście nikomu nie życzę takich ekstremalnych sytuacji, ale dobrze wiedzieć, że KIA w tym modelu przyłożyła się raczej do kwestii bezpieczeństwa.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 09 mar 2023, 14:24
- model samochodu: Kia Niro 1.6GDI HEV 2023 BL + Premium
Przegryzione kable przez kuny: 2
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Testy zderzeniowe, ale felgi 18 muszą być. Ciekawe że jest inny układ wskaźników na dece rozdzielczej, to jakaś wersja po facelifcie?
- colins
- Posty: 231
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Nie obejrzałeś filmów rzetelnie, bo na jednym z nich (zderzenie boczne) Niro jest na felgach 16".
Co do wskaźników, to chyba tylko najwyższa wersja (u nas znana jako Business Line) ma możliwość konfiguracji (zmiany) motywu zegarów.
Wszystkie pozostałe mają natomiast raczej takie zegary jak w tych Niro zaprezentowanych na filmach.
Co do wskaźników, to chyba tylko najwyższa wersja (u nas znana jako Business Line) ma możliwość konfiguracji (zmiany) motywu zegarów.
Wszystkie pozostałe mają natomiast raczej takie zegary jak w tych Niro zaprezentowanych na filmach.
- Legal
- Posty: 221
- Rejestracja: 23 kwie 2023, 20:28
- model samochodu: Kia Niro II 1.6 GDI 141 KM DCT HEV MY 23' wersja L+BCW KLG (Steel Grey)
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Na wszystkich filmach auta mają też inne reflektory przednie, niż te na naszym rynku
Okrągłe, pojedyncze soczewki wewnątrz, zamiast dwóch prostokątnych. I pomarańczowo barwione trójkąty z zewnętrznej strony lampy.
Okrągłe, pojedyncze soczewki wewnątrz, zamiast dwóch prostokątnych. I pomarańczowo barwione trójkąty z zewnętrznej strony lampy.
Niro II HEV 2023 L+BCW KLG (Steel Grey)
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 19 lis 2022, 17:49
- model samochodu: KIA Niro II 2023 HEV Business Line
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Dlatego nasze już chyba nie takie bezpieczne...
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 09 mar 2023, 14:24
- model samochodu: Kia Niro 1.6GDI HEV 2023 BL + Premium
Przegryzione kable przez kuny: 2
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Masz rację, tylko obejrzałem 2 pierwszecolins pisze: ↑31 sie 2023, 16:06 Nie obejrzałeś filmów rzetelnie, bo na jednym z nich (zderzenie boczne) Niro jest na felgach 16".
Co do wskaźników, to chyba tylko najwyższa wersja (u nas znana jako Business Line) ma możliwość konfiguracji (zmiany) motywu zegarów.
Wszystkie pozostałe mają natomiast raczej takie zegary jak w tych Niro zaprezentowanych na filmach.
Bo to chyba podstawowe wersje wyposażenia, ciekawe że mają też inną dźwignię do zmiany biegów
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 19 lis 2022, 17:49
- model samochodu: KIA Niro II 2023 HEV Business Line
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Przeca nie będą najdroższych wersji di testów używać. Niższe wersje wyposażenia wygląda w środku inaczej niż BL.
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Trochę za łatwo wysuwają się zagłówki przy uderzeniu czołowym.
Testy łosia to już klasa.
Testy łosia to już klasa.
- colins
- Posty: 231
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Re: Testy zderzeniowe Niro II
Przyznam, że ten test łosia, który Niro przeszło nadspodziewanie dobrze (inne podwyższone klocki jednak często mają z tym problem ), był jednym z powodów, które przyczyniły się do zakupu przeze mnie tego auta.