1. Mimo że mam wersję bez nawigacji, to samochód jednak ma wbudowany GPS - który służy do automatycznego ustawiania zegara (jest nawet oznaczenie "Zegar GPS").
Jednak włączenie/wyłączenie czasu letniego trzeba wykonać ręcznie.
2. Przeczytałem że Rio ma elektroniczne ograniczenie prędkości do 190 km/h (w wersji DPI jest to raczej hipotetyczne ograniczenie).
Dlatego taka prędkość maksymalna jest podawana dla najmocniejszego silnika czyli 1.0/120KM.
Natomiast "jawny" ogranicznik prędkości (ten włączany na kierownicy) można ustawić w zakresie 30-180 km/h.
Uprzedzając ewentualne pytanie, nie sprawdzałem i nie zamierzam sprawdzać prędkości maksymalnej

3. Jeśli wyłączy się automatyczną klimatyzację przyciskiem "OFF", to aby powrócić do identycznych ustawień jakie były przed naciśnięciem tego przycisku, należy przekręcić lewe pokrętło o jedną pozycję w prawo albo lewo.
(Naciśnięcie któregoś z przycisków albo przekręcenie prawego pokrętła, zmienia ustawienia zamiast przywrócenia poprzednich ustawień)
4. Aby skutecznie naładować akumulator AGM, tzn. tak aby w czasie jazdy napięcie wynosiło poniżej 13 V (poza hamowaniem silnikiem przy wyłączonych światłach mijania - bo wtedy zawsze włącza się odzyskiwanie energii i napięcie skacze do 14.7-14.8V), po zasygnalizowaniu przez elektroniczną ładowarkę pełnego naładowania (i powrót do napięcia spoczynkowego 13.0V), należy ją pozostawić w trybie podtrzymywania aż napięcie zacznie rosnąć powyżej 13.0V (może to trwać około 1 dnia). Bezpośrednio po takim naładowaniu, w czasie jazdy pokazuje się napięcie zaledwie 12.4V (czyli alternator praktycznie nie obciąża silnika).
Oczywiście bezwzględnie nie wolno ładować akumulatora AGM prostownikiem!
5. Zacząłem używać klimatyzacji automatycznej tak jak powinno się jej używać (i jak zaleca także instrukcja), czyli w trybie "Auto" (sprężarkę można niezależnie włączać/wyłączać przyciskiem "A/C" zachowując tryb "Auto", zazwyczaj mam ją wyłączoną).
Uwaga: warto na początku jazdy ustawić jedną temperaturę a potem jej nie zmieniać w tracie jazdy. Kręcenie w prawo i lewo pokrętłem temperatury powoduje że nawiewy zaczynają mocno dmuchać i nie sposób ich uspokoić.
Gdy temperatura się ustabilizuje, to nawiew w trybie automatycznym dmucha ciszej niż w trybie manualnym na najniższej prędkości.