Szanowni,
Szukam nowego auta i po sobotniej wizycie w dwóch salonach (Toyota corrolla coss i inne modele toyoty) to co zobaczyłem w Toyocie przeraziło mnie. Wykonanie środka jak z lat dziewięćdziesiątych. Pojechałem do salonu KIA i spodobała mi się niro hybryda. Zupełnie to inaczej wygląda. Nowocześniej i ładniej.
Moje pytanie: To prawda, że jak teraz podpiszę umowę to już w ofercie nie dostane 141KM HEV? Zamówienia już są tylko na 129 koni? To cofanie się w rozwoju. Zabijanie dupowozu który miał 10 s do setki.
Będę wdzięczny za wasze odpowiedzi.
Zamówienie KIA NIRO
Re: Zamówienie KIA NIRO
Zamówiłam swoje niro pod koniec lutego, jeszcze w wersji 141 KM. Ostatecznie dostanę wersję 129 KM. W salonie dowiedziałam się, że nie ma już możliwości zamówienia wyższej wersji. Tłumaczone jest to mniejszą emisją spalin w wersji 129 KM. Jaki to będzie miało wpływ na komfort jazdy ? Po mieście pewnie niewielkie gorzej pewnie wypadnie na trasie.
Re: Zamówienie KIA NIRO
Takie auto służy do wożenia d..y, a nie do wyścigów. Do pracy, na wakacje i do cioci/wujka dowiezie.
Re: Zamówienie KIA NIRO
Zamawiasz 141km a dostajesz 129km. Zamawiasz telewizor 65” a dostajesz 55”. Zamawiasz byty rozmiar 44 a dostajesz 42… Tylko debil się na zgodzi. Srałbym na nich - towar niezgodny z zamówieniem więc nara. I domagałbym się oddania dwukrotności wpłaconego zadatku.
- colins
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 wrz 2022, 14:38
- model samochodu: KIA Niro II HEV Business Line 2023 Mineral Blue
- Lokalizacja: Słubice
Re: Zamówienie KIA NIRO
Sęk w tym, że KIA nic nie ukrywa, bo w najnowszym cenniku stoi jak byk, że Niro HEV ma 129 KM, a nie 141 KM.
Poza tym to ograniczanie mocy, to efekt ograniczania emisji spalin w związku z coraz bardziej restrykcyjnymi przepisami UE i problem z tym ma nie tylko KIA, ale też inni producenci.
Coraz większe katalizatory, coraz wymyślniejsze filtry cząstek stałych i coraz bardziej "zmulone" oprogramowanie silników, by w trakcie testów homologacyjnych emisja spalin była jak najmniejsza i potem mamy takie ograniczanie mocy.
Mam na to lekarstwo dla domorosłych mechaników - szlifierka kątowa i wycinamy katalizator i GPF, w to miejsce wspawać rurki przelotowe (strumienice) i zamiast 129 czy 141 KM mamy w standardzie ze 160 rączych, a nie przymulonych koni.
Poza tym to ograniczanie mocy, to efekt ograniczania emisji spalin w związku z coraz bardziej restrykcyjnymi przepisami UE i problem z tym ma nie tylko KIA, ale też inni producenci.
Coraz większe katalizatory, coraz wymyślniejsze filtry cząstek stałych i coraz bardziej "zmulone" oprogramowanie silników, by w trakcie testów homologacyjnych emisja spalin była jak najmniejsza i potem mamy takie ograniczanie mocy.
Mam na to lekarstwo dla domorosłych mechaników - szlifierka kątowa i wycinamy katalizator i GPF, w to miejsce wspawać rurki przelotowe (strumienice) i zamiast 129 czy 141 KM mamy w standardzie ze 160 rączych, a nie przymulonych koni.
Re: Zamówienie KIA NIRO
Byłem w salonie i już wszystko wiem.
Nowe NIRO a tylko na takie juz przyjmują zlecenia ma mniej koni bo 129. Nie da sie zamówić już starego.
Czas oczekiwania na nowe NIRO to 300 dni
Zaproponowano mi demówkę ale dopiero we wrześniu. Kwadratura koła
Nowe NIRO a tylko na takie juz przyjmują zlecenia ma mniej koni bo 129. Nie da sie zamówić już starego.
Czas oczekiwania na nowe NIRO to 300 dni
Zaproponowano mi demówkę ale dopiero we wrześniu. Kwadratura koła