Krótkich odcinków kilkusetmetrowych faktycznie nie zapisuje w "moje podróże", coś poniżej km choć nigdy nie sprawdzałem dokładnie.
Kia Connect
- Legal
- Posty: 221
- Rejestracja: 23 kwie 2023, 20:28
- model samochodu: Kia Niro II 1.6 GDI 141 KM DCT HEV MY 23' wersja L+BCW KLG (Steel Grey)
Re: Kia Connect
Jest jeszcze jeden absolutny absurd w Kia Connect.
Wejdźcie proszę w "Moje podróże" i odczytajcie sobie kilka przykładowych zapisów.
Ja podam swoje 3 przykłady:
1. czas 26 min odległość 14 km średnia prędkość 41 km/h
2. czas 40 min odległość 52 km średnia prędkość 87 km/h
3. czas 10 min odległość 6 km średnia prędkość 45 km/h
I tak dalej i dalej.
Wystarczy 6 klas, aby zauważyć co jest nie tak ze średnią prędkością.
I niech nikt nie pisze, że się nie liczy stanie na światłach. Prędkość średnia to iloraz pokonanej drogi w odstępie czasu.
1. 32 km/h
2. 78 km/h
3. 36 km/h
Gdzie trzeba napisać, żeby "naukowcy" i programiści od Kia Connect się zreflektowali
Wejdźcie proszę w "Moje podróże" i odczytajcie sobie kilka przykładowych zapisów.
Ja podam swoje 3 przykłady:
1. czas 26 min odległość 14 km średnia prędkość 41 km/h
2. czas 40 min odległość 52 km średnia prędkość 87 km/h
3. czas 10 min odległość 6 km średnia prędkość 45 km/h
I tak dalej i dalej.
Wystarczy 6 klas, aby zauważyć co jest nie tak ze średnią prędkością.
I niech nikt nie pisze, że się nie liczy stanie na światłach. Prędkość średnia to iloraz pokonanej drogi w odstępie czasu.
1. 32 km/h
2. 78 km/h
3. 36 km/h
Gdzie trzeba napisać, żeby "naukowcy" i programiści od Kia Connect się zreflektowali
Niro II HEV 2023 L+BCW KLG (Steel Grey)
Re: Kia Connect
Od dawna mówiłem ze to nikomu do niczego nie potrzebne badziewie. Ja mam to pobrane ale ani razu z tego nie korzystałem bo nie widzę zastosowania dla aplikacji ktora pokazuje nieprawdziwe dane.
-
- Posty: 1122
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Kia Connect
Potwierdzam. To akurat jest absurd i konia z rzędem temu kto to wyjaśni. W Sportage jest tak samo. I być może wychodzi na to, że "samochód" nie bierze pod uwagę czasu w którym po prostu nie jedzie, tylko stoi np. na światłach. Ale to dużo zabawy, żeby to sprawdzić. Ale oczywiście można by było.Legal pisze: ↑08 maja 2023, 22:01 Jest jeszcze jeden absolutny absurd w Kia Connect.
Wejdźcie proszę w "Moje podróże" i odczytajcie sobie kilka przykładowych zapisów.
Ja podam swoje 3 przykłady:
1. czas 26 min odległość 14 km średnia prędkość 41 km/h
2. czas 40 min odległość 52 km średnia prędkość 87 km/h
3. czas 10 min odległość 6 km średnia prędkość 45 km/h
I tak dalej i dalej.
Wystarczy 6 klas, aby zauważyć co jest nie tak ze średnią prędkością.
I niech nikt nie pisze, że się nie liczy stanie na światłach. Prędkość średnia to iloraz pokonanej drogi w odstępie czasu.
1. 32 km/h
2. 78 km/h
3. 36 km/h
Gdzie trzeba napisać, żeby "naukowcy" i programiści od Kia Connect się zreflektowali
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
- Legal
- Posty: 221
- Rejestracja: 23 kwie 2023, 20:28
- model samochodu: Kia Niro II 1.6 GDI 141 KM DCT HEV MY 23' wersja L+BCW KLG (Steel Grey)
Re: Kia Connect
Oto oficjalna odpowiedź od KIA Connect Polska:
[...]
Uprzejmie informujemy, że średnia prędkość pojazdu obliczana jest na postawie danych tylko i wyłącznie gdy pojazd znajduje się w ruchu. Przy wyliczeniach nie są brane pod uwagę postoje pojazdu (np. postój na światłach).
[...]
No nie zrobili odkrycia, ale niech tego nie nazywają "średnią prędkością". Nawet nie wiem jak taki parametr należy nazwać. Może "średnia niestojąca"
I po co coś takiego wyliczać i podawać jako parametr podróży ?
[...]
Uprzejmie informujemy, że średnia prędkość pojazdu obliczana jest na postawie danych tylko i wyłącznie gdy pojazd znajduje się w ruchu. Przy wyliczeniach nie są brane pod uwagę postoje pojazdu (np. postój na światłach).
[...]
No nie zrobili odkrycia, ale niech tego nie nazywają "średnią prędkością". Nawet nie wiem jak taki parametr należy nazwać. Może "średnia niestojąca"
I po co coś takiego wyliczać i podawać jako parametr podróży ?
Niro II HEV 2023 L+BCW KLG (Steel Grey)
-
- Posty: 1122
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Kia Connect
A ciekawy jestem jak jest u innych producentów. A swoją drogą, to w tych informacjach o poszczególnych jazdach brakuje mi też średniego spalania. Można je zobaczyć tylko przy wyłączaniu silnika, po jeździe, przez kilka sekund na cyferblacie.
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
- Legal
- Posty: 221
- Rejestracja: 23 kwie 2023, 20:28
- model samochodu: Kia Niro II 1.6 GDI 141 KM DCT HEV MY 23' wersja L+BCW KLG (Steel Grey)
Re: Kia Connect
No właśnie racja, średnie spalanie podróży nigdzie się nie utrzymuje dłużej niż kilka sekund.
Tak w ogóle, o ile obsługa dealerska KIA jest ok, tyle centralne serwisy KMP to wydmuszka obsługi klienta.
A KIA Connect to w ogóle jakieś państwo samo w sobie. Piszesz formularzem - nie nadają zgłoszeniom numerów, czekasz tydzień na odpowiedź w nadziei, że nie trafi do spamu albo w próżnię, nie masz się potem na co powołać ...
Ostatecznie cokolwiek napiszesz to w odpowiedzi cytują jakieś oczywiste frazesy i zapewniają, że jest super, bo tak ma właśnie być.
Jakbyś rozmawiał z AI, tylko nie bardzo rozgarniętą
Niro II HEV 2023 L+BCW KLG (Steel Grey)
- Legal
- Posty: 221
- Rejestracja: 23 kwie 2023, 20:28
- model samochodu: Kia Niro II 1.6 GDI 141 KM DCT HEV MY 23' wersja L+BCW KLG (Steel Grey)
Re: Kia Connect
Dla informacji @nagdob: ja ostatnie 10 lat jeździłem Sportage i teraz mocno rozważałem Sportage V ale MHEV. Zapłaciłbym tyle, ile za moją Niro, może nawet mniej...
Nawet miałem Sportage V na testach, było miło i bardzo luksusowo. Na Sportage HEV nie było mnie stać. Niro jest równie ciche i zrywne jak ten Sportage MHEV, tyle, że nie takie duże na parkingu. Bo w środku naprawdę jest masa miejsca w każdym kierunku
Gdyby Niro dać wyższe zawieszenie i felgi 18" to z zewnątrz też wygłądałoby bardziej na SUV niż Crossover.
Ten testowy Sportage MHEV był cichszy, bo miał więcej mocy i niżej ustawione przełożenia np. przy 120 km/h było 2100 rpm a Niro ma 2300.
No ale mój Sportage IV 1.6 GDI przy 120 km/h musiał mieć 3250 rpm na 6 biegu i też zdawało się cicho
Nawet miałem Sportage V na testach, było miło i bardzo luksusowo. Na Sportage HEV nie było mnie stać. Niro jest równie ciche i zrywne jak ten Sportage MHEV, tyle, że nie takie duże na parkingu. Bo w środku naprawdę jest masa miejsca w każdym kierunku
Gdyby Niro dać wyższe zawieszenie i felgi 18" to z zewnątrz też wygłądałoby bardziej na SUV niż Crossover.
Ten testowy Sportage MHEV był cichszy, bo miał więcej mocy i niżej ustawione przełożenia np. przy 120 km/h było 2100 rpm a Niro ma 2300.
No ale mój Sportage IV 1.6 GDI przy 120 km/h musiał mieć 3250 rpm na 6 biegu i też zdawało się cicho
Niro II HEV 2023 L+BCW KLG (Steel Grey)