Bierz Superba Albo Volvo V90, ze względu na rabaty.
Dzisiaj dzwonił do mnie pan, że w przyszłą sobotę jest premiera nowego Passata w Warszawie na Karolkowej.
Jak jest różnica w robieniu wymiany oleju do 15’K, do 16k, do 30k lub do 31k?radzique pisze: ↑02 paź 2023, 14:17 Nie wiem jak Was ale mnie strasznie irytuje polityka przeglądów w KIA.
Nie dość, że interwał w HEV jest co 15 kkm to nie ma żadnej tolerancji i nie można przejechać terminu nawet o parę kilometrów, bo ponoć później trzeba się namęczyć i pisać o przywrócenie gwarancji i inne historie. A umówić się na przegląd z kilkudniowym wyprzedzeniem nie ma szans.
Absurd, jak ktoś dużo jeździ jak ja np. to albo jedziesz na każdy przegląd 2 kkm przed terminem czyli co 13 kkm, albo rzeźbisz później i dzwonisz po serwisach, który przyjmie cię szybciej, albo jedziesz w delgację pociągiem, bo na powrocie musiałbyś stanąć w polu. W każdym aucie wcześniej miałem margines i nikt się nie przejmował czy jest 100 czy 300 km więcej.
Czyli w sumie
A co tu rozumieć?Pi_ pisze: ↑02 paź 2023, 17:31Jak jest różnica w robieniu wymiany oleju do 15’K, do 16k, do 30k lub do 31k?radzique pisze: ↑02 paź 2023, 14:17 Nie wiem jak Was ale mnie strasznie irytuje polityka przeglądów w KIA.
Nie dość, że interwał w HEV jest co 15 kkm to nie ma żadnej tolerancji i nie można przejechać terminu nawet o parę kilometrów, bo ponoć później trzeba się namęczyć i pisać o przywrócenie gwarancji i inne historie. A umówić się na przegląd z kilkudniowym wyprzedzeniem nie ma szans.
Absurd, jak ktoś dużo jeździ jak ja np. to albo jedziesz na każdy przegląd 2 kkm przed terminem czyli co 13 kkm, albo rzeźbisz później i dzwonisz po serwisach, który przyjmie cię szybciej, albo jedziesz w delgację pociągiem, bo na powrocie musiałbyś stanąć w polu. W każdym aucie wcześniej miałem margines i nikt się nie przejmował czy jest 100 czy 300 km więcej.
I tak i tak trzeba zrobić przed przekroczeniem granicznego przebiegu.
Chyba, że czegoś nie rozumiem.
To tak samo jakbyś miał 14k z możliwością przekroczenia do 1k.
Mam wrażenie, że dalej nie rozumiesz. Napiszę choć się nie powinno dużymi literami.radzique pisze: ↑03 paź 2023, 22:15A co tu rozumieć?Pi_ pisze: ↑02 paź 2023, 17:31Jak jest różnica w robieniu wymiany oleju do 15’K, do 16k, do 30k lub do 31k?radzique pisze: ↑02 paź 2023, 14:17 Nie wiem jak Was ale mnie strasznie irytuje polityka przeglądów w KIA.
Nie dość, że interwał w HEV jest co 15 kkm to nie ma żadnej tolerancji i nie można przejechać terminu nawet o parę kilometrów, bo ponoć później trzeba się namęczyć i pisać o przywrócenie gwarancji i inne historie. A umówić się na przegląd z kilkudniowym wyprzedzeniem nie ma szans.
Absurd, jak ktoś dużo jeździ jak ja np. to albo jedziesz na każdy przegląd 2 kkm przed terminem czyli co 13 kkm, albo rzeźbisz później i dzwonisz po serwisach, który przyjmie cię szybciej, albo jedziesz w delgację pociągiem, bo na powrocie musiałbyś stanąć w polu. W każdym aucie wcześniej miałem margines i nikt się nie przejmował czy jest 100 czy 300 km więcej.
I tak i tak trzeba zrobić przed przekroczeniem granicznego przebiegu.
Chyba, że czegoś nie rozumiem.
To tak samo jakbyś miał 14k z możliwością przekroczenia do 1k.
Jaka jest różnica dla silnika czy olej wymienią po 14800km czy 15200km? Żadna. A dla KIA jest bo tracisz przez to gwarancje.
I teraz jak masz na liczniku 14000km i do zrobienia trasę 1100 km to musisz na szybko szukać terminu i robić przegląd 1000km szybciej.
A terminów z dnia na dzień nie ma i musisz czekać tydzień, więc nie masz czym jechać.
Jak tak zrobisz za każdym razem to zrobisz jeden przegląd więcej niż powinieneś. Jak ktoś jeździ wokół komina po 50km to żaden problem a jak ktoś jeździ służbowo 1100-1400 km w dwa dni to jest upierdliwe. Możesz ewentualnie robić przegląd co 10000km i być w serwisie co dwa miesiące.
Jeden przegląd robiłem w Hiszpanii i to w ogóle było traumatyczne przeżycie
Wystarczałaby zwykła tolerancja jak jest w innych markach, czasem 500km, czasem 3000km